اقتصادی

سامانه اعلام خرابی و کارت‌های سوخت جامانده آغاز به‌کار کرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از آغاز اجرا و راه اندازی سامانه آنلاین اعلام خرابی دستگاه کارتخوان و اعلام کارت سوخت شخصی مانده در جایگاه عرضه سوخت خبر داد و گفت: در حال حاضر فرآیند صدور کارت سوخت با هدف دستیابی به کمترین زمان تسریع شده است.»

به گزارش میجیک، علی اکبر نژادعلی هدف از راه اندازی این سامانه را اطلاع رسانی به مردم از کارت هوشمند سوخت، تسهیل و تسریع در روند تعمیر تجهیزات آسیب دیده با اعلام آسیب دیدگی کارتخوان توسط کاربر این سامانه اعلام کرد. جایگاه عرضه سوخت و خدمات بهتری را به مردم به ویژه ارائه کند.در آستانه عید نوروز و احترام به هموطنان خود گفت: پیش از این نیز این رویه کارت همچنان به بخشداری ارسال می شود و اطلاع رسانی مناسبی به مالک صورت نگرفته است. اینکه دقیقا بدانیم کارت سوخت کجا مانده است. از این رو بر آن شدیم تا سامانه ای برای جمع آوری و ادغام باقیمانده اطلاعات کارت سوخت در جایگاه های سراسر کشور و تسهیل دسترسی مالکان ایجاد کنیم تا این سامانه بتواند این اطلاعات را جمع آوری کند. این کارت همچنان در جایگاه عرضه سوخت است و برای سی و هفت منطقه شرکت و همچنین قرار دادن افراد موجود است.

وی افزود: این سامانه هم اکنون به صورت داخلی در اختیار جایگاه داران و مدیران 37 منطقه و 230 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران قرار گرفته و به زودی در اینترنت در دسترس عموم قرار خواهد گرفت تا اگر کسی آن را داشته باشد. کارت سوخت مفقود شده، این کارت تا 10 روز در اختیار محلی که کارت در آن جا گذاشته شده خواهد بود و سپس به محدوده مربوط به محل منتقل می شود و برای مدت در اختیار منطقه خواهد بود. تحویل به صاحب تا سه ماه.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: اگر مالک خودرو کارت سوخت شخصی خود را در جایگاه جا بگذارد، می تواند با مراجعه به نزدیک ترین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، اطلاعات دقیقی از محل کارت سوخت به دست آورد. در مراحل بعدی ارائه خواهد شد. مردم می توانند مستقیماً به سامانه مراجعه و با وارد کردن شماره VIN خودرو از محل کارت سوخت مطلع شده و به سرعت آن را دریافت کنند.

نژادعلی هدف از ایجاد این سامانه را تسهیل دسترسی مردم به کارت های سوخت شخصی، بازیافت کارت سوخت به دلیل وارداتی بودن تراشه های کارت سوخت و جلوگیری از مسدود شدن کارت های سوخت و کاهش تقاضا عنوان کرد. با تحویل اصل کارت به مالک تکثیر کرد و گفت: این سامانه از روز سه شنبه ۱۸ اسفندماه به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و اطلاعات هزاران کارت سوخت باقی مانده در جایگاه های عرضه سوخت سراسر کشور جمع آوری شده است. در

وی تاکید کرد: نزدیک به 4 هزار و 200 مکان فعال در سراسر کشور وجود دارد که به همین تعداد کاربر در این سامانه فعال شده اند که شامل 37 منطقه و 237 منطقه شرکتی و 300 نفر پشتیبان، حدود هزار کاربر شرکتی علاوه بر مالکان هستند. ایستگاه در این سیستم کار خواهد کرد.

روند صدور کارت های تکراری BBM کوتاه شده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از کاهش زمان صدور کارت سوخت المثنی خبر داد و گفت: اکنون این روند به کمترین زمان رسیده و کارت‌های سوخت در نوبت صدور به ارسال همه آنها نزدیک‌تر شده است. مردم.”

نژادعلی افزود: صدور کارت سوخت المثنی یک فرآیند بین بخشی است که فرآیند ثبت درخواست در کلانتری 10+، تولید کارت، بسته بندی در پاکت و ارسال به شرکت پست از طریق سازمان های مختلف انجام می شود. و با توجه به اینکه در این فرآیند کد شناسایی در اختیار متقاضی قرار می گیرد، افراد می توانند در هر مرحله با وارد کردن کد رهگیری درخواست در سایت از وضعیت دقیق کارت در فرآیند صدور کارت سوخت مطلع شوند. پلیس راهور و شرکت پست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا