اقتصادی

واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر نزدیک به 5500 دستگاه خودروی برقی وارد کشور شده است که تا چند روز آینده به بازار عرضه می شود.

به گزارش میجیک، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو 2024 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کرده اند منتظر رسیدن خودروی مورد علاقه خود هستند و بنابراین از 30 هزار نفری که در سامانه حضور دارند. ، 15 هزار نفر ماشین انتخاب می کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد تردد می کنند. بیش از 12 تا 13 هزار خودرو در دپوی آزاد و کشور وجود دارد و خودروها فقط در انتظار تاییدیه داخلی در وزارت حراست و بانک مرکزی هستند.

این مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانباز تنها مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این زمینه به پایان رسیده است و منتظریم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و شهید را مشخص کند. بنیاد برای تعیین گروه دریافت کننده ارز.

دیغمی با بیان اینکه اولین عرضه خودروهای برقی تا چند روز آینده انجام می شود، گفت: در حال حاضر تقریبا 5500 خودروی برقی وارد کشور شده است که طی چند روز آینده به فروش می رسد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا