مطالب میجیک

آغاز لیگ برتر بسکتبال بانوان از اول آبان/ اعلام آمادگی ۱۵ تیم

به گفته تالین طهماسیان ، لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از اول نوامبر آغاز می شود.

به گزارش میجیک ، جلسه هماهنگی فدراسیون بانوان لیگ برتر با نمایندگان 15 تیم برگزار شد. نمایندگان اصفهان ، گروه بهمن تهران ، ستاره خلیج فارس ، پالایش نفت آبادان ، شورای فرودگاه قزوین ، مسکن بسکتبال بندرعباس ، زنان گرگان ، کافه چند مشهد ، مهرام تهران ، نارسینا تهران ، شکلی تهران ، دفتر مرکزی شرکت ملی گاز تهران ، تهران پاز و سپهرداد آسمان تهران در حال حاضر در این جلسه حضور دارند.

طالین طهماسیان ، رئیس کمیته رقابت های بانوان ، در مورد برنامه ریزی برای شروع لیگ به میجیک گفت: “تاریخ نهایی غیبت تیم برای 7 سپتامبر تعیین شده است و علاوه بر این ، این تیم تا 6 سپتامبر برای تکمیل مسابقات مسابقه سال 1998 از ابتدا است.” سپرده تمبر ورودی مسابقه جدید علاوه بر این ، آنها باید تا 5 اکتبر از طریق سامانه ملی فدراسیون بسکتبال ثبت نام کنند تا قرعه کشی در 6 اکتبر برگزار شود.

وی افزود: ما لیگ را از تاریخ اول در ماه نوامبر شروع خواهیم کرد ، مگر اینکه او دستگیری ناخواسته را به ما بدهد. ما تمام برنامه ریزی ها را برای بستن پرونده رقابت در ماه مارس انجام دادیم ، درست مثل سالهای گذشته.

رئیس کمیته رقابت های بانوان درباره تعداد تیم های حاضر در لیگ بانوان گفت: 15 تیم امسال اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد سه تیم به جمع اضافه شده اند. برخی از تیم ها زمان اعلام آمادگی خود را نادیده گرفتند و تنها سه تیم به دلیل اعلام آمادگی خود (7 ژوئیه) حضور خود را در مهلت زمانی اعلام کردند ، بنابراین تنها سه تیم به این تیم اضافه شدند.

وی در مورد تدوین پروتکل سلامت برای بازی ایمن گفت: “با کمک اداره بسکتبال فدراسیون بسکتبال ، فدراسیون پزشکی ورزشی ، دفتر مرکزی تاج و بنا بر پروتکل فدراسیون جهانی بسکتبال (FIBA) ، پروتکل را آماده کرده ایم و به تیم داده ایم.” علاوه بر این ، دو نفر از هر تیم به عنوان نمایندگان بهداشت به ما معرفی می شوند تا دوره بهداشتی مورد نیاز فدراسیون را برای کاهش خطر انجام دهند.

طهماسانیان درباره حضور مهرام در لیگ بانوان گفت: “مهرام چند سال گذشته در لیگ بانوان بوده است ، اما در سالهای اخیر او فقط در بخش آقایان بازی کرده است و امسال اعلام آمادگی خود برای شرکت در بخش بانوان را اعلام کرده است.”

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا