مطالب میجیک

خانم گلی در ۴ دقیقه!

خانم گل فوتبالیست بانوان ایران گفت که تا چهار دقیقه پایانی آخرین بازی لیگ برتر یک گل عقب بود اما در چهار دقیقه وقت اضافه موفق به گلزنی شد.

به گزارش میجیک، لیگ برتر فوتبال بانوان با قهرمانی خاتون بم به پایان رسید تا این تیم دهمین دوره مسابقات قهرمانی ملوان بندرانزلی را نیز به عنوان نایب قهرمان این دوره از مسابقات به دست آورد.

در پایان این دوره از مسابقات زهرا قنبری بازیکن تیم خاتون بام و افشانا چترانور بازیکن تیم ملوان بندرانزلی با هم 19 گل در لیگ برتر بانوان به ثمر رساندند.

در وقت اضافه من خانم گل هستم

چترانور در گفت وگو با میجیک، به خانم گلی در این مسابقات اشاره کرد و گفت: خیلی دوست داشتم خانم گلی را با تیم ملوان تجربه کنم و خوشحالم که او این جایزه را کسب کرد. مسئولان باشگاه، کادر فنی، هم تیمی ها و هواداران همه از من می خواهند که این عنوان را برای آنها کسب کنم و این برای آنها بسیار مهم است. او چندین بار با من صحبت کرد و خواست این عنوان را برای من و ملوان حفظ کند. به همین دلیل در دو هفته گذشته انگیزه فکر کردن به این موضوع را داشتم.

وی ادامه داد: البته مصدوم بودم و نیمی از بازی ها را انجام دادم وگرنه می توانستم گل های بیشتری بزنم اما در دیدار مقابل شیراز سه گل زدم و چون زحمت کشیدم به بالای جدول رسیدم. . در هفته ای که گذشت جدا از پسرها تمرین کردم و می خواهم عنوان قهرمانی را کسب کنم. هفته گذشته با تیم آوا تهران بازی داشتیم اما رقیب من با تیم فارس که شرایط بهتری دارد بازی کرد. وقتی پروژه سخت تری دارم. تا چهار دقیقه مانده به پایان مسابقه یک گل از بوگلی عقب بودم اما در وقت های اضافه و آن چهار دقیقه یک گل زدم و بوگلی شدم.

چترانور درباره جدایی اش از تیم شهرداری سیرجان بعد از هشت سال و پیوستن به ملوان بندنزلی گفت: تجربه بسیار جدیدی بود. من هشت سال شهردار سیرجان بودم و مجبور شدم کوچ کنم. من افتخار پوشیدن لباس ملوانی را دارم. به نظر من این یکی از بهترین سال هاست. من پسرها، کادر فنی و مدیریت قوی ملوان را می شناسم. ما می توانیم قهرمان شویم، اما بازیکنان ما تجربه ندارند.

خانم گلی 4 دقیقه!

قهرمانی را با نتیجه عجیبی از دست دادیم

چترانور در خصوص رقابت تنگاتنگ با خاتون بم برای قهرمانی لیگ برتر و نایب قهرمانی این تیم گفت: در نیم فصل بیشتر ضربه زدیم و آن هم به دلیل نتایج عجیبی است که مقابل بم گرفتیم. در بازی خارج از خانه مقابل بام مینا نافعی دروازه بان ما در تمرین گرم مصدوم شد و شکست خوردیم که خوب نبود. در دقیقه 6 گل درستی زدیم که متاسفانه داور آفساید اعلام کرد اما داور 100 درصد آفساید راست بم و شیراز این تیم ما را نابود کرد. نتایج عجیبی می گیریم که لیاقتش را نداریم.

وی با بیان اینکه پسران ما کم تجربه هستند و برخی از آنها سال سوم یا چهارم خود را در لیگ بازی می کنند، گفت: در بازی برگشت در دقیقه 10 به بم رسیدیم در حالی که 90 درصد بازیکنان این تیم تیمی هستند. بازیکنان ملی و 10 سال است.” که با هم بازی کردند، اما ما در سال اول با هم بازی کردیم و شرایط برای ما بسیار سخت بود.

چترنور هواداران ملوان را یکی از پرشورترین هواداران فوتبال ایران می داند و می گوید: وجود هواداران قوت قلب هر بازیکنی است و یار دوازدهم محسوب می شوند. من هشت یا نه سال است که بازی می کنم و هیچ جا یک طرفدار عرق کرده ندیده ام. در سرما و گرما و در بارون همه جوره از ما حمایت می کنند، حتی بازی های بیرون از خانه هم ما را تنها و با خودمان نمی گذارد.

خانم گل فوتبال بانوان ایران درباره پخش بازی تیمش گفت: من پخش تیم را جز ملوان ندیده ام. پنج، شش بازی مهم ما به صورت زنده از اینترنت پخش می شود، اما برای حضور در فوتبال بانوان به اسپانسرهای بیشتری نیاز داریم.

استقلال و پرسپولیس باید در رده بانوان تیم داشته باشند

وی در خصوص اینکه مدت هاست بحث استقلال و پرسپولیس در لیگ بانوان مطرح بوده اما این تیم وارد این عرصه نشده است، گفت: حضور تیم در دسته بانوان به کیفیت لیگ کمک می کند. اما کنفدراسیون فوتبال آسیا باید الزامی را وضع کند تا همه مجبور به انجام آن شوند. البته همیشه توصیه می شود. امسال کیفیت لیگ بسیار بالاست و نتایج این را نشان می دهد. هیچ موردی وجود ندارد که تیم اول با پنجم یا ششم فاصله داشته باشد. مثلا ایلام یقه بم را گرفت و این یعنی اوضاع نسبت به سال های قبل بهتر شده است. از طرفی از تعداد گل های زده کاملا مشخص است. وقتی 19 گل زدیم یعنی هر سال سطح لیگ ما بهتر و حرفه ای می شود و تیم سطح خوبی دارد.

چترانور در پایان گفت و گو با تشکر از خانواده اش گفت: سال ها از من حمایت کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا