برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

تاثیر و اهمیت ریاضی در کنور انسانی چقدر است؟

حالا بریم سراغ آموزشگاه شیرین ریاضی، خیلی از اعضا تاثیر و اهمیت ریاضی در کنکور را نمی دانند. به دلیل بسیاری از موضوعات و اندازه گیری های انجام شده و محاسبه شده، بیش از 85 درصد دانش آموزان ارزشی ندارند و تأثیر آن را نمی دانند. این دوره جزو رشته های تسریع شده و کنکور رسمی است، اگر بتوانید با نرخ استاندارد 40 درصد به بالا قبول شوید، مطمئناً به 70، 80 درصد رقبای خود خواهید رسید. برای اینکه در مورد تاثیر و اهمیت ریاضی در کنکور صحبت کنیم به تفکیک هر گروه توضیح می دهیم.

تاثیر و اهمیت دروس ریاضی در کنکور

قبل از آن کمی در مورد ضرایب دروس صحبت می کنیم تا متوجه شویم اولاً ضریب هر درس برای هر زیرگروه متفاوت است، دوم اینکه درس عمومی را در یک و دروس تخصصی را در سه ضرب می کنیم. درصد را محاسبه کنید برای روشن شدن مطالب با یک مثال توضیح می دهیم مثلا در ریاضیات برای زیرگروه 1 دروس ریاضی و ادبیات ضریب 4 دارند این به این معنی نیست که سوالات ادبیات در هر سوال ریاضی یکسان است زیرا همانطور که یک قانون کلی ضریب درس ریاضی 12 و درس ادبیات 4 است، یعنی هر سوال ریاضی واقعی سه برابر وزن و تاثیر هر سوال ادبیات در کنکور دارد.

ریاضیات و فیزیک

ریاضی یکی از دروس مهم این حوزه است و بیشترین تعداد سوال (55) و بیشترین نسبت را برای زیر گروه های 1 و 2 (نسبت 12) و سایر زیر گروه ها (نسبت 9) دارد، بنابراین اگر بله، آفرین. شما دوره و سایر دروس را با میانگین 40 درصد سپری می کنید و قطعا جزو بهترین های کنکور خواهید بود.

رشته علوم تجربی

در رشته علوم تجربی رشته های زیست شناسی و شیمی بیشترین سهمیه را دارند بنابراین داوطلبان تمرکز بیشتری روی این دو رشته دارند. اگر داوطلب باهوش ما این مشکل را بداند، قطعاً از کلاس ریاضی بهره مند خواهد شد. در زیرگروه علوم تجربی 1 ضریب ریاضی 6 و در زیرگروه های دیگر 9 و 12 است. فردی که 50 درصد در زندگی و 40 درصد در ریاضی گذرانده باشد با داوطلبی که 70 درصد را در رشته ریاضی گذرانده است مقایسه می شود. زندگی 10 درصد در ریاضیات

رشته علوم انسانی

در بین متقاضیان این گروه، رشته ریاضی نسبت به گروه علوم تجربی از اهمیت کمتری برخوردار است، زیرا رشته ریاضی برای آنها مشکل است و اکثر متقاضیان از آن می گذرند، به این نکته توجه کنید، گاهی اوقات متقاضیانی وجود دارند که از رشته های علوم تجربی رنج می برند. به سرگرد . از ریاضی تا فیزیک در رشته علوم انسانی تغییر رشته می دهند و مطمئنا در این درس به درصد بالایی دست خواهند یافت. در رشته علوم انسانی درس ریاضی برای زیرگروه های 1 و 9 و 12 برای سایر زیرگروه ها ضریب 6 دارد. اگر در این مبحث قوی باشید قطعا با برخی سوالات محاسباتی مشکلی نخواهید داشت. در اقتصاد و در این درس به درصد بالاتری دست خواهید یافت.

یکی از مشکلاتی که باعث تغییرات زیادی در رتبه می شود این است که دروسی که چند نفر می گذرانند ارزش بیشتری دارند بنابراین اهمیت دروس فقط در ضرایب آنها نیست. تاثیر دروس ریاضی در کنکور را دست کم نگیرید. این سازمان راه حل نهایی را برای مسائل ریاضی شما ارائه می دهد.

پکیج جمع بندی ریاضی انسانی میتوانید گزینه خوبی برای تمام کسانی که میخواهند رتبه برتر کنکور شوند باشد.

دکمه بازگشت به بالا