مطالب عمومی

کرونا نرخ بیکاری در سرزمین‌های اشغالی را افزایش داد/کسب‌وکارهای اسرائیل در چنبره کووید-19

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از سی ان ان ، در حالی که در ایالات متحده آمریکا از ماسک بحث در مورد اینها و برنامه ریزی برای افتتاح مدرسه و همچنین گرمایشی استفاده شده است ، این کشور از زمان شروع بیماری همه گیر کوین 19 با 75.600 نفر سابقه ای از بیماران کرون داشته است. ثبت شده

این یازدهمین بار در یک ماه گذشته است که به رکورد تعداد بیماران ویروسی آسیب رسیده است. از روز چهارشنبه ، میانگین هفت روز گذشته بیش از 63000 بیمار بوده است. این زمانی است که میانگین آخرین ماه گذشته آخرین ماه هزاران نفر بود. تا پایان روز جمعه بیشترین تعداد 68241 نفر بود.

10 کشنده ترین کشور در ایالات متحده است

علاوه بر این ، فلوریدا دومین تعداد کشته شدگان خود را در این هفته در 156 روز پنجشنبه ثبت کرد. فلوریدا یکی از 10 ایالت با بیشترین تعداد قربانیان این هفته است. آیداهو ، آلاباما ، آریزونا ، یوتا ، اورگان ، تگزاس ، هاوایی ، مونتانا و کارولینای جنوبی ایالت های مرده دیگر هستند.

10 کشور برتر جهان که تحت تأثیر بیماری عروق کرونا ویروس قلبی قرار دارند

بیش از نیمی از 50 ایالت ایالات متحده ، از جمله آرکانزاس ، استفاده از ماسک ها را ممنوع اعلام کرده اند. فرماندار جمهوری خواه پیش از جمهوری خواه از رأی دادن به این سیاست خودداری کرد زیرا اکثر متحدین ، ​​مانند ترامپ ، کرونا را جدی نگرفتند.

برایان دولت جورجیا کمپ هفته گذشته اعلام کرد که دستور ماسک را به حالت تعلیق درآورده است و روز پنجشنبه مقامات شهر آتلانتا را برای اجرای دستور ماسک به چالش کشید.

همچنین پنجشنبه ، مقامات بهداشت اعلام کردند مدارس دولتی و کلاسهای خصوصی دالاس در سه هفته اول سال تحصیلی برگزار می شود.

سخنگوی کاخ سفید دیروز اظهارات ترامپ درباره بازگشایی مدارس را تکرار کرد و تأکید کرد که باید مدارس افتاده مجدداً بازگشایی شوند. وی گفت: “اگر مدیر گفت مدرسه باید بازگشایی شود ، به این معنی است که باید همه مدارس بازگشایی شود تا همه دانش آموزان بتوانند هر روز به مدرسه بروند.” “تاجها نباید مانعی برای علم باشند.”


بیشتر بخوانید:

کامیون یخچال دار در تگزاس برای حمل اجساد / درخواست برای مبارزه با نژادپرستی در مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده


از طرف دیگر ، آنتونی فاوسی ، عضو کارگروه کاخ سفید و یک کارشناس ارشد بیماریهای عفونی ، در مصاحبه با فیس بوک با مارک زاکربرگ ، مدیر وب سایت ، اعتراف کرد که پس از موج اول تاج ، ایالات متحده هرگز این کار را نکرد. از کمتر از 20،000 بیمار در روز از ویروس محافظت کنید.

هند از مرز هزاران بیمار آلوده به Covid-19 عبور می کند

تعداد بیماران آلوده به Covid-19 در هند از یک میلیون و 25000 پا ثبت شده است. هفته گذشته پس از رفع تحریم دولت به امید احیای اقتصاد. کارگران مهاجر اکنون به عامل مهمی در گسترش تاج در هند تبدیل شده اند ، زیرا در مناطق آلوده کار می کنند و شب ها به شهرها و روستاهای خود باز می گردند. این سیاست باعث می شود که 30،000 نفر هر روز در این کشور کرونا دریافت کنند.

مقامات آمریكا ، انگلیس و كانادا می گویند هكرهای روسی در تلاشند اطلاعات مربوط به تحقیقات مربوط به واكسن كرونا را بدزدند. بنابراین ، یک جبهه خطرناک جدید در جنگ سایبر و جنگ اطلاعاتی بین مسکو و غرب ایجاد شد.

پل شیچستر ، مدیر عملیات مرکز ملی امنیت سایبری انگلستان گفت: “ما محكوم می شویم كه این حملات برای كسانی كه كاری برای مقابله با بیماری کرونور ویروس انجام نمی دهند ، جذاب باشد.”

انتقاد از سیل در دفتر نتانیاهو قرار گرفت

رژیم صهیونیستی از امروز بر محدودیتهای جدید غلبه کرده است ، به عنوان موارد متعددی از بیماری انسداد قلب و همچنین انتقاد روزافزون در مورد نحوه مدیریت آن وجود دارد. این منطقه اشغال شده است ، روزانه بیش از 1500 نفر می توانند کروناس کنند. دو هفته پیش ، نرخ روزانه 664 بود که نرخ بیکاری را بیش از 20 درصد افزایش می داد.

دفتر بنیامین نتانیاهو و وزارت بهداشت اسرائیل در بیانیه ای اعلام كردند كه باشگاه بدنسازی از امروز بسته خواهد شد و تقریباً همه رستوران ها از 5 بعد از ظهر خدمات فضای باز را محدود می كنند. بسیاری از مراکز خرید ، کتابخانه ، سالن های زیبایی ، باغ وحش و استخر نیز در تعطیلات آخر هفته تعطیل هستند.

دولت نتانیاهو چند هفته ، چند روز از سوء مدیریت تاج و بهبود اقتصادی طولانی مدت مورد انتقاد قرار گرفته است. شنبه پیش ، هزاران نفر در اسرائیل تظاهرات ضد دولتی در تل آویو به اعتراضات به دلیل تاج اقتصادی انجام می دهند.

آخرین پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا