برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

معرفی برند عطر تروساردی یومو + قیمت ادکلن trussardi اصل

به مناسبت صدمین سالگرد تروساردی، در سال 2011 این برند دو محصول جدید Yomo و Donna را معرفی کرد، دو محصول با طراحی مشابه، یکی برای مردان و دیگری برای زنان.

Trussardi Omo 2011 که توسط Aurelien Guichard ساخته شده را باید نسخه جدیدی از Trussardi Umo محصول سال 1983 دانست که با رایحه ای جدید و البته ظاهری جدید ارائه شده است. این محصول رایحه مرکباتی ترنج و لیمو را در نت اولیه خود ارائه می دهد.

Yomo 2011 در نسخه ادو تویلت و در حجم های 30، 50 و 100 میلی لیتر تولید شده است.

عطر تروساردی یومو و تاریخچه آن

تروساردی عطر جدید خود با نام Yumo de Red را در سپتامبر 2016 منتشر خواهد کرد و آن را عطری با سبک و زیبایی ایتالیایی توصیف می کند. Trussardi Omo de Red متعلق به خانواده Trussardi Omo تولید شده در سال 2011 و Trussardi Black Extreme تولید شده در سال 2014 است.

رایحه شیرین و تند اولیه این ترکیب شامل رایحه های لیمو، جوز هندی، کنیاک و صمغ گالبانیم است. ترکیب گلی اصلی آن از گل شمعدانی، برگ بنفشه و مریم گلی با رایحه پایه مردانه و حسی قوی از چرم، نعناع هندی و دانه تونکا تشکیل شده است.

اسانس های ادکلن Trussardi Omo

آکوردهای اصلی این عطر مردانه شامل آکوردهای ادویه ای تازه، معطر، چوبی، مرکباتی و پودری است. نت های ترکیبی عطر Trussardi Uomo 2011 عبارتند از:

رایحه اولیه: لیمو، ترنج، جوز هندی، صمغ گالبانیم

نت میانی: بنفشه، گل شمعدانی، مریم گلی

رایحه پایه: خزه بلوط، نعناع هندی،  چرم

عطر ادکلن تروساردی یومو ۲۰۱۱-Trussardi Omo عطری است مردانه لوکس

دو محصول زنانه و مردانه Trussardi Umo که نسخه جدید Trussardi Umo بودند توسط Orleans Guichard طراحی و راهی دنیای عطر شدند. رایحه ای به روزتر و مدرن تر و البته با ظاهری شیک تر از محصول تولید شده در سال 83 این بار خود را نشان داد، رایحه ملایم و تلخ این محصول را قطعا می توان در دسته رایحه چرم قرار داد. این عطر مردانه دارای حجم 100 میلی لیتر و غلظت آن ادو تویلت می باشد. این محصول رایحه ای کاملا ایتالیایی یادآور محصولات چرمی تروساردی است که بوی غالب آن تعاملی عالی با لباس های گرم زمستانی است. در نت ابتدایی آن جوز هندی همراه با مرکباتی مانند ترنج و لیمو وجود دارد و در نت میانی آن گل شمعدانی و بنفشه ظاهر می شود و در نت اصلی و پایانی آن بوی غالب چرم با نعناع هندی و خزه بلوط تکمیل شده است. .

 

ادکلن مردانه Trussardi Omo چه زمانی مناسب است؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به استفاده از چندین ادکلن برای فصول مختلف ندارید و میخواهید همیشه از یک ادکلن استفاده کنید، بدون شک Trussardi Umo بهترین انتخاب برای شماست. این ادکلن با رایحه تلخ و ملایم خود شما را از داشتن ادکلن دیگری بی نیاز می کند. از این ادکلن برای استایل های رسمی و غیر رسمی استفاده کنید و به یاد داشته باشید که با تمام لباس های شما می آید. عطر تروساردی یومو رایحه ای معتدل و ماندگاری خوب دارد و رایحه عمیق و تمیز آن شما را شاداب می کند.

عطر ادکلن TRUSSARDI DONNA اصل

عطر تروساردی دونا عطری است لطیف و زنانه که از ادکلن های برند تروساردی به همین نام بازیابی شده است که این بار با ظاهری مدرن تر و رایحه ای تغییر یافته تولید شده است. عطر Trussardi Donna توسط عطرساز Nathalie Laursen ساخته شد و در سال 2011 به مناسبت صدمین سالگرد برند Trussardi با رایحه ای ملایم و شیرین به بازار ادکلن های زنانه عرضه شد. عطر جادویی تروساردی دونا که در گروه رایحه های گل های شرقی قرار می گیرد ماندگاری و پخش بوی عالی دارد به طوری که در هر جمعی نام عطر شما را می پرسند! عطر زنانه تروساردی دونا نیز برای استفاده در روزهای گرم تابستان و بهار پیشنهاد می شود. عطر دلربا تروساردی دونا شما را به بانویی جذاب و فریبنده تبدیل می کند. زنی زیبا و قوی که همه را شگفت زده می کند.

عطرهای برند تروساردی دونا

وقتی تروساردی دونا را روی لباس یا نبض خود اسپری می کنید، متوجه رایحه اولیه آن می شوید که از ترکیبی از نت های یوزو، میوه ای و مرکباتی تشکیل شده است. این رایحه های جذاب مرکبات به شما احساس شادابی می دهند. در ادامه رایحه میانی با ترکیبی از شکوفه پرتقال آفریقایی، گل یاس و لاله مردابی جایگزین رایحه اولیه می شود که حسی سرشار از انرژی مثبت را برای شما به ارمغان می آورد. پس از پایان طولانی مدت، ترکیبی اغواکننده از وانیل، سدر ویرجینیا، نعناع هندی و چوب صندل، تروساردی دونا را برای بانوی خودساخته ای که می خواهد هر کجا که می رود بدرخشد، تکمیل می کند.

درباره برند تروساردی

برند Trussardi در سال 1911 توسط Dante Trussardi در برگامو ایتالیا راه اندازی شد. در ابتدا برند Trussardi دستکش های چرمی تولید می کرد که باعث شد یکی از بهترین برندهای دستکش چرمی باشد. در طول جنگ جهانی دوم، برند Trussardi محصولات خود را به ارتش ایتالیا فروخت تا اینکه به دست نیروهای متفقین افتاد. ناگفته نماند که در اواخر دهه شصت، برند تروساردی به دلیل بحران های اقتصادی با رکود مواجه شد و دانته تروساردی نیز همین موضوع را برای ایجاد تغییرات در برند خود فراهم کرد.

ورود به صنعت عطر و ادکلن برند Trussardi

در زمان مدیریت نیکولا تروساردی، برند تروساردی برای اولین بار در زمینه تولید عطر شروع به کار کرد. برند تروساردی 39 محصول را در سبد عطری خود به ثبت رسانده است که اولین آن در سال 1980 و آخرین آن در سال 2017 عرضه شد. برند تروساردی از سال 2005 به بعد محصولات عطری خود را در گروه محصولات زیبایی خود عرضه کرد. عطرهای برند Trussardi توسط طراحان منحصر به فردی مانند Pierre Constantin Goeros، Lucas Suzac، David Appel، Amundin Claire Marie، Natalie Lorson، Daphne Bougie، Anfilippo and Beatrice Pique، Alberto Morelas، Alexandra Kesinski، Jane Guichard، Sophie Natalia Guicharía Liebcharía, Auredli. -سیتو، لوسی ترنر و ویرونکی نایبرگ تولید می شوند.

محصولات عطر برند تروساردی در انواع عطری، ادوپرفیوم، ادکلن و ادکلن نیز موجود است و بنا به هر سلیقه ای در رایحه های گرم، خنک، شیرین، تند و تلخ تولید می شود و در فروشگاه zibashin به فروش میرسد. عطرهای تولید شده توسط برند Trussardi بدون دلیلی جز کیفیت بالای محصولات این برند بسیار محبوب هستند.

دکمه بازگشت به بالا