برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

چرا برنامه بازار به اینترنت وصل نمیشه؟

با فراگیر شدن گوشی های اندرویدی، بازی ها و برنامه های مختلفی به این سیستم عامل معرفی شدند. در همان زمان مهندسان ایرانی نیز در حال طراحی برنامه های مختلف بودند. این اپلیکیشن ها را می توانید از اپ استور کافه بازار ایران دانلود کنید. در این اپ استور نه تنها برنامه های ایرانی، بلکه انواع اپلیکیشن های خارجی را می توانید دانلود کنید. البته اگر این برنامه در ایران پذیرفته نشود. این در حالی است که بسیاری از افراد اپلیکیشن کافه بازار را روی تلفن همراه خود نصب کرده اند. گاهی اوقات این برنامه با مشکلاتی مواجه می شود که در ادامه این مطلب قصد داریم راه حل هایی برای حل مشکلات کافه بازار را برای شما دوستان عزیز ارائه کنیم. با ما برای دانلود برنامه اندروید همراه باشید.

راهکارهایی برای حل رایج ترین مشکلات سیستم کافه بازار

در حالت عادی امکان ایجاد مشکلات زیادی در حین استفاده از برنامه مارکت وجود دارد و ممکن است به دلایل مختلف در حین نصب برنامه خطاهایی ایجاد شود. به عنوان مثال اگر قبلا برنامه ای را از کافه بازار نصب کرده اید و اکنون قصد دانلود مجدد این برنامه را با همین نام دارید، ارور ظاهر می شود. در این صورت بهتر است ابتدا برنامه قبلی را حذف و سپس دوباره دانلود کنید. علاوه بر این، یکی از مشکلات دیگر کافه بازار این است که با پر شدن حافظه، دانلود نمی شود. در واقع اگر حافظه شما پر باشد نمی توانید برنامه جدیدی روی آن نصب کنید. مهم ترین راه حل هایی که تمامی مشکلات این برنامه را حل می کند در زیر ارائه می شود:

طرح بازار را به روز کنید

معمولاً بسیاری از برنامه ها مشکلاتی دارند که با به روز رسانی برنامه برطرف می شوند. در این صورت توسعه دهندگان اپلیکیشن های مختلف نسخه های جدیدی از برنامه را برای افزایش کارایی و رفع خطا ارائه می دهند، بنابراین توصیه می کنیم برای رفع مشکلات ناشی از این برنامه ابتدا بازار را به آخرین نسخه به روز رسانی کنید.

تست سرعت اینترنت

همانطور که می دانید برای ورود به برنامه بازار لازم است اینترنت تلفن همراه خود را روشن کنید. در این صورت اگر اینترنت شما خوب کار نکند، احتمال باگ وجود دارد. در واقع به این ترتیب سرعت این برنامه کاهش می یابد و ممکن است دانلود اپلیکیشن های مختلف با مشکل مواجه شود.

برنامه را نصب نکنید

یکی از مهم ترین مشکلات برنامه کافه بازار نصب نشدن اپلیکیشن است. معمولا این مشکل به دلیل عدم اتصال به اینترنت رخ می دهد. در این شرایط بهتر است تنظیمات شبکه اندروید را ریست کنید. برای این کار به تنظیمات گوشی خود رفته و گزینه General settings را انتخاب کنید.

برنامه کافه بازار را باز نکنید.

یکی دیگر از مشکلات رایج این است که برنامه باز نمی شود. در این صورت احتمال بسته شدن و یا فعال بودن سوئیچ IP وجود دارد. در این مواقع بهتر است VPN موبایل خود را غیرفعال کنید و دوباره وارد بازار شوید.

برنامه بازار کافه معلق

گاهی ممکن است این برنامه دچار مشکل شود و نتوانید از آن به درستی استفاده کنید. در چنین شرایطی توصیه می کنیم به تنظیمات تلفن همراه خود بروید و کش مارکت کافه را پاک کنید. در گذشته مقاله کامل و جامعی در مورد پاکسازی کش به شما ارائه شده است که می توانید در این زمینه کمک کنید. لازم به ذکر است که گاهی کندی برنامه یا عملکرد ناکافی آن به دلیل عدم مجوز دسترسی به بازار است. در واقع کافه بازار مانند سایر برنامه ها نیازمند دسترسی به تلفن همراه شماست که یکی از آنها دسترسی به حافظه است. برای حل مشکل و دانلود مستقیم برنامه بازار با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا