مطالب عمومی

مبتلایان جهانی ویروس کرونا از ۱۰۶ میلیون نفر عبور کردند

به گزارش گروه بین الملل گروه خبری آنا ، آمار وب سایت “WorldDammeter” حاکی از آن است که تعداد افراد مبتلا به ویروس “Covid-19” در کشورهای مختلف در بیش از 106 میلیون نفر در بعد از ظهر شنبه.

با نوشتن این مقاله ، 106،297،000 نفر در جهان آلوده شده اند و 2،316،596 نفر به همین دلیل کشته شده اند.

تفاوت ، 77،885،817 نفر از این بیماری بهبود یافته و بهبود یافته اند.

در این بین ویروس تحت تأثیر قرار گرفته است ، ایالات متحده تعدادی از افراد آلوده را در خود جای داده است. با کشته شدن 472،920 نفر ، شماره یک در میان ویروس های کرونا تا حد جدی فقیر است.

طبق گزارش WorldMater ، در 24 ساعت گذشته 81،995 مورد ویروس کرونا در تمام ایالت های آمریکا گزارش شده است. در روز گذشته ، 2،122 فوت در کشور گزارش شده است.

با این حال ، طبق گفته های سیان ، تعداد مرگ و میرهای سالانه در ایالات متحده به دلیل موارد مختلف (حوادث رانندگی ، بیماری ، خودکشی و سایر موارد) کمتر از دویست و پنجاه هزار نفر است.

آمارها نشان می دهد که ایالات متحده 25.9٪ از کل افراد مبتلا به این بیماری را تشکیل می دهد. پس از آن ، هند با حدود 10.2 درصد از کل افراد آلوده در جهان در موقعیت دوم قرار دارد ، تقریباً ده میلیون و هشتصد و بیست هزار نفر است. پس از او برزیل با نه میلیون و چهارصد و پنجاه هزار بیمار ، یا 8.91 درصد از کل بیماران قرار گرفت.

قاره آمریکای شمالی و مرکزی تقریباً 4.4 میلیون نفر آلوده و حدود 682000 فوت و قاره اروپا نیز 1.2 میلیون نفر آلوده و 734000 نفر کشته شده اند.

حتی با ورود واکسن های کرونا به ایالات متحده ، باعث افزایش تعداد بیمارستان ها و کلینیک های شارژ ویروس کرونا در برخی از مناطق کشور می شود.

در انگلیس نیز ، تعدادی از شیوع ویروس کرونا کرونا در انگلیس که به ویروس آفریقای جنوبی معروف است ، نگرانی در مورد شیوع بیماری در این کشور را افزایش داده است.

یکی از مهمترین آمار شیوع ویروس کرونا ، مدت زمان ابتلا به آن است. طبق آمار تحقیقات ، ویروس کرونا از زمانی که 14 میلیون نفر را در کل جهان آلوده کرده است ، یک میلیون نفر به مدت سه یا چهار روز عفونی است و این باعث می شود که کل موارد در 106 میلیون نفر در جهان باشد.

آخرین پیام /

دکمه بازگشت به بالا