برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

کدام ویتامین چاق کننده صورت است؟

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده است که قصد کاهش وزن داشته باشید، اما در وهله اول صورتتان لاغر شده است؟ این مشکل یکی از معضلاتی است که برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، پیش می‌آید. در چنین مواقعی باید از بهترین ویتامینها برای چاقی صورت کمک گرفت. در این مقاله به سوال «بهترین ویتامین برای چاقی صورت چیست» پاسخ می‌دهیم. با خواندن مطلب پیش رو با بهترین مولتی ویتامین برای چاقی صورت آشنا خواهید شد.

بهترین ویتامین برای چاقی صورت کدام است؟ | لند اسپا

ویتامین D؛ از بهترین ویتامینها برای چاقی صورت

کمبود ویتامین D به‌طورقابل‌توجهی در زیر چشم‌ها نمایان می‌شود. درواقع لاغری صورت و گود و سیاه شدن زیر چشم‌ها از نتایج کمبود ویتامین D در بدن است. هرچند نور خورشید منبع اصلی تولید ویتامین دی محسوب می‌شود؛ اما همه افراد قادر به دریافت این ویتامین اساسی از نور خورشید نیستند. ازهمین‌رو باید مواد غذایی مختلف مانند انواع ماهی، روغن کبد ماهی کاد، میگو، زرده تخم‌مرغ، شیر سویا، قارچ، غلات و جو دوسر در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد.

ویتامین D محلول در چربی است و بهتر است با وعده‌های غذایی سنگین مانند ناهار مصرف شود. البته پزشکان توصیه می‌کنند که از این مکمل هنگام خواب استفاده نکنید. برای تاثیرگذاری بیشتر مصرف ویتامین D توصیه می‌کنیم هنگام  و آقایان حتما از مشورت پزشک یا متخصص تغذیه بهره ببرید. برای اطلاع از قیمت محصولات لیست قیمت محصولات شرکت بازاریابان ایران زمین را برای شما پیامک میکنیم.

مصرف ویتامین E برای چاقی صورت

بسیاری از افراد ویتامین E را برای سلامت و زیبایی پوست مفید می‌دانند؛ هرچند این ادعا درست است، اما کلیه خواص ویتامین E منحصر به پوست نمی‌شود. ویتامین E از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای چاقی صورت به شمار می‌رود که معمولا توسط متخصصان تغذیه در دوز مناسب تجویز می‌شود. مواد غذایی مانند روغن جوانه گندم، بادام، کره بادام زمینی، فندق، تخم آفتاب‌گردان، کیوی، گندم سبوس‌دار و فلفل دلمه سبز سرشار از ویتامین E هستند و به چاق شدن صورت کمک می‌کنند.

میزان مصرف ویتامین E برای چاقی صورت برای زنان و مردان بزرگ‌سال، ۱۵ میلی‌گرم در روز است. ازآنجایی‌که ویتامین E محلول در چربی است، باید این مکمل را همراه با وعده‌های غذایی مانند ناهار یا شام مصرف کنید. البته بسیاری از پزشکان به مصرف این ویتامین هنگام عصر و شب تاکید دارند. البته بهتر است هنگام  حتما دستورالعمل مصرف آن را از پزشک یا متخصص بپرسید.

B کمپلکس؛ بهترین مولتی ویتامین برای چاقی صورت

از بهترین ویتامینها برای چاقی صورت ویتامین‌های گروه B یا ب کمپلکس هستند. از مهم‌ترین ویتامین‌های این خانواده می‌توان به کبالالین (B12)، بیوتین (B7)، پیریدوکسین (B6)، اسید پانتوتنیک (B5)، تیامین (B1)، نیاسین (B3) و ریبوفلاوین (B2) اشاره کرد. کلیه این ویتامین‌ها نه‌تنها برای چاق شدن صورت مفید هستند که نقش مهمی در حفظ سلامتی، انرژی و زیبایی پوست و مو ایفا می‌کنند.

مهم‌ترین مواد غذایی حاوی ویتامین B به که چاق شدن بدن کمک می‌کند، عبارت‌اند از:

  • غلات
  • گوشت سفید و قرمز
  • تخم‌مرغ
  • سبزیجات
  • حبوبات
  • دانه‌ها و مغزها
  • مرکبات

ازآنجایی‌که بخش عمده‌ای از ویتامین B در مواد غذایی گوشتی یافت می‌شود، گیاه‌خوارها باید توجه ویژه‌ای به مولتی ویتامین‌های ب کمپلکس داشته باشند. چندان بالا نیست و بسیاری از افراد قادر به تهیه آن هستند.

ویتامین B در دسته ویتامین‌های محلول در آب قرار دارد و بهتر است که همراه با وعده صبحانه مصرف شود. برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از مصرف قرص ب کمپلکس داشته باشید، بهتر است با مشاور تغذیه یا پزشک متخصص مشورت کرده و دستورالعمل‌های لازم را دریافت کنید.

 بررسی ارتباط کلسیم با چاق شدن صورت

بعد از معرفی بهترین قرص ویتامین برای چاقی صورت، بهتر است به بررسی مواد معدنی مفید نیز بپردازیم. کلسیم از مهم‌ترین مواد معدنی است که تاثیر چشمگیری در چاق شدن صورت دارد. این ماده معدنی مفید به ماهیچه‌های اصلی صورت قدرت می‌بخشد و چاق شدن صورت بدون ایجاد غبغب را به همراه دارد. با مصرف مواد مغذی زیر می‌توانید به چاق شدن صورت خود کمک کنید:

  • لبنیات
  • دانه‌ها
  • ماهی ساردین
  • عدس
  • لوبیا
  • ریواس
  • سبزیجات برگی

ازآنجایی‌که بدن انسان قادر به ساخت کلسیم نیست، فقط از طریق خوردن مواد حاوی کلسیم یا مکمل‌ها می‌توانید این مواد معدنی را تامین کنید. زنان و مردان بزرگ‌سال بهتر است روزانه حدود ۱۰۰۰ میلی‌گرم کلسیم مصرف کنند. البته در کنار مصرف کلسیم و بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت می‌توانید از نیز برای جوان‌سازی پوست خود استفاده کنید.

تاثیر منیزیم بر چاق شدن صورت

منیزیم از مهم‌ترین مواد معدنی است که باعث تنظیم متابولیسم بدن، جلوگیری از ذخیره بیش از حد چربی و همچنین افزایش خون‌رسانی می‌شود. گردش خون مناسب به اکسیژن‌رسانی بهتر به عضلات صورت کمک کرده و همین موضوع سفتی پوست و برجستگی گونه‌ها را به همراه خواهد داشت. مواد غذایی حاوی منیزیم برای چاقی صورت عبارت‌اند از:

  • دانه آفتاب‌گردان
  • کنجد
  • بادام هندی
  • تخم کدو
  • شیر کم‌چرب
  • بلغور جو دوسر
  • ذرت شیرین
  • موز
  • کلم بروکلی

قرص منیزیم را می‌توانید در هر زمانی مصرف کنید؛ بنابراین توصیه می‌کنیم زمانی را انتخاب کنید که برایتان راحت‌تر است. البته برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی مانند حالت تهوع توصیه می‌کنیم مکمل منیزیم را همراه با وعده‌های غذایی مصرف کنید. علاوه‌بر منیزیم، اسیدهای چرب امگا نیز برای سلامت پوست و مو بسیار مهم هستند. بعد از مشاهده می‌توانید از داروخانه آنلاین مکمل شاپ این مکمل‌ها را تهیه کنید.

مصرف منظم قرص جوشان برای چاقی صورت

قرص جوشان انواع مختلفی دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان قرص جوشان ویتامین C، مولتی ویتامین، کلسیم، زینک، منیزیم، ویتامین ب کمپلکس و ال کارنیتین را نام برد. به یاد داشته باشید که همه انواع قرص جوشان برای چاقی صورت مناسب نیست. ازهمین‌رو قبل از مصرف حتما باید به نوع آن توجه کنید. به‌عنوان مثال قرص جوشان زینک، ب کمپلکس و مولتی ویتامین باعث افزایش اشتها و در نتیجه چاق شدن صورت می‌شود.

اگر مشکل بی‌اشتهایی دارید، توصیه می‌کنیم  را با دستور پزشک مصرف کنید. بسیاری از افراد بعد از مصرف مولتی‌ویتامین، ادعا کرده‌اند که اشتهایشان بیشتر شده است. از پودر جوانه گندم برای چاقی هم استفاده میشود.

بهترین ویتامین برای چاقی صورت چیست؟

آنچه می‌خورید، ویتامین‌ها و مواد مغذی که رژیم غذایی شما تامین می‌کند، می‌تواند تاثیر چشمگیری بر ظاهر و احساس پوست شما داشته باشد و باعث شود.زیبایی از درون شروع می‌شود. رژیم غذایی شما تفاوت زیادی در ظاهر پوستتان ایجاد می‌کند و افزودن ویتامین‌های خاص به رژیم غذایی می‌تواند به طور چشمگیری ظاهر و احساس پوست شما را تغییر دهد.

بسیاری از ویتامین‌ها را می‌توان به‌صورت موضعی روی پوست با کرم‌ها و سرم‌ها استفاده کرد. اما مصرف خوراکی ویتامین‌ها، چه از طریق رژیم غذایی یا به شکل مکمل و مولتی‌ویتامین‌ها، به آنها اجازه می‌دهد تا جادوی خود را به میزان قابل‌توجهی روی پرتر شدن پوست شما بگذارند.

برخی از ویتامین‌ها را با عنوان ویتامین چاق کننده صورت می‌شناسند که از جمله آنها می‌توان به ویتامین E و ویتامین C اشاره کرد. مصرف قرص ویتامین E برای چاقی صورت یکی از گزینه‌های رایج بین افرادی است که به دنبال پوستی شاداب‌تر و سالم‌ترند.کمبود ویتامین در بدن می‌تواند منشا مشکلات زیادی از جمله مشکلات پوست و مو باشد.

۱. ویتامین های گروه B

بهترین ویتامین برای چاقی صورت باید بتواند نیازهای پوست را به‌خوبی تامین کند و قطعا یکی از این نیازها توسط ویتامین‌های گروه B تامین می‌شود.علاوه بر اینها ویتامین‌های گروه B اسیدهای چرب ضروری پوست را تامین می‌کنند، از آسیب سلولی جلوگیری کرده و مانع ازدست‌دادن آب می‌شوند؛ بنابراین برای مرطوب نگه‌داشتن پوست و چاق نگه‌داشتن صورت اهمیت دارند.

۳. ویتامین E برای چاقی صورت

در بین تمام ویتامین‌های موجود شاید هیچ‌کدام قدرت و نداشته باشند و بدون شک بهترین ویتامین برای چاقی صورت ویتامین E است. ازآنجایی‌که ویتامین E باعث گردش سلولی و بازسازی می‌شود، گاهی اوقات برای درمان زخم آکنه و خشکی پوست نیز استفاده می‌شود.

این ویتامین را می‌توان به فرم‌های مختلف برای چاق‌تر شدن پوست صورت استفاده کرد. مصرف می‌تواند به‌صورت موضعی باشد یا به‌عنوان بخشی از مکمل‌های روزانه مصرف شود. علاوه بر این می‌توان مواد غذایی غنی شده با ویتامین E را به رژیم غذایی افزود. قرص ویتامین ای برای چاقی صورت هم یکی از گزینه‌هاست. ویتامین ای به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان بالا برای گردش خون عالی است که می‌تواند به پوست شما کمک کند سفت‌تر و سالم‌تر شود.

قرص ویتامین ای ۴۰۰ برای چاقی صورت

یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصرف ویتامین چاق کننده صورت، استفاده از قرص ویتامین E 400 است. اما چطور می‌توان از قرص ویتامین ای ۴۰۰ برای چاقی صورت استفاده کرد؟ ویتامین ای برای چاقی صورت را نمی‌توان از طریق مواد غذایی به دست آورد و برای مصرف آن بهتر است از مکمل‌های حاوی این ویتامین یا قرص ویتامین ای ۴۰۰ استفاده کنیم.

مصرف این قرص دو حالت دارد. هم می‌توان به‌صورت خوراکی یک دوز از این قرص ویتامین e400 را برای چاقی صورت مصرف کرد یا این که کپسول ویتامین ای ۴۰۰ را روی پوست مالید. برای مصرف این قرص بهتر است از یک مشاوره دارویی استفاده کرد تا دوز و میزان مصرف آن به‌صورت دقیق تعیین شود. سبوس برنج دکتر بیز برای لاغری را درون یک کاسه ماست ریخته و ده دقیقه قبل از غدا میل کنید.

۴. ویتامین C

ویتامین C هم به‌عنوان بهترین ویتامین برای چاقی صورت شناخته می‌شود و تاثیر آن در افزایش شادابی، سلامتی و درخشش پوست صورت برای همه شناخته شده‌است. معمولاً استفاده از می‌تواند به‌صورت مصرف کرم‌های حاوی این ویتامین باشد. مواد غذایی و خوراکی مختلفی نیز حاوی این ویتامین مفیدند که می‌توان با مصرف آنها ویتامین چاق کننده صورت را تامین کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا