مطالب عمومی

کرونا در آمریکا | ثبت ۶۸ هزار مبتلا در یک روز؛ شمار تلفات به ۱۵۵ هزار نفر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، همزمان با هشدار به ترتیب از سوی مقامات مختلف پزشکی در ایالات متحده مبنی بر افزایش سریع در تعداد مبتلایان به ویروس ، “Quid 19” در این کشور ، تعداد عفونت ها در روز در آمریکا همچنان در حال افزایش است

برآوردهای وب سایت WorldDammeter نشان می دهد که طی 24 ساعت گذشته 68،569 مورد از موارد کرونا ویروس در ایالات ایالات متحده گزارش شده است.

در گذشته ، 1،465 کشته آمریکایی در اثر این بیماری وجود دارد.

بنابراین ، تعداد موارد ویروس Covid 19 در ایالات متحده با 4634985 و تعداد قربانیان این بیماری به 155 هزار و 285 نفر افزایش یافته است.

آمارهای WorldDamter کمی بالاتر از دانشگاه جان هاپکینز است ، که دلیل آن این است که برخی از ایالات متحده آمریکا ، از جمله نیویورک ، CDC را به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گزارش نمی دهند. نتایج در وب سایت جانس هاپکینز ذکر نشده است.

سیا که اخیراً اعلام کرده است ، نتایج آنتی بادی آنتی ویروس Corona در اواخر ماه مارس و اوایل ماه مه ، نشان می دهد که تعداد افرادی که به ویروس در ایالات متحده آلوده می شوند می توانند 10 برابر بیشتر از رقم رسمی باشند.

سه روز پیش ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا داروی دیگری تولید كرد كه هیچ مدرکی برای اثربخشی در معالجه بیماری عروق کرونا ویروس قلب ندارد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا