مطالب میجیک

لزوم توجه به زنان شاغل و خانه دار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صالح قاسمی گفت: گفتن در مورد وضعیت کار زنان با خبرنگار آنلاین گفتگو کنید باروری به طور موثر زمانی که ما مهمترین متغیرها را در الگو داریم باروری ما فهرست می کنیم و وقتی ریشه های اصلی و تعریف اجتماعی خانواده مورد نظر را بررسی می کنیم، در واقع در می یابیم که سبک زندگی و الگوهای سبک زندگی تأثیر بسزایی در الگو دارند. باروری قبلا، پیش از این.

پژوهشگران و جمعیت شناسان اضافه می کنند: بین زنان خانه دار و کارمند تفاوت معناداری وجود دارد باروری پایبند بودن؛ اصولاً زن شاغل به کسي گفته مي شود که با کارفرما قرارداد معتبر و بلندمدت و تعهد کاري داشته باشد که طبق آن بايد روزي چند ساعت در اختيار کارفرماي خود باشد.

وی گفت: طبق آمار در سراسر کشور حدود 91 درصد زنان ما بیکار و خانه دار هستند و حدود 9 درصد شاغل هستند که احتمالاً در شهرهای بزرگ، درصد زنان شاغل بیش از 9 درصد است که گاهی به 13 تا 14 می رسد. %

قاسمی می گوید: با این اطلاعات باید بفهمیم که خانم های خانه دار باید الگوها را تغییر دهند باروری او نزدیک‌تر است و سبک زندگی‌اش لذت‌بخش‌تر و سازگارتر از زنانی است که 7 تا 8 ساعت در روز کار می‌کنند و با وظایف مسئولانه‌تر، کار زیادی برای او ایجاد می‌شود.

توجه به زنان شاغل و خانه دار ضروری است

او گفت: «زنان شاغل ما باروری دشوارتر خواهد بود؛ بنابراین باید بدانیم که توجه به زنان در این امر است باروری بسیار ضروری است و اگر مشوق یا تسهیلاتی در نظر گرفته شود باروری بهتر است این کار را برای خانم های خانه دار انجام دهید که به اهدافشان نزدیکتر هستند.

پژوهشگران و جمعیت شناسان گفتند: منظور ما از قانون حمایت از جوانان و خانواده این است که به زنان شاغل و خانه دار توجه شده و در این قانون به زنان شاغل توجه بیشتری شده است. شاید. تصور کنید که این عمل ناشی از تجربه زندگی شخصی است که قانون را تعیین می کند.

قاسمی با بیان اینکه در دنیا خانه داری و شأن این کار جایگاه اجتماعی دارد، بیان می کند: در دنیا خانه داری جایگاه اجتماعی دارد و در بسیاری از کشورها خانه داری شغل بسیار موثری در جامعه محسوب می شود. پرداخت شده و تحت پوشش بیمه قرار گرفته و به جایگاه اجتماعی زنان تبدیل شده است.

او گفت: «علاوه بر قوانین، ما قطعاً به رسانه‌ها و جریان‌های فرهنگی دقیق نیاز داریم تا به مادران و مادران کرامتشان بازگردانده شود و جایگاه والای مادران بازتعریف شود و زنان احساس کنند که برای مادرانشان احترام اجتماعی قائل هستند.»

دکمه بازگشت به بالا