برترین های کسب و کار مجیک

حداقل سیستم مورد نیاز CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 3 چقدر است؟

حداقل سیستم مورد نیاز CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 3 چقدر است؟

Call of Duty یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای بازی در جهان است که یکی از پرفروش‌ترین سری‌های بازی موبایل است که تاکنون وجود داشته است. علاوه بر این، حتی رکورد پرفروش‌ترین سریال تیراندازی اول شخص (FPS) تمام دوران را نیز در اختیار دارد، که این تمجید توسط کتاب رکوردهای جهانی گینس به آنها اعطا شده است. به عنوان یک فرنچایز که هر سال یک بازی اصلی منتشر می کند، Call of Duty برای خود یک جامعه اختصاصی در سراسر جهان ایجاد کرده است. طبق برخی گزارش‌ها، این فروش بالا به Activision اجازه داده است تا 1 میلیارد دلار برای توسعه بازی بعدی این سری سرمایه‌گذاری کند.

بازیکنان رایانه شخصی به شدت مراقب انتشار حداقل سیستم مورد نیاز و توصیه شده برای پلتفرم خود برای بازی Call of Duty: Modern Warfare III، بازی بعدی این فرنچایز داستانی هستند. در حالی که ما هنوز لیست رسمی مورد نیاز سیستم را از سوی توسعه دهنده Sledgehammer Games یا ناشر Activision نداریم، پیش بینی می شود که الزامات مشابه، اگر نگوییم یکسان، با Call of Duty: Modern Warfare II، بازی پیش درآمد آن در سال گذشته باشد. با کارمادیو همراه باشید.

حداقل نیازهای سیستم برای Call of Duty: Modern Warfare 3 در رایانه شخصی چیست؟

برای شروع CPU، حداقل مورد نیاز باید Intel Core i3-6100 یا AMD Ryzen 3 1200 باشد. در مورد کارت گرافیک، NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470 باید به خوبی عمل کنند. با حافظه گرافیکی و رم، حداقل مورد نیاز به ترتیب 2 و 8 گیگابایت است.

فضای ذخیره سازی باید در زمان راه اندازی 72 گیگابایت یا بیشتر باشد و کارت صدا باید فقط با DirectX سازگار باشد. در نهایت، درایورهای گرافیک باید Nvidia – 516.59، AMD – 22.9.1 باشند.

 

حداقل سیستم مورد نیاز CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 3 چقدر است؟
حداقل سیستم مورد نیاز CALL OF DUTY: MODERN WARFARE 3 چقدر است؟

سیستم پیشنهادی برای Call of Duty: Modern Warfare 3 در کامپیوتر چیست؟

با نگاهی به مشخصات به همان ترتیب، به الزامات پیشنهادی مورد انتظار برای Call of Duty: Modern Warfare 3 در رایانه شخصی نگاه خواهیم کرد.

CPU باید Intel Core i5-6600K / i7-4770K یا AMD Ryzen 5 1400 باشد و کارت گرافیک باید NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580 باشد. حافظه ویدیویی توصیه شده باید 4 گیگابایت و در مورد رم باید 12 گیگابایت باشد. فضای ذخیره سازی 72 گیگابایتی و کارت صدا نیز مشابه با DirectX سازگار است. درایورهای گرافیک نیز در Nvidia – 516.59، AMD – 22.9.1 یکسان هستند.

دکمه بازگشت به بالا