برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

بهترین گردنبند برای لباس مجلسی

لباس های یقه هفت توجه ها را به سمت قفسه سینه جلب می کنند، پس گردنبند شما هم باید همین کار را انجام دهد. یا پلاک گردنبند نقره برای این یقه ها بهتر است زاویه دار و با فرم v هماهنگ باشد. هر چه قدر زاویه و فرم هفت باز تر باشد پلاک هم باید بزرگ تر باشد. گردنبند های منحنی شکل برای این یقه ها مناسب نیستند.  طول مناسب را بر اساس محل قفسه ی سینه ی خود انتخاب کنید و در نظر بگیرید که زنجیر های بسیار بلند توجه ها را از قسمت بالایی تنه، منحرف می کند.

لباس یقه دکلته (صاف)

چوکرها انتخاب بسیار مناسبی هستند و توجه را به جای شکم به سمت گردن شما منعطف می کنند. پلاک ها و آویزهای کوتاه تر نگاه را به سمت گردن و استخوان ترقوه جلب می کنند و همچنین گردن شما را زیباتر جلوه می دهد. اگر می خواهید به جای گردن روی شانه هایتان تأکید کنید از گردنبند هایی با طول پرنسس استفاده کنید تا نگاه ها را به سمت شانه ی شما بکشاند.

 لباس های یقه بسته

بسیاری از افراد معتقدند که استفاده از گردنبند برای این لباس ها انتخاب مناسبی نیست. اگر شما هم جز این دسته افراد هستید می توانید به جای گردنبند از گوشواره استفاده کنید.

در غیر این استفاده از چوکر و یا گردنبند رولباسی می تواند انتخاب مناسبی باشد.

 لباسهای یقه کج

گردنبندهای چسبان چوکر یا گردنبندهای بلند برای لباس های یقه کج کاملا مناسب است. گردنبند طلا شما هرچه متقارن تر باشد، تقارن را به لباس تان باز می گرداند.

 لباس های یقه خشتی (مربعی)

گردنبند های زاویه دار بهترین انتخاب برای لباس های یقه خشتی است. البته استفاده از پلاکی که دقیقا فرم مربع دارد کمی  بدون خلاقیت به نظر می رسد.

طول آن به طول یقه ی لباس بستگی دارد. اگر پلاک دقیقاً روی خط یقه قرار بگیرد ممکن است ظاهر شما آشفته به نظر بیاید.

 لباس یقه دکلته (قلبی)

یقه ی قلبی شکل گردن، شانه و قفسه ی سینه ی شما را به نمایش می گذارد بنابراین باید انتخابی کنید که روی جلوه ی این قسمت ها تأکید داشته باشد.

گردنبند هایی که پلاک بزرگی دارند فضای خالی بالا تنه را با شکوه و پرجلوه می سازند اما دقت داشته باشید که با انتخاب یک پلاک بسیار درشت تعادل ظاهری خود را بر هم نزنید. پلاک های منحنی با گوشه ها و زاویه های نرم به جای زاویه های تند و تیز با منحنی های یقه ی این نوع لباس تعادل ایجاد می کنند.

حتما باید طول را هم در نظر بگیرید. پیشنهاد ما استفاده از چوکر ها یا گردنبند های سایز پرنسس است که توجه ها را به سمت قفسه ی سینه جلب می کنند.

 لباس های یقه اسکی

برای این مدل یقه ها استفاده از چوکر انتخاب اشتباهی است. هیچ کسی حتی متوجه حضور آن زیر یقه ی لباس شما نمی شود. گردنبند های با طول متوسط تا بلند، گزینه های مناسبی هستند و در مورد این یقه، پیشنهاد ما به شما گردنبند با سایز اپرا است. یقه اسکی توجه ها را از گردن شما منحرف می سازد پسهر مدل یقه لباس، نیاز به گردنبند مناسبی دارد. انتخاب گردنبند مناسب برای هر نوع یقه، به شدت می‌تواند استایل شما را بهبود بخشد و به لباس شما زیبایی و جذابیت بیشتری ببخشد.

منظور از گردنبند مناسب یقه ‌های مختلف چیست؟

منظور از گردنبند مناسب برای یقه‌های مختلف، انتخاب گردنبند مناسب برای هر نوع یقه‌ای است. هر نوع یقه دارای شکل و طرح خاصی است که نیاز به گردنبندی با ظاهری مناسب دارد تا بهترین جلوه را به لباس و شخصیت شما ببخشد. برای مثال، گردنبندهایی با شکل V شکل، برای یقه‌های قایقی، دکلته، چوک و یقه‌های کج مناسب هستند. از طرفی، گردنبندهایی با طرح‌‌های شلوغ و پررنگ، با یقه‌های ساده‌تر و با الگوهای محدودتر مانند یقه‌‌های پلیسه هماهنگی ندارند. بنابراین، انتخاب گردنبند مناسب برای هر نوع یقه، می‌تواند به استایل شما کمک کند و جلوه‌ای شیک و جذاب به لباس شما ببخشد.

هر مدل یقه چه گردنبندی می خواهد

انواع مختلف یقه‌ها، نیاز به گردنبند مناسب دارند. در ادامه، به بررسی هر یک از انواع مختلف یقه‌‌ها و اینکه هر مدل یقه چه گردنبندی می‌خواهد، خواهیم پرداخت:

طرحدار و ساده در فروشگاه اینفینیتی

گردنبند مناسب یقه گرد

برای یقه‌‌ی گرد، گردنبندهایی که به صورت تک ردیف یا چند ردیفی هستند، مناسب هستند. همچنین گردنبندهایی با تنوع رنگ و جنس، نظیر گردنبند‌های چرمی و گردنبند‌های با پلاک فلزی، با یقه‌ی گرد هماهنگی دارند.

کوتاه و بلند مناسب فصل گرما

گردنبند مناسب یقه وی

برای یقه‌ی وی، گردنبندهایی که دارای یک پلاک فلزی در قسمت مرکزی هستند، مناسب هستند. همچنین گردنبندهایی که به صورت V شکل هستند و قسمت پایینی آن‌‌ها در قسمت بالای یقه قرار می‌گیرد، نیز با یقه‌ی وی هماهنگی دارند.

پاییز از رگ گردن بهمون نزدیک تره فکر کردی پاییز چی بپوشی؟ / ؟

گردنبند مناسب یقه مانتو

برای یقه‌ی مانتو، گردنبندهایی که بلند هستند، بهترین گزینه هستند. گردنبندهایی با طول بیشتر از 20 سانتی متر و با الگوهای شیک و جذاب، با یقه‌‌ی مانتو هماهنگی دارند.

کم کم وقتشه اتو باز کنی! پاییز در راه است

گردنبند مناسب یقه دکلته و چوک

گردنبندهای کوتاه یا چوکر و گردنبندهای دو رشته‌ای با مهره‌های زیبا، انتخاب خوبی برای یقه دکلته و یقه چوک هستند. گردنبندهایی که به صورت تک رشته هستند و ظاهری ساده دارند، نیز با یقه دکلته و چوک هماهنگی دارند.

در طرح ها و قواره های متفاوت

گردنبند مناسب یقه پلیسه

برای یقه‌ی پلیسه، گردنبندهایی با طول بلند و الگوهای جذاب، مناسب هستند. گردنبندهایی با طول حدود 30 سانتی متر و با تنوع رنگ و جنس، با یقه‌‌ی پلیسه هماهنگی دارند.

چه تفاوتی با استایل های دیگر دارد؟

گردنبند مناسب یقه کج

یقه کج یا انحراف دار، یکی از انواع مختلف یقه‌های لباس است که نیاز به گردنبند مناسب دارد. برای این نوع یقه، گردنبندهایی با طرح‌‌هایی که به صورت V شکل هستند و بخش پایینی آن‌‌ها در قسمت بالای یقه قرار می‌گیرد، مناسب هستند. همچنین گردنبندهایی با الگوهایی که به صورت معکوس V شکل هستند و بخش بالایی آن‌ها در قسمت بالای یقه قرار می‌گیرد، نیز با یقه کج هماهنگی دارند. گردنبندهایی با طول حدود 20 تا 30 سانتی ‌متر، با یقه کج هماهنگی دارند. علاوه بر این، گردنبندهایی با رنگ‌های تیره و الگوهای ساده نیز با یقه کج هماهنگی دارند و به شما جلوه‌ای شیک و جذاب می‌‌بخشند.

تاثیر بر استایل ما

گردنبند مناسب یقه اسکی

بهتر است از گردنبندهای بلند استفاده نمایید. حتی می‌توانید با این این یقه اصلا گردنبند استفاده نکنید. و برای زیباتر شدن می‌توان از گوشواره‌های میخی استفاده نمود.

به صورت کلی، انتخاب گردنبند مناسب برای هر مدل یقه، بستگی به سلیقه و نیاز شخص دارد. با این حال، در انتخاب گردنبند، باید به فصل، نوع پوشش و شیوه استفاده توجه کنید. به عنوان مثال، گردنبند یقه برگردان برای فصل گرمایی و با و شلوارهای کتان مناسب است، در حالی که گردنبندی دکلته برای فصل سرد و با شلوارهای جین و به خوبی ترکیب می‌شود. در انتخاب گردنبند، همچنین باید به سلیقه و شخصیت شما نیز توجه کنید، زیرا این موضوع می‌تواند تاثیر بسیاری روی انتخاب شما داشته باشد.

نکات مهم برای انتخاب گردنبند مناسب

بسیار خوب است که در انتخاب گردنبند برای نکاتی را در نظر بگیرید. در زیر، توضیحات تکمیلی و نکات بیشتری درباره‌‌ی اینکه هر مدل یقه چه گردنبندی می‌خواهد اشاره شده است:

  1. تطابق با یقه: گردنبند باید با یقه لباس هماهنگی داشته باشد. اگر یقه لباس صاف و ساده است، می‌توانید از گردنبندی با طرح‌های جذاب و خاص استفاده کنید. در صورتی که یقه لباس بسته و پرجزئیات است، گردنبندهای پر زرق و برق و با جزئیات بلند مناسب خواهند بود.
  2. طول گردنبند: طول گردنبند باید به‌ گونه‌ای باشد که بالای یقه لباس قرار بگیرد و فضای خالی بین لباس و گردنتان را بپوشاند. اما مهم است که گردنبند روی یقه قرار نگیرد، زیرا این ممکن است باعث از بین رفتن زیبایی و الگوی یقه شود.
  3. تعداد زنجیرها: اگر از جواهرات و گردنبندها با زنجیر استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود تعداد زنجیرها را کنترل کنید. استفاده از زنجیره‌‌های بیش از حد بر روی یقه لباس مجلسی ممکن است منجر به بی‌نظمی شود. در عوض، انتخاب گردنبند با زنجیره کوتاه‌تر می‌تواند ظاهری زیبا و سبک‌تر را به لباس ببخشد.
  4. موقعیت سبک: بستگی به سبک و طرح گردنبند، ممکن است برای لباس مجلسی شما مناسب نباشد. برخی گردنبندها مناسب سبک‌های رسمی و کلاسیک هستند، در حالی که برخی دیگر به سبک‌های غیر رسمی و خلاقانه بیشتر می‌پردازند. در نتیجه، تطابق سبک گردنبند با لباس مجلسی خود را در نظر بگیرید.

با رعایت این نکات، می‌توانید گردنبند مناسبی برای لباس مجلسی خود انتخاب کنید و به زیبایی و الگوی لباس خود اضافه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم درباره هر مدل یقه چه گردنبندی می‌خواهد صحبت کنیم، و گفته شد از آنجایی که پوشیدن لباس مجلسی و انتخاب گردنبند مناسب، بخشی از اعتماد به نفس و جذابیت شما در یک رویداد مهم است، برای انتخاب صحیح گردنبند، باید به عواملی نظیر جنس، طرح، رنگ، و نوع لباس و رویداد توجه کرد. همچنین، انتخاب گردنبند با جنس و پارچه‌ی مناسب برای هر رویداد، می‌تواند به شما راحتی و آسایش لازم برای انجام فعالیت‌های روزمره و حتی ورزشی بخشیده و به شما در تحقق اهداف زیبایی و جذابیت کمک کند. بهتر است قبل از انتخاب گردنبند، به دقت نیازهای خود را بررسی کرده و با توجه به مواردی که در بالا گفته شد، به انتخاب گردنبند مناسب بپردازید.

دکمه بازگشت به بالا