مطالب میجیک

لزوم توجه به اهمیت حجاب و عفاف – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مینا بیابانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان گفت گفتن با خبرنگاران هزینه پست فصل اهمیت حجاب در جامعه امروزی بیان می کند: طهارت و حجاب یکی از ارزش های معنوی و دینی است که در همه ادیان بر آن تاکید شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان افزود: عفاف و حجاب در نظر آثار فردی و اجتماعی یک مکان خاص آه تو در جامعه بشری از اجرا کن بشر تا کنون آفریده شده است، زیرا به عنوان یک صورت بندی مذهبی مشاهده می شود که روح را بالا می برد و در نظر وضعیت اجتماعی جامعه از انحراف باز کن و سلامت عمومی را تضمین کند و خلق و خوی شیرین ایجاد کند. بلوغ انسان در جهت مثبت و در زمینه است عجیب هم روی فکری و هم علمی تاثیر می گذارد.

وی بیان کرد: زمانی که فردی با کلاهک مناسب و اساسا قوانین شرعی و عرفی که در جامعه وجود دارد به افراد جامعه نشان می دهد و مربوط به این مفهوم است که من به افکار، عقاید، ثروت و توانایی ها و کرامت انسانی و… احترام می گذارم. پایه ای و ربطی به ظاهر و جذابیت جنسی ندارد که نشان از روحیه متعالی و کرامت والای انسانی دارد.

صحرا، نشان می دهد که برائت و حجاب در جامعه ما یک دین و یک مقام است فری و افرادی بوده اند که گفته اند: در ایران بحث حجاب و عفاف هزاران سال است که مطرح است. ورزی بین زنان و مردان در موقعیت های خاص آه تو حجاب اساسا بیشتر مورد استقبال خانواده های اصیل قرار می گیرد می گرفته شده چون جایگاه بسیار ویژه ای دارند آه تو را در انجمن آنها خود را باور دارند.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: امروز با گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد یکسری حرکات و رفتارهای نامناسب در جامعه هستیم که ناشی از بی توجهی مسئولان فرهنگی کشور است. نده.

وی خاطرنشان کرد: اگر رفتار مطابق با ادراکات و رفتارهای جامعه انجام شود، افراد، زنان، مردان، دختران و پسران نسبت به این امر مهم آگاهی و شناخت مناسبی پیدا می کنند که هم ریشه در نظام دینی و هم در نظام غنی ایران زمین دارد. و ما . فرهنگ ملی و برخی رفتارهای نابهنجار از بین خواهد رفت.

بیابانی با اشاره به اینکه ارتقای آگاهی اجتماعی نیازمند هم افزایی و هماهنگی بین تمامی نهادهای مسئول است، افزود: به امید برنامه. ریختن و استراتژی درست اساسا مبانی دینی و فرهنگی کشور ما می تواند این مشکل بزرگ را حل کند درست به گونه ای مطرح شود و جامعه از مفاسد اخلاقی مبرا باشد.

او گفت: «به نظر من این رفتار غیرعادی است درست عدم پوشش مناسب در اماکن عمومی و در برخی نقاط کشور به دلیل عدم شناخت و آگاهی کامل از فلسفه و تمدن حقوقی ملی ماست و به نظر من اگر این آگاهی عملاً به آحاد جامعه منتقل شود، همه محبت می کنند. که باید این قانون را رعایت کنند.

دکمه بازگشت به بالا