مطالب میجیک

زنان خانه‌دار، قالیباف، دانشجو و هنرمند بیمه می‌شوند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، که به وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استناد می کند ، وحیده نگین گفت که این برنامه شاخص های عدالت جنسیتی در منطقه را بهبود می بخشد. عجیب گفت ، این وزارتخانه در حال حاضر با موفقیت در زمینه بهداشت و سلامت عمل کرده است اوه فعالیتها و اقدامات انجام شده تشکیل شده است از مشاهدات و اجرای برنامه ها و برنامه ها با توجه شاخص عدالت جنسیتی ، فیلم خود را بسازید و ارزیابی شاخص های عدالت جنسیتی مربوط به وزرا و سازمان دفتر مرکزی شرکت های تابعه زنان و خانواده های ملی تأیید شده است ، به روز رسانی و بهبود بیمه استخدام فیلتر جدید فیلتر سلامت خانواده از نظر جسمی و روانی خانوارها و افزایش تعداد و کیفیت مرکز اسکان برای زنان مصرف کننده مواد برای مثال

مشاور امور زنان و خانواده وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: هدف زنان بیمه زنان ، زنان خانه دار ، قالیبافان ، دانشجویان دختر و دختر ، زنان شاغل در گروه های صنایع دستی و زنان هنرمند جوامعی را ایجاد کرده اند که هدف ما است. : در یک طرح غربالگری سلامت جسمی و روانی ، زنان سرپرست خانوار ، سرهای بدرفتار ، سرهای خود اشتغالی و زنان شاغل در نظر گرفته شده جمعش کن.

به گفته نگین ، توانمند سازی زنان سرپرست خانوار یکی از اقداماتی است که در زمینه توانمند سازی و ارتقا promotion مهارت های کاری زنان و زنان زیر همسر فوت شده ، مطلقه ، زندانی ، معتاد ، دختران بیکار و یک بیکار 45 تا 55 ساله انجام شده است. توانمند سازی سرپرست خانواده های زنانی که در سکونتگاه های غیر حومه ای و غیر رسمی زندگی می کنند همچنان تقویت می شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه های سرمایه گذاری خرد با رویکرد پیوند بانکی برای کمک به زنان روستایی کم درآمد و آسیب پذیر که به طور معمول به منابع بانکی دسترسی ندارند ، گفت: توانمند سازی زنان سرپرست خانوار از طریق اجرای برنامه. که از سن 18 تا 60 سالگی از خانه های زنان سرپرست و دختران مستقل حمایت کرده اند.

سنگهای قیمتی وی همچنین حمایت از تعاونی ها و سازمان های زنان را از دیگر برنامه های این وزارتخانه دانست و افزود: جلسات با نمایندگان اتحادیه های صنفی زنان ، تشویق به تشكیل و توسعه تعاونی ها در مورد سه نتیجه اصلی درآمد و ایجاد و گسترش تعاونی های زنان از جمله اقدامات انجام شده در این دامنه

مشاور در امور زنان و خانواده وزیر تعاون ، ارتقا of سلامت زنان و خانواده را به عنوان یکی دیگر از موضوعات مرتبط با وزیر و ارائه خدمات مشاوره روانشناسی ، خدمات پیشگیری و کنترل طلاق و توسعه مدل ذکر کرد. درمان کامل همچنین زنان می توانند کارگاه خود مراقبتی ایجاد کنند اوه او عمل را می دانست.

وی همچنین به برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی بانوان ، برگزاری مسابقات قهرمانی ورزشی برای زنان شاغل و شرکت در مسابقات ورزشی کار در سراسر جهان ، ایجاد کلینیک های روانشناسی صنعتی و برگزاری کارگاه های آموزشی سلامت و ورزشی برای زنان شاغل در سراسر کشور اشاره کرده است. رسانه هایی در زمینه خانواده ، ازدواج ، سبک زندگی سالم و سریال های مستند در باره از جمله والدین مهارتی از جمله محتوای آموزشی ویرایش کنید با همکاری مراجع علمی و سایر دستگاهها.

دکمه بازگشت به بالا