مطالب میجیک

۳ مدال بانوان کاراته‌کای ناشنوای کرمانشاه در رقابتهای جهانی

میجیک/ کرمانشاه رئیس شورای ورزش های ناشنوایان کرمانشاه از کسب سه مدال کاراته کا کرمانشاهی در مسابقات جهانی تهران خبر داد.

توران قره‌عیسی در گفت‌وگو با میجیک، با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان سال 2021 توسط تهران، اظهار کرد: در این رقابت‌ها تیم ملی کاراته بانوان ایران با عملکردی عالی با چهار ورزشکار کرمانشاهی توانست به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به میدان برود. اولین مکان. گرفتن.

وی ادامه داد: شش بانوی کاراته کا استان کرمانشاه قبل از شروع مسابقات جهانی به اردوی آماده سازی دعوت شدند و در اردوی پایانی چهار نفر برای حضور در این مسابقات به تیم ملی پیوستند.

رئیس شورای ورزش های ناشنوایان کرمانشاه بهاره صفری، پروین یاره، ناهید امیری و بیتا جواهری چهار کاراته کار کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی تهران هستند و افزود: بهاره صفری دارنده مدال برنز دو المپیک ناشنوایان است. در این مسابقات آسیب دیدگی زانو نمی تواند مدال بگیرد.

وی به کسب دو مدال نقره توسط پروین یاره و ناهید امیری در این مسابقات اشاره کرد و گفت: این دو ورزشکار در المپیک 2017 ترکیه در بخش کاتا نیز موفق به کسب دو مدال نقره شدند و امسال نیز موفق به کسب دو مدال نقره شدند. مسابقات جهانی تهران.»

قره ویسی ادامه می دهد: بیتا جواهری دیگر بانوی ملی پوش کرمانشاهی در مسابقه در قسمت کمیته برنده آویز طلا شد.

به گفته این مسئول این بانوی ورزشکار کرمانشاهی پیش از این موفق به کسب مدال برنز المپیک ترکیه شده است.

رئیس شورای ناشنوایان کرمانشاه بار دیگر اعلام کرد: زهرا ابراهیمی یکی از بانوان کاراته کا کرمانشاهی است که برای حضور در مسابقات جهانی تهران به اردوی تیم ملی دعوت شد، اما یادش می‌آید که در گلستان با بیماری کرونا در حال خدمت است. بیمارستان.و به عنوان قربانی وارد اردوی تیم ملی نشد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات جهانی کاراته ناشنوایان در بخش آقایان همزمان با مسابقات بانوان برگزار شد، افزود: متاسفانه به دلیل عدم فعالیت در بخش کاراته آقایان در کرمانشاه، نماینده ای در تیم ملی نداریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا