مطالب میجیک

ایفای نقش زنان کرمانشاهی رشد و پیشرفت این استان را به همراه دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد طیب بعدازظهر پنج شنبه نشستی با عنوان نقش بانوان در توسعه بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته بزرگداشت جایگاه بانوان که با حضور جمعی از بانوان کرمانشاهی در عرصه ورزش برگزار شد. جهادی، بسیجی، اساتید دانشگاه، دانشجو و… کرد بیان کرد: یکی از الزامات امروز توجه به مسائل بانوان و برگزاری جلسات بیشتر در این حوزه است.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات مربوط به بانوان باید فرصت هایی برای پیشرفت استان در نظر گرفته شود و لازمه های تعالی استان کرمانشاه و رشد آن اتفاق نظر همه فعالان عرصه های مختلف به ویژه بانوان است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه حضور موثر عاملی برای رشد و تعالی کرمانشاه خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کرمانشاه را بانوان تشکیل می دهند، همکاری و حضور فعال نتایج مثبتی را برای استان به همراه خواهد داشت.

صحرایی، نشان می دهد که همه زنان باید در مناصب بالا باشند موافقت کرد و با افتخار گفت: در دغدغه های هر فرد بر اساس نوع فعالیت زنان تفاوت هایی وجود دارد اما همه زنان در یک چیز مشترک هستند. سود از جایگاه رفیع زنان است.

وی خاطرنشان کرد: زنان به عنوان نیمی از جامعه باید کرامت خود را حفظ کنند و اولین گام موثر اعتماد و اعتماد به نفس است تا به مرحله ای برسند که نه تنها نگران جایگاه خود باشند بلکه آن را منشأ خود بدانند. غرور.

استاندار کرمانشاه شرایط و زمینه احترام به زن را باید فراهم کرد و گفت: طبق آیات و روایات یکی از گام ها و عوامل قطعی پیشرفت بشر توجه به کرامت انسانی فارغ از جنسیت است. که باید اول به خدا ایمان آورد که سرنوشت انسان را رها می کند و برای خودش تغییر می کند.

صحرایی بیان کرد: امروز بر اساس جایگاهی که داریم و به عنوان خدمتگزار مردم باید این وظیفه را به عهده بگیریم که تا جایی که می توانیم به حوزه زنان و نقش زنان توجه کنیم و زمینه و شرایط را برای آنها فراهم کنیم. حضور فعالتر است، زیرا نقش عاملی برای رشد استان کرمانشاه محسوب می شود.

وی ادامه داد: اما باید درک کنیم که برای پیشرفت و تغییر نباید منتظر قهرمانان باشیم و باید برای پیشرفت کرمانشاه دست به دست هم دهیم و برای این منظور باید فرهنگ سازی را به عنوان موضوع اصلی در استان کرمانشاه انجام دهیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ایجاد روش ها و روش های مختلف برای شکوفایی استعدادهای فرزندانمان افزود: حوزه آموزش و پرورش می تواند با کشف استعدادهای دانش آموزان با روش های نوین و در جهت شکوفایی کرمانشاه نقش موثری در این زمینه ایفا کند. و داشتن یک استان برتر همه سعی می کنند

صحرایی با تایید لیست مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: امروز امید دادن به جوانان کرمانشاهی برای تقویت روحیه کار مهمترین وظیفه است تا سرنوشت و تاریخ را تغییر دهیم. ملت مثل افراد معروفی مثل حاج قاسم سلیمانی.»

وی در ادامه ساختمان فرهنگی استان کرمانشاه را مهم دانست و هشدار داد: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی، معیشتی و رفاهی در کرمانشاه رشد کند، تمرکز بر حلقه آخر کافی نیست، بلکه لایه عمیق تری مانند فرهنگ سازی و توجه به فرهنگ آموزش باید در نظر گرفته شده است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: نقش بانوان در آموزش، فرهنگ و توسعه انسانی بسیار موثر بوده است چرا که اگر کرمانشاه از همه لحاظ در بهترین سطح قرار گیرد اما فرهنگ سازی اتفاق نیفتاده این مکان کم کم از بین می رود.

صحرای روز مادر و میلاد حضرت زهرا (س)س) وی بر الگو قرار دادن وی تاکید کرد و گفت: ما بانوان باید خودمان را مقایسه کنیم و توجه کنیم که چقدر از این الگو فاصله گرفته و به سمت رشد و تعالی حرکت کنیم تا به کرامت واقعی زن نزدیک شویم.

وی در پایان تصریح کرد: حجاب اگرچه آخرین حلقه زنجیر تربیت است، اما سرآغاز لزوم توسعه حیا و عفاف است که در فضای آموزشی و فرهنگی نمود پیدا می کند و زنان در مقابل این امر قرار دارند. . جلو

در پایان این دیدار پس از مشاوره، نصیحت و اهتمام نمایندگانی از تمامی حوزه های فعالیت بانوان به بانوان، از مادران شهدای کرمانشاه به عنوان الگوهای اصلی در بحث آموزشی تقدیر و تشکر شد.

دکمه بازگشت به بالا