مطالب میجیک

بانوان کرمانشاهی پیشتاز در عرصه‌های سیاسی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانها: در ایران ، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، تغییرات مهمی در نحوه پرداختن به مسائل زنان ایجاد شد. در حقیقت ، پیروزی انقلاب اسلامی و حضور کامل زنان در آن زمان ، نقطه آغازین توسعه آن بود.

پس از پیروزی انقلاب ، در بسیاری از امور فرهنگی ، اجتماعی و زنان تغییراتی ایجاد شده است ، از جمله تدوین قانون اساسی که در آن زنان حق تکمیل دارند و شامل مرد نیز می شود.

در طول پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن ، زنان در زمینه های مختلف وحدت ایجاد کردند و اهداف کشورمان را به ویژه برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش بردند. زنان در کرمانشاه از ابتدای پیروزی انقلاب در تمام حوزه های سیاسی بوده اند.

زنان کرمانشاهی رهبران صحنه سیاسی هستند

زنان ایران اسلامی از جمله زنان کرمانشاه ایثارگرانه و شجاعانه در رکاب مردانی که در دفاع مقدس جرات دفاع از کشور را داشتند جنگیدند و ما اکنون آزادی و استقلال کشور را برای آنها داریم. از گیلان غربی را می توان به خوبی خواند.

آمارهای جمعیتی نشان می دهد که در جامعه امروز ، زنان 51٪ از جمعیت ایران را تشکیل می دهند ، که تأثیر نقش آنها در کلیه فعالیت های اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی را نشان می دهد.

امروزه زنان در بسیاری از فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، اداری و مدیریتی ، به دلیل بررسی دقیق و استفاده از عناصر منظم برای انجام کارها ، همان مردان هستند و در برخی موارد می توانند از آنها پیشی بگیرند.

مشارکت زنان در کلیه فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی یک ضرورت است و این مشارکت نقش و تأثیر مهمی در انقلاب اسلامی داشت زیرا بنیانگذاران جمهوری اسلامی و رهبر اصلی انقلاب قطعاً بر حضور زنان تأکید داشتند .

زنان ایرانی به پیروی از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب کبری (س) که نقشی بی بدیل در تاریخ حفظ اسلام داشته اند ، در انتخابات شرکت کردند و دشمن را ناامید کردند.

با ایجاد فضای تأمل و تأمل در خانواده و گفتگو با سایر اعضای خانواده و خواهر و برادر ، زنان می توانند در روحیه انتخابات ، شناسایی و معرفی نامزدها ، به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری ، م effectiveثر باشند.

حضور بزرگترین زنان در میان جامعه کاملاً واقعی و قابل مشاهده است ، زنان باید نسبت به سرنوشت خود و کشور حساس باشند و با حداکثر مشارکت در انتخابات عمومی شکست دشمن و پیروزی ملت ایران را بدهند.

چند روز به انتخابات 1400 باقی مانده است و البته در این انتخابات زنان و همچنین مردان با مشارکت حداکثری سرنوشت کشور را رقم می زنند.

زنان کرمانشاهی رهبران صحنه سیاسی هستند

زنان باید تلاش کنند تا مشارکت خود را در انتخابات افزایش دهند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، گفت: زنان باید جامعه و بند بند کوچکتر را سازماندهی کنند که توسط شخص دیگری قابل برداشتن نباشد ، در این حالت شخص دیگری به زنان و رهبری اعتقاد دارد.

حجت الاسلام محمد قمی افزود: یکی از لحظاتی که می تواند رهبری زنان را نشان دهد ، تلاش برای افزایش مشارکت زنان در انتخابات و تأثیرگذاری زنان در این امر است ، در واقع انتخابات می تواند آغاز فعالیت زنان باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زنان می توانند برای افزایش مشارکت در انتخابات و تغییر ذهنیت مردم در مورد توانایی های خود موج و حرکاتی ایجاد کنند. وی گفت: “زنان باید در همان زمان ، و این واقعیت را در این امتحان نشان دهند.” زنان سخت می توانند با افتخار بیرون بیایند.

به مدافعان زن معبد ایرانی گفته می شود

قمی با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پناهگاهی است و زنان مدافع حرم هستند ، خاطرنشان کرد: برای نشان دادن مشکلات عمومی در حل مشکلات ، مشارکت در انتخابات به طور حتم افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه زنان در بحث مقابله با موضوعات بزرگی مانند مسائل سیاسی باید جدی تر باشند ، افزود: دولت خود باید با تمرکز بر جامعه مقداری از آسیب های جامعه را که زنان نیز درگیر آن هستند ، مقابله کند.

به گفته رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ، زنان گره می زنند و از نفوذ خود در موارد مختلف مانند تاج و مواسات استفاده می کنند ، بنابراین باید از این فرصت در طول روز قبل از انتخابات استفاده شود و زنان باید در زمینه تبلیغات جدی گرفته شوند تا تعداد آمدن را افزایش دهید.

وی با بیان اینکه حضرت معصومه (س) تأثیر زنان در جامعه را نشان داد ، تأکید کرد: با توجه به شرح حال این بزرگوار ، می دانیم که زنان را آن طور که باید جدی نمی گیریم.

دکمه بازگشت به بالا