مطالب میجیک

طرح سراسری مهرواره محله همدل ۲ در کرمانشاه برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام یوسف احمدی بعدازظهر جمعه در جلسه توجیهی مهواره محیط همدل 2 با حضور لیدر شهرها زیرمجموعه ها و اعضای جنبش پیشرفت زنان با برگزاری نشستی در تالار تبلیغات اسلامی کرمانشاه، زنان را ظرفیتی بزرگ در عرصه اجتماعی خواندند و اعلام کردند: مهواره این یکی از عملیات های میدانی سازمان تبلیغات اسلامی است که برای گره گشایی و ایجاد روحیه خوب در بین محلات ایجاد شده است و دومین دوره از 30 اسفند 1301 آغاز و تا عید غدیر و اوج آن ادامه خواهد داشت. اتفاق خوبی هم در ماه رمضان 1402 خواهد بود.

وی افزود: این دستبند برای شناسایی فعالان فرهنگی، اجتماعی و … محیط زیست و برای کسانی که دغدغه و توانایی حل مشکلات و مسائل زیست محیطی دارند ساخته شده است.

مدیرکل داکوه اسلامیه استان کرمانشاه گفت: محیط حمدل برای تشویق ساکنان محیط زیست به حل مسائل زیست محیطی محله است، به عنوان مثال کمک به ازدواج آسان با مساعدت و رفع مشکلات از طریق فعالان.

احمدی بیان کرد: مرحله اول شناسایی بازیگران، مرحله دوم شناسایی مشکل و ورود برای حل مشکل و مرحله سوم بیان این مشکل و آشکار شدن گره ها است.

کانکشن: ماجرای حل مشکل به این معناست که پس از حل این پرونده در رسانه ها منتشر شود تا دیگران نیز حتی اگر درگیر این پروژه نباشند، در این امر رهبری کنند.

مدیرکل داکوه اسلامیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: داستان حل مشکلات نهضت پیشرفت زنان در دهه 80 اتفاق می افتد.

دکمه بازگشت به بالا