مطالب میجیک

نهضت بانوان انقلابی در کرمانشاه تشکیل شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام یوسف احمدی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: با انقلاب اسلامی نگرش نسبت به زنان تغییر کرده و شاهد حضور آنها در صحنه های سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی هستیم اما سازمان های خوبی برای استفاده از این ظرفیت گرفته نشده است.

وی افزود: با ورود حجت الاسلام محمد قمی به سازمان تبلیغات اسلامی و پاسداری از اسلام ناب و ارائه ایده های جدید و تأکید بر نقش زنان به عنوان بخش بزرگی از جامعه ، مدیریت ظرفیت زنان برای دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل نهضت زنان انقلابی در سازمان تبلیغات کرمانشاه گفت: این حرکت برای استفاده از ایده ها و برنامه ها است در باره این امر با تلاش زنان امکان پذیر است و شامل زنانی است که تحصیل کرده و دارای نظرات دانشگاهی و کلامی هستند.

احمدی به عنوان هدف این جنبش گفت: “آماده سازی ها ، دفاع از انقلاب اسلامی ، دفاع از نقش زنان ، دفاع از نقش مادرانی که در جنگ های نرم از جمله اهداف به شدت مورد حمله دشمن قرار می گیرند ، در حال ظهور است.”

وی اظهار داشت: از اوایل انقلاب تا به امروز ، زنان بزرگ در زمینه های سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و علمی کشور به بلوغ رسیده اند ، در حالی که این مدل هنوز به دختران و زنان ایرانی معرفی نشده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یکی از بهترین صحنه ها در دیدار با نخبگان علمی با رهبر انقلاب بود که در آنجا مادری با حجاب اسلامی بود. و او یک نخبه علمی است و نشان می دهد که حجاب برای رسیدن به یک قله علمی مانع و تعهدی برای خانواده نیست.

احمدی می گوید: در صحنه ، زن نقش مادر را دارد ، جایگاه علمی دارد و از حجاب دفاع می کند ، بنابراین نشان می دهد که اسلام زنان را محدود نمی کند. البته ، اسلام مرزهای صحیحی را برای حمایت از زنان تعیین کرده است.

وی درباره معرفی جنبش زنان ، انقلابی ، گفت: “پس از جلسه ، با برنامه ریزی دقیق و عملی در مورد فعالیت های این جنبش ، اطلاعات ارائه خواهد شد.”

دکمه بازگشت به بالا