مطالب میجیک

فعالیت ۱۱۰ مددکار اجتماعی حوزه زنان در کرمانشاه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در حد متوسط رمخانی وی در گفتگو با خبرنگاران آنلاین گفت: بهزیستی در سه اداره ویژه فعالیت داشته و هر معاونت دارای چندین دفتر در حوزه های مختلف مددکاری است.

وی افزود: دفتر خانواده و بانوان زیرمجموعه محیط اجتماعی است که در حال حاضر پرونده های سازمان بهزیستی به مراکز غیردولتی واگذار می شود و پرسنل منصوب به آن پرونده ها به عنوان مددکار اجتماعی و 110 مددکار اجتماعی در حوزه بانوان هستند. “

رئیس اداره خانواده و بهزیستی استان کرمانشاه گفت: دستیار کلیه خدمات اعم از خدمات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، کمک های مالی در حوزه مراقبتی، مسکن، شهریه دانشجویان و دانشجویان، اشتغال، تسهیلات و سرمایه کارگری، مباحث آموزشی. برای مشتریان و زنان سرپرست خانوار خدمات ارائه می دهند و هر مددکار می تواند 150 پرونده کمک داشته باشد و کار توانمندسازی انجام دهد.

رمخانی او گفت که علاوه بر زنان، دستیاران در سایر زمینه ها مانند کودکان و نوجوانان در مراکز شبه یا جایگزین خانواده خدمات ارائه می دهند.

وی خاطرنشان می کند: برای بازنشستگان پرونده های ارجاعی را کانون زندگی مثبت نامیده اند و این مددکاران کانون پیگیر مسائل بازنشستگان هستند.

رئیس اداره خانواده و بانوان بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بهزیستی در سایر مراکز از جمله کمپ های ترک اعتیاد، مراکز ماده 16، پایگاه های اورژانس اجتماعی مسکن سالم و ایمن، مراکز حمایتی آموزشی، مراکز نگهداری از معلولان، سالمندان، نوزادان و غیره فعالیت می کنند. .

رمخانی وی می گوید: همه کارکنان بهزیستی نوعی مددکار هستند و به جامعه هدف خدمت می کنند با این تفاوت که برخی افراد مستقیماً با مددجو در ارتباط هستند و برخی دیگر حامی و حامی مددجو بوده و وظایف مربوطه را انجام می دهند.

دکمه بازگشت به بالا