مطالب میجیک

مربی فوتسال بانوان: برای اجرای پروتکل ورزشی مشکل مالی و سخت‌افزاری داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان خراسان رضوی گفت: ممکن است ما نتوانیم پروتکل های بهداشتی را برای انجام مسابقات ورزشی رعایت کنیم زیرا از نظر سخت افزاری و مالی مشخصی داریم.

به گزارش میجیک ، فدراسیون فوتبال به طور منظم در تیم ملی حفاری اهواز ، شورای فوتبال خراسان رضوی ، مس رفسنجان مس و سایپا تهران که هم اکنون در مرحله نیمه نهایی فوتسال بانوان حضور دارند ، فصل تمرینی خود را از 9 ژوئن آغاز می کنند و از ساعت 1 بعد از ظهر آغاز می شوند. ژوئیه اعلام شده است.

فاطمه شریف ، سرمربی تیم فوتبال خراسان رضوی در گفتگو با میجیک اظهار داشت: او مسیر سیر شیوع آن را نمی داند و من فقط روزانه تعداد افراد بیمار در تلویزیون را می شنیدم ، اما دفتر وزیر بهداشت ، وزارت بهداشت و ورزش اجازه پخش آن را داده است. موارد بسیاری در نظر گرفته می شود.

وی افزود: از ابتدا موافقم که مسابقات را برگزار کنم زیرا در ورزش بانوان و تعداد افرادی که از این پول استفاده می کردند پیوندهایی وجود دارد. اما توصیه من این است که تمام رقابت های موجود در شهر که دارای رنگ سفید در شیوع تاج است را انجام دهم ، بنابراین تولید هزینه خواهد داشت. فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است که این مسابقات مانند گذشته و به صورت دایره ای برگزار شود ، بر این اساس ، مرحله نیمه نهایی در تاریخ 4 ژوئیه برگزار می شود ، مسابقه نهایی در 20 ژوئیه انجام می شود و بازی برگشت نیز 17 ژوئیه انجام می شود.

در پاسخ به سوالاتی که می توانید در پروتکل رقابت های ورزشی از طرف بانوان اعمال کنید؟ وی اظهار داشت: ممکن است ما نتوانیم پروتکل هایی را از طرف بانوان و حتی آقایان اعمال کنیم زیرا ما امکانات سخت افزاری لازم را برای این کار نداریم. علاوه بر این ، محدودیت های مالی نیز وجود دارد. درعوض ، ما سعی می کنیم تا حد امکان پروتکل را دنبال کنیم.

شریف در مورد آزمون تاج قبل از شروع جلسه تمرینی گفت: “هیئت های ورزشی باید طبق روزنامه های وزارت بهداشت و وزارت ورزش ، بازیکنان را در روز تمرین تست کنند ، اما بازیکنانی که تست را می گیرند ، هنوز هم می توانند آلوده شوند.” این بازیکن به خانه باز خواهد گشت و قادر نخواهد بود از انتقال ویروس از جامعه و خانه به بازیکن جلوگیری کند.

سرمربی آینده دار خراسان رضوی در مورد وضعیت فعلی و لزوم ایجاد رقابت ورزشی گفت: “کارشناسان پزشکی اعلام کرده اند که کرونا حضور دارد ، هیچ واکسنی در مورد آن وجود ندارد و ما باید زندگی را یاد بگیریم ، اگر می خواهیم رقابت را لغو کنیم ، شروع کنیم. ” ویروس در پاییز بیشتر گسترش خواهد یافت ، بنابراین باید فصل بعد را ادامه دهیم ، بنابراین باید یاد بگیریم که در آن شرایط زنده بمانیم.

به گزارش میجیک ، مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال بانوان در تاریخ 20 فوریه 2008 برگزار شد. طبق این مسابقه ، ساپیا تهران و ملی هفاری اهواز با نتیجه 4: 3 به تساوی اهواز و مس رفسنجان و هیئت فوتبال خراسان رضوی رسیدند. دو مورد بعدی

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا