مطالب میجیک

عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

دفتر خبرگزاری آنلاین گروه استان – آرزو کرمی: مسئله عفاف و حجاب زن ایرانی مشکل امروز و دیروز دشمنان این کشور نیست، بلکه در تمام عرصه های تاریخ این معضل دشمن را به دردسر انداخته و برای رفع آن نقشه های شوم بسیاری را تا کنون طراحی و اجرا کرده اند. چرا که حجاب در هویت فرهنگی و تاریخ این سرزمین یکی از مهم ترین مسائلی است که استحکام خانواده و سپس استحکام جامعه را تضمین می کند و نابودی آن همواره عواقب وخیم و تأسف برانگیزی خواهد داشت. حمل برای جامعه اسلامی ایران زمین برای استعمار دشمن ایجاد و فراهم می کند.

دشمن به خوبی می داند که در جنگ سخت راهی برای پیروزی وجود ندارد، بنابراین برای رسیدن به اهداف شوم خود باید فرهنگ، روحیه و اعتماد مردم را در جنگ نرم هدف قرار دهند و برای این منظور برنامه ریزی می کنند. تا با طراحی طرح‌ها و برنامه‌های مدون مردم را به یک تحول فرهنگی تبدیل کنند و برای این منظور حجاب را به عنوان نماد هویت فرهنگی هدف قرار داده‌اند، زیرا مفهوم حجاب مانند دژی مستحکم در برابر همه توطئه‌ها و توطئه‌های دشمن ایستاده است. با سلاح اصیل عفاف و پاکدامنی، پس با هجوم سنگین و زیر سوال بردن عفت و پوشش زنان، هدف استعمار همه جانبه ایران اسلامی است.

لذا با حمله به عفاف و حجاب; زیبایی، معنویت، اخلاق، پایداری، عشق، ایثار و گذشت، معصومیت و کرامت انسانی و در یک کلام بنیان خانواده، هدف و تلاش برای زیبا بودن است. دروغ واقعیت معکوس را نشان می دهد.

در این شرایط همه آحاد جامعه باید با شناخت محور جنگی مشترک دشمن از عفاف و عفاف زن ایرانی اسلامی پاسداری کنند و برای مقابله با تحریک در تبیین و تبیین فلسفه حجاب برنامه ریزی منسجمی داشته باشند. و نیازهای آنها

اگرچه تبیین ضرورت حجاب و ترویج آن در بستر کار فرهنگی در اولویت است و نهادهای مختلفی در این زمینه مسئولیت دارند، اما در برخورد با متخلفان از این فریضه الهی نمی توان اقدامات قانونی و قانونی را نادیده گرفت.

بنابراین برای حفظ موضوع عفاف و حجاب از همین رو درخواست ها و درخواست های مکرر مردم، طرحی به نام طرح نور در روز شنبه 4 فروردین 1403 با حمایت و همکاری شهروندان و بر اساس وظایف و مسئولیت های نیروی انتظامی به عنوان نیروی انتظامی اجرا شد. اجرای محول شده به پلیس برای برقراری نظم و انضباط اجتماعی در کشور قالب و تذکر مثبت برای برخی هنجارشکنان که حریم و حرمت و حرمت شهروندان ایرانی را نقض می کنند، برخورد قانونی با دقت و حساسیت دارد.

عفاف و عفت جزء لاینفک فرهنگ بومی مردم کرمانشاه است

در این فتنه نیروی انتظامی با حمایت از مردم غیور و انقلابی سنگرها را در مقابل دشمن خالی نکرد و ضمن دعوت همگان به رعایت موازین شرعی و اخلاقی با حفظ کرامت، قداست و کرامت زنان ایرانی، کودکان فریب خورده را رسوا کرد. از اسلام ایران برای پذیرش دین نوبت

تظاهرات حمایت مردم کرمانشاه از اجرا و تداوم طرح نور با اهدای شاخه گل به نیروی انتظامی.

در این میان مردم پرشور کرمانشاهی به ویژه بانوان این استان مانند سراسر کشور از اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی حمایت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قانون ابلاغی از سوی نیروی انتظامی تاکید دارند. الهی

همچنین اهالی متدین و شهیدپرور کرمانشاه از جامعه حامیان دفاع از ارزش های دینی و حمایت از فرزندان دلاور خود در نیروی انتظامی با اهدای شاخه گل در راستای تلاش در جهت حفظ ارزش های اسلامی به ویژه به ویژه قدردانی کردند. عفاف و حجاب

طراحی سبک آن را برای افراد و خانواده ها ایمن تر و آرام تر می کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به اجرای طرح نور گفت: در زمان حاضر که دشمن اندلس به گفته سازی، طراحی نور برای افرادی که حریم خصوصی و ارزش های انسانی و دینی آنها را زیر پا می گذارند، خطری جدی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد میرزایی با تقدیر از فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در اجرای موفق طرح نور در استان تصریح کرد: این طرح امنیت و آرامش بیشتری را برای جامعه و خانواده به ارمغان می آورد.

عفاف و عفت جزء لاینفک فرهنگ بومی مردم کرمانشاه است

وی افزود: طرح نور با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و ارزش‌های اصیل نظام اسلامی است تا حرمت، عفاف و کرامت زنان ایرانی بیش از پیش حفظ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح بر اساس قانون و وظایفی است که به وی داده شده است. فرج این امر در پاسخ به مطالبات و حقوق اصلی شهروندان برای ایجاد امنیت اخلاقی و روانی در جامعه اجرا شده است.

میرزایی با قدردانی از اجرای طرح نور در راستای عفاف و حجاب در این استان تاکید کرد: جامعه مومن، جامعه علما و حزب الله کرمانشاه واقعا قدردان زحمات مستمر نیروی انتظامی است.

عفاف و عفاف یکی از فرهنگ های اصیل مردم کرمانشاه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار آنلاین از اجرای طرح نور در این استان از پنجم فروردین ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: عفاف و عفاف یکی از فرهنگ های اصیل است. مردم این کشور هستند، بنابراین کرمانشاه یکی از بهترین ها در این پروژه به عنوان یکی از استان های کشور محسوب می شود.

سردار مهدی حاجیان طرح نور را عفاف و حجاب دانست و اظهار داشت: زنان این دیار خود را مقید و ملزم به رعایت حجاب می دانند چرا که فرهنگ حجاب، عفاف و عفاف در بین مردم نجیب و نجیب کرمانشاه وجود دارد. برای مدت طولانی

وی با تاکید بر اینکه حجاب، عفاف، پوشش و عفاف جزء لاینفک فرهنگ اصیل کردی است، افزود: مضوح و آشکارسازی حجاب در این فرهنگ اصیل و سرشار از شور و جوانمردی جایی ندارد.

عفاف و عفت جزء لاینفک فرهنگ بومی مردم کرمانشاه است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به تلاش رسانه های معاند برای عادی سازی معضل حجاب در جامعه اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه این تلاش های مذبوحانه راه به جایی نمی برد و اکثریت مردان و زنان شریف ایران و اسلام هستند. ، طبیعتاً استان کرمانشاه با حفظ پوشش مناسب، این دشمنان را شکست می دهد تا نتوانند به اهداف خود برسند.

برخورد قانون پلیس با برخی از افرادی که هنجارها را زیر پا می گذارند

سردار حاجیان با بیان اینکه افشای حجاب جرم محسوب می شود و در حال حاضر در جمهوری اسلامی ایران ممنوع است، گفت: پلیس مجری قانون است و به عده ای اجازه نمی دهد که این قانون الهی را نادیده گرفته و هنجارشکنی کنند.

عفاف و عفت جزء لاینفک فرهنگ بومی مردم کرمانشاه است

وی از برخورد قانونی پلیس با هنجارشکنان و بدحجابی گفت و بیان کرد: همکاران ما ابتدا سعی کردند با امر به معروف و نهی از منکر برخی از حجاب داران را راهنمایی کنند و در صورت بی توجهی به آنها بیشتر قانونی است. اقداماتی برای مقابله با آنها انجام خواهد شد.

کرمانشاه از نظر عفاف و حجاب یکی از بهترین استان های کشور است

سردار حاجیان با قدردانی از همکاری شهروندان و به ویژه بانوان بزرگوار این استان با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور، تاکید کرد: کرمانشاه یکی از استان های صاحب نام و نمونه در این طرح است.

یکی از بانوان کرمانشاهی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به تاثیرات مثبت اجرای طرح نور گفت: دشمن زنان اسلامی در ایران تلاش زیادی برای تغییر فرهنگ غنی و اصیل اسلامی ایران داشته است. با توطئه های فراوان در سال های اخیر.

زینب همتی با بیان اینکه زنان به ویژه مادران در فرهنگ غرب جایگاه و هویتی ندارند، گفت: خداوند در قرآن کریم دو زن را همسر فرعون و مریم را الگوی همه مؤمنان قرار داده است، دو مرد. و زن و این نشان دهنده اهمیت کرامت زن در اسلام است.

وی افزود: این بانوی مقدس ایران اسلامی است که در مقابل همه توطئه ها و توطئه های دشمن ایستاده، با آنها مقابله می کند و اجازه نمی دهد به اهداف شوم خود برسند، از این رو کینه ای نسبت به حجاب دارد.

خانم همتی توضیح داد: به همین دلیل است که غرب با توطئه های مختلف قصد دارد حجاب را مانعی برای موجودیت و پیشرفت زنان در جامعه نشان دهد و با تشویق دختران این سرزمین به بی حجابی، آن را از بین ببرد. عزت و انتقام حجاب.

دکمه بازگشت به بالا