مطالب میجیک

بانوان جانباز کرمانشاهی الگوی مناسبی برای دختران امروزی هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین زهره رستمی عصر امروز با حضور در مراسم بزرگداشت لشکر فرشتگان تاریخی ، با اشاره به تلاش های جدید برای نامگذاری خیابان ها ، کوچه ها و پارک های استان کرمانشاه به نام شهدای زن در استان اظهار داشت: و پیشکسوتان وقف انقلاب اسلامی هستند ایران

وی افزود: نام آن برخی از دختران مدرسه ای پس از زنان شهید در استان کرمانشاه است که دلیل آن مهم شناختن شهدایی است که اعتلای بالایی داشته اند ، با این وجود نام برخی از دختران مدرسه ای را بعد از اینکه شهدا برای تحصیل در این دانشگاه پیشنهاد شد شروع کردند. استان کرمانشاه.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه اظهار داشت: در سال های اخیر نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی به خوبی توصیف نشده است ، در حالی که زنان پیشکسوت و مستقل خاطرات دفاع مقدس را به بازگو شود که می تواند الگویی برای دختران باشد و اکنون یک زن باشد.

وی با تأکید بر اینکه معرفی بانوان شاهد و جانباز می تواند از آسیب های اجتماعی در جامعه بکاهد ، ادامه داد: بانوان شاهد و جانباز نماد مقاومت در برابر دشمن هستند و نقش مهم و م effectiveثری در دفاع مقدس دارند.

رستمی با اشاره به شهدای زن دفاع کننده از سلامتی خود گفت: “علی رغم اختلافات آشکار در جامعه ، این زنان خاطرات ثابت دفاع مقدس را حفظ می کنند. به طور کلی زنان تأثیر عمیقی در اجرای گام دوم انقلاب دارند.” مخالف دشمن.

دکمه بازگشت به بالا