مطالب عمومی

آمریکایی‌ها به واکسن کرونای ادعایی ترامپ اعتماد ندارند/ رکوردشکنی هند

آمار رسمی در وب سایت Worldometers منتشر شده است که نشان می دهد 27 میلیون و 300 هزار و 347 نفر تاکنون تحت تأثیر عفونت های ویروسی تاج قرار گرفته اند و 893 هزار و 116 نفر کشته شده اند. همچنین ، 19 میلیون و 372 هزار و 234 نفر در حال افزایش هستند. ایالات متحده همچنان از نظر تعداد افراد مبتلا به ویروس پیشرو است.

هند اکنون با بیش از 4.2 میلیون مورد ، دومین شیوع بیماری را دارد. در برزیل ، با رکورد 4 میلیون و 137 هزار و 606 نفر مبتلا به کرونا ، این کشور در رده سوم جهان قرار دارد. روسیه با 1.30.690 نفر چهارم و پرو با 689،977 مبتلا به ویروس در رتبه پنجم بالاترین در جهان است.

10 کشور برتر جهان بر اساس تعداد مبتلایان به بیماری عروق بیماری کرونا قلب هستند

بیش از هشت ماه پس از شیوع جهانی ویروس کرونا ، هیچ واکسن موثری برای مقابله با آن یافت نشد. سازمان بهداشت جهانی (WHO) به منظور جلب توجه آنها به قرنطینه پس از بروز علائم Covid-19 General ، از جمله تب ، سرفه خشک ، بو و طعم ، بثورات پوستی و عرق.


بیشتر بخوانید:

تلفات جهانی کرونا می تواند طی چهار ماه آینده دو برابر شود


شک در ادعای ترامپ

ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مورد واکسن تاج حتی توسط سیاستمداران آمریکایی زیر سوال رفته است. کامالا هریس ، نامزد حزب دموکرات جو بایدن ، گفت: “ما نیازی به ادعای رئیس جمهور فعلی در مورد واکسن ویروس کرونا نداریم.”

کمالا هریس |

کمالا هریس ، معاون رئیس جمهور جو بایدن

وی افزود: “ترامپ نظرات اعضای بازداشت شده خود را در مورد ویروس اپیدمی کوید -19 دارد ، و من نگران بودم که او این بار رویکردی را که تاج واکسن داشته است ، در پیش گرفته است. من نمی توانم با ترامپ اعتقاد داشته باشم ، و من فقط می دانم که اثر واکسن این است که افرادی هستند که قدرت های دیگری دارند که منعکس می کنند.

از سوی دیگر ، ایلهان عمر ، یک عضو مسلمان و دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده ، گفت: “همه آنچه که اکنون در دوران ریاست جمهوری ترامپ تجربه می کنیم ، ما را ترغیب می کند تا با نفرت و آسیب هایی که در آن کشور در حال انجام است روبرو شویم.” اعتراضاتی که در خیابان ها دیده می شود طی چند دهه گذشته ادامه داشته است. اکنون این امر به دلیل اپیدمی کرونا و بحران مالی و نژادپرستی سیستماتیک روشن شده است.

گزارش رسانه های آمریکایی در مورد ایالت دانشگاه آمریکا در سال تحصیلی جدید نشان می دهد بسیاری از دانشجویان از بیماری کرون رنج می برند.

اروپا برای زمستان آماده می شود

بسیاری از دولت ها خود را برای زمستان و بیماری به ویژه آنفولانزای فصلی آماده می کنند. حاکمان انگلیس به دنبال تهیه واکسن آنفولانزا برای کسانی هستند که به پاییز نیاز دارند. این برنامه واکسیناسیون بزرگترین برنامه تاکنون در انگلستان است که 30 میلیون نفر را واکسینه می کند.

الكساندر گونتسبورگ ، رئیس مركز تحقیقات ملی اپیدمیولوژی و میكروبیولوژی روسیه ، كه اولین واكسن علیه ویروس كرونا را با همکاری وزیر دفاع روسیه تولید و ثبت كرده است ، گفت: سایت تولید 600 تا 700 ماه تولید می كند. هزار واکسن “Sputnik-5” برای بیماری Covid-19 ایجاد کنید.

شیوع کرونا در ترکیه

فخرالدین کوچا ، وزیر بهداشت ترکیه گفت که طی 24 ساعت گذشته 53 نفر به دلیل بیماری بیماری کرونا قلب کشته شدند و از 96،842 آزمایش انجام شده ، 1،578 مورد جدید شناسایی شده است.

فخرالدین کوچا

فخرالدین کوچا وزیر بهداشت ترکیه

بنابراین ، تعداد بیماران من به 279،806 و تعداد قربانیان من به 6،673 افزایش یافت.

هند از نظر تلفات جانشین برزیل می شود

تقریباً 90،000 مورد از 19-Covid جدید ثبت شده در هند طی 24 ساعت گذشته ، تعداد مبتلایان به این بیماری در این کشور فراتر از برزیل است. Covid-19 تاکنون حدود 72000 نفر را در این کشور ادعا کرده است ، که پس از ایالات متحده و برزیل بدترین در جهان است. افزایش تعداد بیماران Covid-19 در نتیجه تلاش های دولت هند در رفع ممنوعیت و تقویت اقتصاد کشور است.

آخرین پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا