برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

گن ساعت شنی لیزری

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

نکته:برای اینکه بدانید گن لاغری زنانه پادار چیست و مناسب چه چیزی است تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن لاغری تاپی

برای داشتن بالا تنه لاغر و عالی

گن شکم و پهلو

این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن زنانه یکسره

گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن پادار زنانه

گن لاغری پادار زنانه، گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد. استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

گن بازو

این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

گن پروتز دار بغل ران

برای داشتن اندام زیبا میتوانید استفاده کنید.

گن پروتز دار ران

گن پروتز دار ران، برای داشتن پا های پر و خوش فرم میتوانید به راحتی استفاده کنید.

Gun laser hourglass

جنس های متنوع گن زنانه

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید گن پادار زنانه و انواع گن و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند. بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

رنگ های محبوب گن زنانه

گن‌های لاغری، در رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شوند. رنگ‌های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار گن زنانه است.

گن ساعت شنی ،گن لاغری و نوعی لباس است که هدف اصلی برای استفاده از آن فشرده سازی و پوشاندن چربی های بدن میباشد. استفاده از انواع گن باعث فشرده سازی چربی های آن بخش شده و باعث میشود که تا چند سانتی متر از حجم بدن کمتر شود.استفاده از لاغری باعث میشود انحنای کمر باریک تر نشان داده شود و همین امر اعتماد به نفس و زیبایی رو چند برابر میکند.همچنین استفاده از انواع محصولات گن ساعت شنی لاغری به منظور رژیم های لاغری و ورزشی امری متداول است.گن های ساعت شنی لاغری گزینه ای مقرون به صرفه و همچنین فوری برای کاهش سایز و کاهش وزن بوده و همچنین غیر قابل مشاهده از زیر لباس است.

از انواع گن ساعت شنی لاغری میتوان به گن ساعت شنی تاپی ، گن ساعت شنی شکمی اشاره کرد.گن ساعت شنی لاغری برای افرادی که چند هفته از عمل جراحی زیبایی لیپوماتیک یا لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی آنها گذشته و رخم هایشان خوب شده و می خواهند بدنشان خوب فرم بگیرد بسیار مفید است.این گن لاغری همچنین برای مادرانی که به تازگی زایمان کرده اند و افتادگی و شل شدگی شکم دارند و میخواهد این مشکل را سریع تر حل کنند خیلی عالی است.

همچنین برای ورزشکارانی که از مشکل چربی ناحیه شکم رنج می برند و دنبال راه حلی سریع و آسان برای از بین بردن چربی های اضافی دور شکم هستند ، گن ساعت شنی بسیار مناسب می باشد.برای افراد عادی که در طی فرایند های روزانه و سرکار و … میخواهند سایز کم کنند هم این گن به شدت توصیه می شود.

انواع گن ساعت شنی ( گن شنی اصل )

گن ساعت شنی دارای انواع مختلفی در بازار می باشد. گن های دارای ۳ یا ۶ قزن بسیار محکم در جلو گن و در دو مدل و یا می باشد. گن ساعت شنی ۹ فنره دارای لاتکس داخلی به همراه ۹ فنر می باشد که باعث ایجاد گرمای شدید در ناحیه شکم و پهلو می شود.در مقابل گن ساعت شنی ۲۵ فنره دارای دورویه لاتکس هم در لایه زیرین و هم در لایه بیرونی آن قرار داد و باعث ایجاد گرمای بسیار شدید تر نسبت به گن ساعت شنی ۹ فنره در ناحیه می گردد.

گن ساعت شنی تاپی یا گن ساعت شنی شکمی ؟ کدام مورد مناسب است؟

در دو نوع شکمی و تاپی در بازار عرضه می گردد. به گن تاپی در بازار ایران گن ساعت شنی بند سوتینی هم می گویند اما فقط مختص به بانوان نیست بلکه آقایان هم می توانند از این گن نیز استفاده کنند.

گن ساعت شنی شکمی نواحی شکم و پهلو را به خوبی پوشش می دهد و باعث چربی سوزی در این نواحی می شود. اما گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی دارای دو بند در بالای گن می باشد که باعث پوشش دهی بیشتر در ناحیه کمر می گردد. به همین جهت هم آقایان و هم خانم های عزیز می توانند از گن ساعت شنی شکمی و تاپی استفاده کنند. در بدن افراد که افتادگی پوست دارند حتماْ گن ساعت شنی تاپی یا همان بند سوتینی پیشنهاد میگردد.

مزایای گن ساعت شنی

  • مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و‏‏.‏‏‏‏.‏‏
  • مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
  • کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
  • فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم
  • آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی
  • دارای سایز بندی S/M/L/XL/XXl
  • استفاده مداوم طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن

سوالات متداول درمورد گن ساعت شنی اصل :

گن تاپی ساعت شنی چه تفاوتی با گن های معمولی موجود در بازار دارد؟

گن های ساعت شنی اصل آنچری با تکنولوژی دبل کمپرس تولید شده اند و لایه های آن از جنس لاتکس و اسپاندکس به کار رفته است که بسیار در امر چربی سوزی و افزایش متابولیسم بدن موثر است . شما به محض پوشیدن گن ساعت شنی شاهد کاهش سایز ۱ الی ۲ سایز می باشید.

آیا قیمت گن پروتز مناسب وجود دارد؟ و گن برای بعد از زایمان و عمل های زیبایی مانند جراحی پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی مناسب می باشد؟

بله ! صد درصد این گن برای چربی سوزی و جمع شدن و بازگشت پهلو به حالت اولیه خود طراحی شده است و تمام پزشکان جراح زیبایی گن ساعت شنی را برای بعد از عمل زیبایی شکم به بیمار خود توصیه میکنند همچنین گن ساعت شنی برای بعد از زایمان نیز بسیار موثر است و میتواند اندام شما را به قبل از دوران بارداری برگرداند.

به دلیل استفاده از فنر در گن ساعت شنی بهتر است برای جلوگیری از شکستگی فنر ها و خم نشدن گن به هیچ وجه آن را مچاله و یا داخل ماشین لباسشویی نیندازید. در هنگام شستشو بهتر است از آب سرد استفاده کنید و آن را چنگ نزنید. یکی از ویژگی بسیار خوب این گن ساعت شنی آن است که به راحتی با آب ساده قابل شستشو بوده و به شدت توصیه میگردد پس از شستشو از وسایل گرمایشی مانند شوفاژ ، بخاری و … استفاده نکنید!

نکته:جهت اگاهی از قیمت گن تاپی میتوانید وارد سایت ما شوید و محصول مورد نظر خود را ثبت کنید و همچنین محصولات بیشتری را مشاهده کنید.

دکمه بازگشت به بالا