کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه و سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ظهر دوشنبه در محل این شورا تشکیل و تفاهم نامه تشکیل دبیرخانه دائمی این شورا را امضا کردند. جشنواره خلیج فارس بین المللی وارد مد و لباس مقاومت (تداوم) در استان کرمانشاه شدند.

در این نشست که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز حضور داشت، پوریا جلالی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه بهترین میزبان برای برگزاری جشنواره بین المللی است. بین المللی مد و لباس را با مضمون مقاومت و اربعین حسینی (اهمیت زیارت) دانست.

کرمانشاه میزبان دائمی جشنواره های بین المللی مد و مد است

جشنواره بین بین المللی لباس و لباس مقاومت (Continuity) هر ساله با حضور برترین صنعت پوشاک و پوشاک جهان اسلام و آثار مرتبط با مفهوم مقاومت و اربعین حسینی برگزار می شود.آ) لازم به ذکر است، در این جشنواره بین بین المللی بهترین آثار جشنواره تجاری و تولید انبوه را ارائه می کند.

جشنواره ماندگاری در چارچوب اصل لزوم حفظ و توسعه فرهنگ و پوشش و تقویت ظرفیت های بومی و مذهبی. توانایی ها متقابل ملل مسلمان به منظور ارتقای جایگاه و کارآمدی لباس های اصیل ایرانی و تلاش برای گسترش ارتباط علمی، فرهنگی و هنری با طراحان و فعالان مد و لباس در جهان اسلام برگزار شد که با ایجاد دبیرخانه دائمی و بین المللی. بین المللی با تداوم در کرمانشاه، فعالیت او با تمرکز بر طراحی لباس و پوشاک و اقلام ضروری زیارت و مقاومت آغاز شد.

دکمه بازگشت به بالا