مطالب عمومی

میلیون‌ها آمریکایی در ثروتمندترین کشور دنیا با گرسنگی مواجه هستند/رکورد بی‌سابقه عدم امنیت غذایی در ایالات متحده

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از نیویورک تایمز ، ایالات متحده می تواند به ثروتمندترین کشور در جهان تبدیل شود ، اما آمریکایی ها فقر و گرسنگی را نمی دانند.

شرایط اقتصادی در ایالات متحده شدید است ، زیرا بحران کرونا ، باعث شده بسیاری از آنها ، اگرچه بخشی از طبقه متوسط ​​باشند ، اما کمک می کند تا هر روز به غذا برسید.

این مردی است که باید از درآمد و زندگی نسبتاً پایداری برخوردار باشد ، اما اکنون یک بانک مواد غذایی در خانه شما وجود دارد.

گزارش اخیر وزارت کشاورزی ایالات متحده نشان می دهد که عدم امنیت غذایی در ایالات متحده به رکورد رسیده و تقاضای مواد غذایی در بانک های مواد غذایی دو برابر شده است.

مردان ، زنان و کودکان که به عنوان بزرگترین قربانیان در این بحران ، تنوع دارند. آمارهای حاصل از پروژه همیلتون نشان می دهد که احتمال وجود خانواده های سیاهپوست سه برابر بیشتر از خانواده های سفید سو mal تغذیه است ، درحدود 30 درصد در مقابل 10 درصد.

اریک استرایکر ، روزنامه نگار آمریکایی ، در گزارش خود که در وب سایت UNZ منتشر شده است ، گفت که تحقیقات جدید نشان می دهد 29 میلیون آمریکایی اکنون گرسنه هستند و حدود 54 میلیون نفر در سال جاری ممکن است احساس غذاهای غیر ایمن داشته باشند. ملاقات.

در این گزارش آمده است:

تحقیقات از دانشگاه نورث وسترن نشان می دهد که 29 میلیون آمریکایی ، حدود 11 درصد از جمعیت ، “گاهی اوقات یا اغلب” نمی توانند غذا بخورند. این رقم در حال حاضر در مقایسه با جهش در سال 2018 است ، زمانی که فقط 8 میلیون نفر که چنین وضعیتی را تجربه کرده اند.

مزارع ایالات متحده بسیاری از محصولات خود را از بین می برند تا تقاضای بازار را کاهش دهند.

پرش می تواند به دلیل بیکاری زیاد ، تعطیلی مدارس به دلیل تاج ، که یارانه غذای کودکان را کاهش می دهد و همچنین پوشش کم جمعیت ایالات متحده توسط طرح کمک تغذیه تکمیلی (SNAP) ایجاد شود.

اما طبقه متوسط ​​پایین تر بیشترین جهش را دارد. 12 درصد از خانوارهایی که سالانه حدود 35000 تا 50،000 دلار درآمد دارند ، اکنون می گویند که غذای کافی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

از آنجایی که سریعتر از همه کسانی که اقتصاد تنفسی را درمان می کنند به آمریکا بازگشتند ، از طریق اشتغال و تجارت جعلی ، اقتصاد را برنده می کنند

ترامپ روند افول آمریکایی ها / دانشجویان در حال مطالعه تاریخ آمریکا را تسریع می کند


کمبود مواد غذایی در درجه اول کودکان ، حتی کودکان سفیدپوست را تحت تأثیر قرار می دهد که اکنون کمتر از 50 درصد جمعیت ایالات متحده را تا سن 15 سالگی تشکیل می دهند. حدود 86٪ بخشهایی که با مشکلات غذایی شدیدی روبرو هستند روستایی هستند.

شرایط اقتصادی مناسب طبقه کارگر و میانه ای آمریکا نیست زیرا حدود 46 میلیون آمریکایی قبل از بحران کرونا از بانک غذا غذا می گیرند. در حال حاضر مشخص نیست که وی پس از ترک پست خود چه کاری انجام خواهد داد. اما تعداد این افراد به طور فزاینده ای باید داشته باشم و بانک ها مجبورند فشار خود را تأمین کنند.

کودکان سفیدپوست اکنون در سن 15 سالگی کمتر از 50 درصد از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند.

به دلیل میلیون ها تلاش برای یافتن غذا ، مزارع ایالات متحده برای کاهش تقاضای بازار محصولات بی سابقه را از بین می برند. این اقدام وحشتناک با هدف جلوگیری از کاهش قیمت و سودآوری آن انجام شده است.

کمتر فعالیت داوطلبانه اجتماعی در ایالات متحده ، توسط محققانی مانند رابرت پوتنام ثبت شده است ، یافتن داوطلب برای تحویل غذا به کسانی که نیاز دارند ، به ویژه افراد مسن در معرض خطر بیماری عروق کرونا ویروس قلب است.

گرسنگی دیگر ایالات متحده نیست.

آخرین پیام / 4106/4153 /

دکمه بازگشت به بالا