مطالب میجیک

تبعیض‌ها علیه زنان مسلمان و محجبه در آمریکا همچنان ادامه دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محسن بازرگان استاد و متولی دانشگاه علوم پزشکی و علوم پزشکی چارلز است ر درو کالیفرنیا ، محقق اقلیت در ایالات متحده ، در گفتگو با آنلاین گفت: “تبعیض علیه زنان مسلمان در کشورهای غیرمسلمان ، علی رغم قوانین بین المللی در مورد آزادی ثروت ، جامعه ، آموزش و اشتغال”. ماهیت مشکل ساز این گروه آشکار است. سؤالی که باید مورد بررسی قرار گیرد این است که آیا تبعیض متقاضی از جمله رفتارهای سوءاستفاده ، تحقیر و عدم اشتغال و تحصیلات در موارد دیگر اتفاقی است یا ریشه دارد. برای بررسی تبعیض علیه زنان مسلمان در ایالات متحده ، ابتدا باید ریشه های تبعیض در فرهنگ آمریکایی را دریابیم. به عنوان ناشناخته ، ایالات متحده به عنوان یک کشور سرمایه دار ، که از ابتدا توسط perbudakan تأسیس شده است. تقریباً 300 سال پیش ، حمله اروپا به ایالات متحده و انتقال آنها به یک کشور سیاه آفریقایی آمریکایی با کشتی و بهره برداری از کار ، و کمتر از شش دهه است. سال ها. این پسر کار در ایالات متحده را متوقف کرد.

بازرگان گفت: “قاچاق زنان سیاه پوست برای هیبریدها مشکلی است.” “هیبریدها در ایالات متحده در نتیجه سفیدپوستان که سال گذشته با 60-70 سال ازدواج می کنند ، اما از زمان ترکیبی قبل از آن تاریخ.” چه چیزی ناشی از تجاوز به زنان سیاهپوست به اجبار به ایالات متحده است. زنان مجرد یا متاهل به غیر از خاصیت سفید بودن برده محسوب می شوند و از حمله معلم خود در امان نیستند. بلک توسط معلمش از هر نظر کنترل می شود ، به جز دین. از آنجا که خود اروپایی ها از اروپا به ایالات متحده می روند و چگونه می توانند از دین سخت قرون وسطایی فرار کنند ، اما این یک آیین باقی مانده است ، او گفت این سازمان سیاه بود ، “ما از این دین جدا شده ایم. چرا ما باید ادیان را سیاه کنیم؟”

تبعیض علیه حاکمان مسلمان و حمله به زنان مسلمان

بازرگان گفت: “به عنوان مثال ، تبعیض و خشونت دولت علیه مسلمانان منجر به حمله به مسلمانان در جامعه شده است.” او او را محاکمه کرد ، اما در رسانه ها اعمال خشونت آمیز را توجیه می کند و ترس از مسلمانان آمریکایی طبیعی را نشان می دهد.

وی گفت: “فکر می کنم دو طرف برای زنان مسلمان وجود دارد ، یکی در ایالات متحده و دیگری” تبلیغات رسانه ها و دیگران نیز به اقدامات افراطی و خشونت آمیز علیه زنان مسلمان در کشورهایی مانند عربستان سعودی و دیگران متوسل شده اند.

وی مدرس ارشد دانشگاه علم و علوم پزشکی است Challers ر درو گفت: “رسانه های آمریکایی خشونت را هوشمندانه و هدفمند توصیف می کنند. به عنوان مثال ، از طرف دیگر ،” به رفتار یک زن مسلمان در برابر همسر خود نگاه کنید. ” وی گفت: تحقیر و عمل مانند شما سزاوار مسلمانان است ، در این راه هم زن و مرد ، مسلمان و اسلام نقض انجام می دهند.

مسلمانان از مردان بیزارتر هستند

بازرگان افزود: داشتن ریش یا داشتن چهره های عرب ، پاکستانی یا جنوب غربی آسیا به عنوان سمبل مسلمان بودن.

وی گفت: “زنان مسلمان به دلیل پوشیدن روسری و روپوش به احتمال زیاد مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. اگرچه قانون اساسی ایالات متحده امکان آزادی دین و لباس را فراهم می کند ، اما خلق و خوی ایجاد شده توسط دولت در جامعه بسیار مهم است.” به جایی رسیده است که زنان مسلمان نسل دوم به دنبال حجاب و روسری نیستند و مجبور به ترک این گزینه هستند. او می توانست در خانه نماز بخواند و مراسم مذهبی را انجام دهد ، اما در خارج از خانه پنهان شد.

سرزنش زنان در جامعه غربی به دلیل پوشیدن روسری

وی مدرس ارشد دانشگاه علم و علوم پزشکی است Challers ر درو گفت که اگر زنان مسلمان در ایالات متحده نام مسلمان داشته باشند ، کار دشوارتر خواهد بود. “به عنوان مثال ، یک زن به نام فاطمه در یک بانک استخدام شد و اگرچه مسلمان بود ، اما او بدون حجاب کار می کرد و ظاهرا متمدن بود و هرگز از آن عقب نماند.” در همین زمان ، زن دیگری به نام اسما در دانشگاهی که حجاب داشت ، فعال بود. این تحقیر زن محجبه است زیرا جامعه به زن محجبه می گوید چرا فاطمه می داند اما شما نمی دانید؟ بنابراین شما سزاوار راز هستید. البته این امر به دلیل عدم ظاهر بدنی نسبت به زنان در مرد پیدا می شود. بنابراین ، تبعیض علیه زنان مسلمان به همراه نژادپرستی و نگرش منفی نسبت به سالمندان شامل تبعیض در جامعه آمریکا است.

بازرگان توضیح می دهد که برخی از مردم ممکن است بگویند ، “چگونه شما زن مسلمان توقیف روسری در کنگره آمریکا را توجیه می کنید؟” . اگر یک استاد دانشگاه گفت تریبون مبنی بر اینکه ترامپ احمق است ، آنها می توانند هر کاری انجام دهند ، اما اگر می گفتند با نمایندگان زنان مسلمان در کنگره آمریکا بوده اند ، او به شدت به کنگره سناتور اعتراض کرده است ، پس رسانه ها نقاط ضعف خود را به دست آورده اند تا هیچ کس نباشد. دیگران جرات رای دادن داشتند. به او یک زن مسلمان ندهید.

وی گفت: “این یک موضوع تبعیض و برتری سفید نسبت به بافت جامعه آمریکاست و بعضی اوقات نژادپرستی در آمریکا از اروپا بدتر است.” شرایط بد در ایالات متحده از ابتدا بسیار دشوار بوده است ، بنابراین بسیاری از کار سخت ، معدن و کار روی شانه های سیاه انجام می شود و آنها بدون امکانات معمول شهروندی در گروه هایی زندگی کرده اند. همه جوانب زندگی بازمانده سیاه پوست توسط شاهزاده سفید کنترل و کنترل می شود.

وی گفت: “ایالات متحده باید سیستمی را بسازد كه حتی برده های مذهبی نیز آزاد باشند ، اما اینكه آنها بر خلاف اسلام اتفاق بیفتند ،” و اضافه كرد كه بسیاری از مردان سیاه پوست به ایالات متحده آورده می شوند ، این اسلام است. اما در آغاز حمله ایالات متحده به ویتنام ، یک جنبش اسلامی در ایالات متحده وجود داشت ، معمولاً سیاه نجج شما تسلط دارید و جریان اصلی به دست آمریکایی های سیاه پوست است. در این زمان او لذت می برد مالکم X و Kelly در جنگ با ویتنام حاضر شده و ایستادگی می کنند. کلی گفت که وارد جنگ ویتنام نمی شود و به پنج سال زندان محکوم می شود. آنها زندانی کرده و دیگران را به زندان در اسلام تشویق می کنند. در همان زمان در زندان ، دو جریان آزادیخواهی سیاه و جنبش ضد مسلمین بهم پیوسته شدند ، به طوری که دولت آمریکا این را فهمید و بسیار حساس شد ، زیرا این جنبشی بود که سیستم را زیر سوال می برد ، بنابراین او شروع کرد. توطئه مالکم ایکس به قتل رسیده و اختلاف نظر را مشکلی در بین مردان سیاه پوست می داند و ایالات متحده می تواند حرکت مسلمانان سیاه پوست را متوقف کند.

وی گفت: “اعراب ، پاکستانی ها ، ایرانیان و سایر مهاجران در ایالات متحده آمریکا ، مساجد ، کلیساها و مؤسسات مذهبی را در ایالات متحده ، به ویژه در دیترویت ، شهر سیاه ایلینویز ساخته اند ، اما مساجد برخلاف کلیساها توسط دولت مرکزی مورد مطالعه قرار نگرفته اند.” وی نصب و حتی دوربین هایی را در مسجد نصب کرد و این تبعیض سیستمی علیه مسلمانان در ایالات متحده آمریکا رشد کرد. مواردی همچون پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در سال 1978 همچنین باعث افزایش تبعیض سیستم در ایالات متحده شد زیرا ایالات متحده احساس می کرد که این بود که منطقه را تغییر داد و تهدید را برای خود در نظر گرفت ، اما مواردی وجود داشت که باعث تبعیض بر علیه مسلمانان می شد. 11 سپتامبر به عنوان روز نابودی دوقلوها ، زیرا همه تروریست ها مسلمان شناخته شده اند.

وی گفت: “بدترین حالت داعش است.” اسلام افراطی ، به هیچ وجه مسلمان تلقی نمی شود ، توسط رسانه های آمریکایی به عنوان نمادی از اسلام و مسلمانان به تصویر کشیده شده است. پرونده قابل توجه است جری بنابراین هراس جنسی جنسی متعصب سفید و ترس از مسلمانان ، بنابراین ترکیب این مشکلات می تواند فضای بزرگی را علیه مسلمانان در ایالات متحده ایجاد کند.

دکمه بازگشت به بالا