برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

خدمات تعمیر تلویزیون سونی شامل چه چیزهایی است؟

زمانی که قصد خرید تلویزیون یا دیگر وسایل برقی را داریم یکی از مهمترین مسائلی که در رابطه با آن سوال می پرسیم گارانتی است، زیرا گارانتی محصولات می تواند تایید کننده ضمانت و اصالت کالا باشد؛ تلویزیون نیز یکی از وسایل الکتریکی است که نیاز به گارانتی مطمعن و معتبر دارد، در ادامه با بررسی این موضوع که گارانتی اصلی تلویزیون سونی چیست؟ تمام موارد و مسائل مهم در رابطه با گارانتی که لازم است هر شخصی این نکات مهم را بداند با هم بررسی می کنیم.

تعمیر تلویزیون سونی - خدمات تخصصی SONY همراه گارانتی - کاراباما

گارانتی خدمات سونی

سونی یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای جهان است که همواره با آپدیت محصولات و خدمات باکیفیت و بهتر در راستای برطرف کردن نیازهای افراد و جلب مشتری تلاش می کند، گارانتی معتبر محصولات سونی نیز یکی از اقدامات مهم و قابل اشاره این برند است که شرایط را برای مخاطبان و مشتریان عزیز فراهم می کند تا با فکری آسوده و خیالی راحت خرید تلویزیون و دیگر محصولات را از این فروشگاه انجام دهند.

گارانتی تلویزیون سونی

تلویزیون یکی از محصولات پرکاربرد و جزئی از لوازم ضروری منزل به حساب می آید که امروزه در هر منزلی یک تا دو تلویزیون پیدا می شود، و با توجه به مقاله های و تلویزیون سونی کمتر از 20 میلیون می توانید یک تلویزیون با قیمت مناسب و اقتصادی برای منزل یا محیط کار خود پیدا کنید اما اگر برای گیمینگ به دنبال خرید تلویزیون هستید بهتر است حتما قبل از خرید مقاله  را مطالعه کنید تا با نکات مهمی قبل از خرید آشنا شوید.

هنگام خرید محصولات سونی و دریافت کارت گارانتی دقت کنید که کارت گارانتی شما شامل سریال محصول، نوع محصول خریداری شده، تاریخ شروع و پایان گارانتی و غیره باشد که برای اسمینان از اصالت کالا و گارانتی محصول خریداری شده ابتدا اطلاعات درج شده بر روی کارت را با اطلاعات موجود بر روی کارت گارانتی تطبیق دهید .

گارانتی محصولات سونی شامل چه خدماتی است؟

  • سیستم ساندبار
  • دی وی دی
  • اسپیکرها
  • تمامی سیستم های صوتی

اعتبار درج شده بر روی کارت گارانتی در محصول مختلف متفاوت است اما به طور معمول از 18 ماه شروع می شود و در هر محصول تاریخ اعتبار مختلف است. بر روی کارت گارانتی تلویزیون سونی اغلب مواردی همچون مدل کالا، تاریخ شروع و پایان اعتبار، تاریخ نصب محصول، شماره سریال گارانتی، شماره سریال دستگاه و… درج می شود.

گارانتی اصلی تلویزیون سونی چه شرایطی دارد؟

  • ارائه کارات گارانتی اصل برای استفاده از خدمات گارانتی الزامی است.
  • کارت گارانتی سالم، تمیز و بدون خدشه و آسیب باشد، زیرا برخی اوقات ناقص بودن کارت گارانتی شرایط ارائه خدمات را دشوار می کند.
  • کارت گارانتی بدون برچسب هولوگرام و یا عدم تطبیق اطلاعات درج شده بر روی کارت گارانتی و مدل تلویزیون و یا دستگاه خریداری شده سبب عدم دریافت خدمات می شود.

گارانتی تلویزیون سونی چه مواردی را شامل نمی شود؟

  • آسیب هایی که در حمل نقل برای دستگاه بوجود می آید.
  • آسیب های ناشی از استفاده نادرست
  • نوسانات برق سبب خرابی دستگاه باشد
  • برخورد رطوبت و آب با دستگاه
  • حوادث طبیعی
  • ایجاد شکستگی بر روی دستگاه

یکی از نکاتی که تاکید می شود، در صورت مواجه با آسیب هایی که شامل گارانتی اصلی تلویزیون سونی می باشد بهتر است قبل از هر اقدام یا تعمیر محصولات با نمایندگی که محصول را خریداری کرده و یا نمایندگی های ارائه دهنده خدمات گارانتی تماس بگیرید؛ زیرا ممکن است با تعمیر و دستکاری محصولات توسط کاربران دیگر نتوانند از خدمات گارانتی محصول خریداری شده استفاده کنند.

گارانتی محصولات سونی چه قطعاتی را شامل نمی شود؟

  • بدنه محصولات
  • کنترل
  • باتری
  • آداپتور
  • اغلب لوازم جانبی
  • آپدیت نرم افزاری

برای استعام اصالت کالا و اطمینان از صحت گارنتی محصولات خریداری شده را کلیک کنید تا بصورت مستقیم با وارد کردن کد مندرج بر روی محصول خریداری شده از شرایط و صحت گارانتی اصلی تلویزیون سونی خود و دیگر محصولات این شرکت مطلع شوید.

سونی برند جهانی و معتبر با سابقه طولانی در زمینه تولید تلویزیون، سیستم صوتی خانگی، ساندبار و دیگر محصولات مختلف یکی از برندهای پیش رو می باشد که با هدف جلب رضایت مشتریان محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است.

تعمیر انواع مدل های تلویزیون سونی

شرکت سونی یکی از پیشروان صنعت تولید تلویزیون های کیفی با مدل های متنوع است. تلویزیون های سونی از تکنولوژی های پیشرفته و کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما در صورت نیاز به تعمیرات تلویزیون سونی ، تعدادی از مشکلات رایج شامل خاموشی ناگهانی، مشکلات صوتی و تصویری، خطوط و نویز در صفحه تلویزیون و … مطرح می شوند.

برای تعمیر تلویزیون های سونی، بهتر است از تعمیرکاران فنی مجرب و دارای مهارت لازم در زمینه تعمیر تلویزیون های سونی استفاده کنید. قطعات جایگزین و تعمیرات اصلی باید توسط تعمیرکاران با تجربه و مجرب تعمیر شود تا کیفیت تلویزیون حفظ شود و برای مدت طولانی استفاده شود.تعمیر تلویزیون سونی در اصفهان در انواع ال سی دی ، ال ای دی ، اولد ، پلاسما و… تخصص ماست.

تعمیرات تلویزیون پلاسما سونی

تلویزیون های پلاسما سونی با کیفیت تصویر بسیار بالا و رنگ های زنده، انتخاب بسیاری از مردم در سراسر جهان هستند. اما به دلیل ساختار فنی پیچیده، در صورت بروز مشکلات، نیاز به تعمیر تخصصی دارند. مشکلات رایج در تلویزیون های پلاسما سونی شامل خاموشی ناگهانی، سیگنال نداشتن تلویزیون ، تصویر ناپایدار تلویزیون سونی، صدای پایین یا عدم وجود صدا در تلویزیون، سیگنال های ضعیف و نویز در تصویر است.

برای تعمیر تلویزیون پلاسما سونی، بهتر است از تعمیرکاران حرفه‌ای تعمیر تلویزیون سونی در این زمینه استفاده کنید. آنها با استفاده از ابزار و تجهیزات تخصصی و قطعات جایگزین اصلی، تمامی مشکلات تلویزیون شما را برطرف می‌کنند و بازگشت تلویزیون به عملکرد را تضمین می کنند.

گارانتی تعمیر تلویزیون سونی

تعمیر تلویزیون در نمایندگی سونی، با گارانتی معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه است. این یعنی اصالت قطعاتی که در دستگاه به کار رفته اند تضمین شده و کیفیت خدمات نیز در بالاترین حد ممکن است. به موجب این گارانتی می توانید در مدت زمان مشخص شده، هرگونه مشکل احتمالی ایجاد شده در تلویزیون را پیگیری کنید. اگر مشکل مربوط به تعمیرات باشد، تکنسین های ما مسئله را پیگیری می کنند تا مشکل برطرف شود.

هزینه تعمیرات تلویزیون سونی چقدر است؟

نمی توان به طور دقیق به این سوال پاسخ داد. هزینه تعمیرات تلویزیون سونی، به عوامل بسیاری بستگی دارد. این که کدام بخش ها آسیب دیده اند. میزان خرابی چقدر است. آیا قطعات معیوب قابل ترمیم هستند؟ حتی ممکن است پس از عیب یابی تلویزیون، مبلغی به شما اعلام شود.

اما پس از پایان روند تعمیر، این مبلغ افزایش پیدا کند. چون گاهی در حین تعمیرات، تکنسین متوجه خرابی یکی از قطعات می شود و ناچار است آن را تعویض کند. به این ترتیب، باید مبلغ بیشتری بابت تعمیر تلویزیون sony پرداخت کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا