روش های جدید تبلیغات

روش‌های تبلیغاتی جدید – بِدرود با شیوه‌های قدیمی تبلیغات

امروزه بیشتر از همیشه روش‌های تبلیغاتی جدیدی استفاده می‌شود؛ از ریمارکتینگ گرفته تا تبلیغات محاوره‌ای. از آنجایی که برندهای بزرگ مانند اپل، متا (فیس‌بوک)، مایکروسافت، نایکی، پپسی و بسیاری برند دیگر از تبلیغات استفاده می‌کنند، شما نیز باید برای جذب مشتریان بیشتر از این شیوه‌ها بهره مند شوید. مشاوران سایت کاغذبازی نکاتی که در این زمینه لازم دارید را در این مقاله آورده اند. با ما همراه باشید.

تبلیغات

تبلیغات

8 روش تبلیغاتی جدید که نمیدانستید!

در این مطلب قصد داریم به معرفی روش تبلیغاتی جدید که قطعا در توسعه کسب و کار شما موثر است صحبت کنیم. قبل از هر چیز شاه کلید تبلیغات را با شما در میان می گذاریم! موثر ترین تبلیغات، تبلیغی است که مشتریان به دنبال آن می گردند. نه تبلیغی که با نقض حقوق دیگران (به طور مثال صورت اجبار عضویت در گروه های تلگرامی ، پیامک های تبلیغاتی آزاردهند، پاپ آپ های دیوانه کننده! و.. تمامی مواردی که مشتری شما به دنبال آن نیست.) به سمع و نظر مشتریان بالقوه شما می رسد.

تبلیغات هدفمند و بازاریابی به بخش مهمی از دنیای کسب ‌و کار تبدیل شده‌اند. اگر شما یک محصول خوب و یا یک سرویس مفید برای ارائه دارید، باید هنر فروش آن را هم داشته باشید. در حالی که برخی از سازمان ‌ها ممکن است به روش ‌های سنتی تبلیغات پایبند باشند، اغلب افراد جسور دست به دامن روش‌ های تبلیغاتی جدید و مدرن می شوند.!

یک مکتب جدید تبلیغ کنندگان وجود دارد که ایده‌هایی را تجربه می‌کنند که واقعا مدرن و نوآورانه هستند به ایده های عصر فوری، سریع، هوشمندانه و خارج از کادر سلام کنید! اگر شما هنوز هم از تبلیغات روزنامه، تبلیغات تلویزیونی و یا تبلیغات رادیویی فکر می کنید، پس قطعا به آپدیت شدن نیاز دارید! پس بیایید شروع کنیم.!

انواع روش‌ تبلیغاتی جدید

انواع مختلفی از تکنیک‌های تبلیغاتی وجود دارد که برای ترویج محصولات و خدمات در دسترس هستند. با این حال، برخی از جدیدترین و داغ‌ترین روند تبلیغاتی هستند که محبوبیت بیشتری کسب می‌ کنند. مردم در حال حاضر به دنبال انواع جدیدی از درخواست‌ های تبلیغاتی هستند که می ‌توانند هدف قرار بگیرند. بسیاری از روش‌ تبلیغاتی جدید در نتیجه ظهور اینترنت هستند، در حالی که برخی از این گرایش ‌ها تنها ایده ‌های جدیدی هستند که رسانه تبلیغاتی دنیوی را به روش ‌های هوشمندانه و زیرکانه تبدیل کرده‌اند.

تبلیغات اینترنتی یک مفهوم گسترده است و شامل چندین نوع فرعی است که بسیاری از آن‌ها به تازگی معرفی شده‌اند. تبلیغاتی ایمیل یکی از گرایش‌ های قدیمی است، در حالی که موارد جدید شامل تبلیغات محتوایی ، تبلیغات پیکسلی، تبلیغات وبلاگ (با تولید محتوا هدفمند) ، تبلیغات کلمه کلیدی و تبلیغات متنی می‌ باشند. بیایید نگاهی به برخی از رایج‌ترین روش‌ تبلیغاتی جدید بیندازیم.

تبلیغات بنری یک روش تبلیغاتی جدید

اگر تبلیغات بیلبورد در جاده‌ها استفاده شود، یک نوع مشابه به نام تبلیغات بنری در وب مورد استفاده قرار می ‌گیرد. آیا متوجه نوارهای تبلیغاتی افقی شده‌اید که در بالای هر صفحه وب دیده می‌شوند؟ اینها بنر نامیده می شود. بنرها معمولا با استفاده از تصاویر، یا جاوا اسکریپت یا هر شی چند رسانه ‌ای دیگر ساخته می‌ شوند. تابلو های وب معمولا به صفحات وب لینک هستند که مرتبط با محتوای وب سایت موجود است.

روش تبلیغاتی جدید باند واگن

هدف این روش تبلیغاتی متقاعد کردن کاربر یا هر کس دیگری از محصولات یا خدمات استفاده می کند است. به این ترتیب که این برند محبوبی است و بنابراین او نیز باید این خرید را انجام دهد. این امر مشتری را مجبور می‌ کند که حداقل به خرید آن محصول فکر کند و آنچه را که افراد دیگر در مورد آن صحبت می ‌کنند را بررسی کند و به نوبه خود به باند واگن بپردازد. تبلیغات باند واگن یک استراتژی است که مبتنی بر روانشناسی مصرف‌ کننده است و از این رو، یک تکنیک موثر است که می‌تواند از طریق هر رسانه، چاپی، الکترونیکی منتشر کند.

تبلیغات متنی

آیا متوجه می ‌شوید که گوگل چگونه تبلیغاتی را تولید می ‌کند که مربوط به جستجوی شما هستند؟ یا اخیرا متوجه شده  ‌اید که تبلیغات گوگل که در کنار ایمیل ‌های شما در سرویس ایمیل گوگل ظاهر می‌شوند چیست؟ خوب، اگر شما یکی از آن افرادی هستید که هنوز متوجه این موضوع نشده اید، پس باید هوشیار شوید. Google Adsense اولین سرمایه‌ گذاری تبلیغات متنی بود.

تبلیغات متنی شکلی خاص از بازاریابی اینترنتی است که در آن تبلیغات توسط سیستم ‌های خودکار براساس محتوا مورد بررسی توسط یک کاربر خاص انتخاب می ‌شوند. سیستم خودکار، متن یک وب سایت را برای کلمات کلیدی اسکن کرده و آگهی را ارسال می ‌کند که با محتوایی که کاربر آن را نگاه می کند مطابقت دارد. بسیاری از موتورهای جستجو همچنین از تبلیغات متنی برای نمایش تبلیغات در صفحات نتیجه جستجو استفاده می‌کنند، به طوری که تبلیغات با چیزهایی که کاربر در اینترنت جستجو می ‌کند مطابقت دارند.

تبلیغات پروموشن

تبلیغات پروموشن شامل استفاده از آیتم ‌ها یا رویدادهای رسانه‌ای تبلیغاتی است که به جلب توجه عمومی و راه موثر تبلیغات کمک می‌ کنند. ارائه برنامه های رایگان تبلیغاتی یک روش تبلیغاتی جدید است که ابتکاری و بسیار موثر است.

استراتژی‌های مختلف تبلیغاتی

روش‌های تبلیغات متنوعی در سراسر جهان وجود دارد که با توجه به فرهنگ کشور‌ها متفاوت است. در ادامه به جدیدترین شیوه‌های بازاریابی می‌پردازیم که می‌توانند نقش مهمی در بقا و رشد برند شما داشته باشند.

1. تبلیغات در گوگل ادز

تبلیغ در گوگل ادز به خودی خود یکی از روش‌های تبلیغاتی جدید نیست، بلکه ویژگی‌های نوین آن باعث می‌شود از آن استفاده شود. در واقع در تاریخ 23 اکبتر 2000 (2 آبان 1379) اولین پلتفرم آنلاین تبلیغاتی با نام گوگل ادز (ادوردز سابق) راه اندازی شد. اما با گذشت بیش از 2 دهه، همچنان از اصلی ترین ترندهای تبلیغات به شمار می‌رود.

چرا؟! به دلیل ویژگی‌های جدیدی که همواره به آن اضافه می‌شود. به عنوان مثال، افزونه‌های تبلیغاتی جدید مانند افزونه تصاویر که در سال 2022 به این پلتفرم تبلیغاتی اضافه شده است.

در صورتی که وب سایت یا اپلیکیشن دارید، بهترین گزینه برای شما ورود به این بازار شلوغ است. ممکن است ندانید، اما بیش از 63000 جستجو در ثانیه باعث می‌شود موتور جستجوی گوگل بهترین فضا برای تبلیغات شناخته شود. در یک روز این رقم به بیش از 5.6 میلیارد سرچ می‌رسد. تصور کنید که چه میزان ترافیکی می‌توانید برای سایت و چه مقدار نصب برای برنامه خود کسب کنید.

در نظر داشته باشید که قیمت تبلیغات گوگل با توجه به زمینه فعالیت شما، کلمه کلیدی که انتخاب کرده‌اید، حضور رقبا، کوآلیتی اسکور (Quality Score) تعیین می‌شود. به عنوان مثال، ممکن است کلمه‌ای رقابتی در صنعت مد و زیبایی هزینه کمتری در مقایسه با کلمه رقابتی در صنعت سفر و گردشگری داشته باشد. بنابراین هزینه تبلیغات به موارد متنوعی مرتبط است.

تبلیغات موبایلی (عمودی)

امروزه موبایل یکی از وسایل مورد علاقه دیجیتال مارکترها برای نمایش تبلیغات به شمار می‌رود. از واگن‌های مترو گرفته تا صف‌های نانوایی، مردم همیشه در حال استفاده از موبایل هستند. بنابراین این بازاری نیست که بخواهید آن را نادیده بگیرید.

طی تحقیقی که توسط Techjury انجام شده، آمریکایی‌ها روزانه به صورت میانگین 5.4 ساعت از گوشی‌های هوشمندشان استفاده می‌کنند. این خیلی زمان زیادیه. قطعا تو ایران‌ هم تقریبا همین میانگین هست، اما متاسفانه آماری وجود نداره. تبلیغات موبایلی شیوه‌های گوناگونی دارد که شامل بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات نیتیو، تبلیغات بینابینی اپلیکیشن، تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن‌ها و بسیاری موارد دیگر می‌شود.

پوش نوتیفیکشن: اعلان‌ها یا نوتیفیکیشن‌های متنوعی روی دستگاه‌های موبایل اجرا می‌شود. این‌ها تبلیغاتی هستند که معمولا بدون وارد شدن به اپلیکیشن روی صفحات تلفن‌های هوشمند ظاهر می‌شوند.

کلیک برای دانلود: برنامه‌ها یا بازی‌های متنوعی هستند که با تبلیغ ویدیویی کوتاه بخشی از برنامه را به کاربر نمایش می‌دهند و وادارش می‌کنند تا او نیز کاری انجام دهد. این کلیک‌ها یا تاچ‌ها به نرم افزارهای دانلود منتقل می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا