برترین های کسب و کار مجیکمطالب میجیک

آیا کاشت مو درد دارد؟

یکی از سوالات متداول در کلینیک این است که آیا کاشت مو دردناک است؟ پاسخ کامل به این سوال دشوار است زیرا تحمل درد و زمان بهبودی هر بیمار متفاوت است.

بنابراین برخی ممکن است سطح متفاوتی از درد و ناراحتی را تجربه کنند. از طرفی روش های کاشت مو متفاوت است و میزان درد ممکن است در درمان های مختلف متفاوت باشد.

اگر متقاضی کاشت مو قبل از عمل تمام دستورات پزشک را رعایت کند، در حین عمل دردی احساس نخواهد کرد. اما فرد تا چند روز پس از کاشت احساس درد خواهد کرد.علاوه بر این ممکن است فرد در حین مصرف داروهای بیهوشی احساس درد کند که بسته به میزان تحمل هر فرد متفاوت است.

درد و رنج در جراحی کاشت مو برای هر روش متفاوت است. من علت درد و راه های رهایی از آن را به شما می گویم.

درد ناشی از کاشت مو

جراحی کاشت مو مانند سایر جراحی های زیبایی می تواند دردناک باشد. درد کاشت مو با تزریق داروهای بیهوشی به ناحیه بانک مو یا محل برداشتن گرافت ها و محل پیوند تحت تأثیر قرار می گیرد. میزان درد ناشی از این تزریق ها در افراد مختلف متفاوت است، اما درد شدید نیست و به راحتی قابل کنترل است. همچنین پس از عمل، فرد تا چند روز احساس درد می کند، این طبیعی است و پس از چند روز از بین می رود.

برخی از افراد به دلیل رعایت نکردن توصیه های قبل از کاشت مو، درد را تجربه می کنند. به عنوان مثال، سیگار کشیدن و نوشیدن، بیهوشی را بی‌اثر می‌سازد، و در طول فرآیند کاشت باعث درد می‌شود.

همانطور که گفتیم میزان درد جراحی کاشت مو در هر روش متفاوت است. در زیر به بررسی میزان درد در کاشت FIT و FUT که از روش های اصلی کاشت مو هستند می پردازیم.

میزان درد با کاشت FUT

در کاشت مو به روش FUT و روش های مبتنی بر این روش درد بیشتری احساس می شود، مانند روش ترکیبی و فوق پیوندی که شامل برداشتن نوارهای پیوند از ناحیه بانک مو و سپس بخیه زدن این ناحیه است.

کاشت به این روش نیاز به زمان بیشتری برای رسیدن به بهبودی کامل دارد و اسکارهای کوچکتری در نواحی جراحی ایجاد می کند که با گذشت زمان و مراقبت مناسب بهبود می یابند.

درد لانه گزینی با روش FIT

در کاشت مو به روش FIT و سایر روش های غیر جراحی، گرافت ها به صورت جداگانه و بدون برداشتن بانداژهای پشت سر برداشته می شوند. این روش آسیب کمتری به سر شما وارد می کند و اسکارهای به وجود آمده نسبت به روش های دیگر کم عمق تر هستند.

راهکارهایی برای کاهش درد بهترین کاشت موی شیراز پی جو

این واقعیت وجود دارد که کاشت مو در واقع یک روش جراحی است، بنابراین برای کاهش درد به بی حسی موضعی نیاز است. این عامل نشان دهنده آن است که جراحی ممکن است با درد همراه باشد اما برای از بین بردن هر درد از بی حس کننده های موضعی استفاده می شود. در طول درمان کاشت موی طبیعی

گفته می شود طبق گزارش بیماران، در حین عمل احساس ناراحتی وجود دارد. با این حال، پس از تکمیل پیوند، اغلب فقط ناراحتی خفیف و بدون درد را گزارش می کنند. این وضعیت ناخوشایند بیشتر به این دلیل است که بیمار در حین عمل بیدار است، بنابراین بیمار می‌داند چه اتفاقی می‌افتد و قسمتی را که در حین عمل کشیده می‌شود یا حرکت می‌دهد احساس می‌کند، اما با این وجود به این دلیل که بی‌حسی موضعی دردی را احساس نمی‌کند.

درد کاشت مو قابل تحمل است

درد بعد از جراحی کاشت مو

اگرچه این روش نباید باعث ایجاد درد شود، اما ممکن است پس از جراحی در ناحیه تحت درمان پوست سر کمی ناراحتی ایجاد شود. زیرا بافت پوست سر دچار نوعی ضربه یا آسیب شده است و در اثر واکنش بدن در روزهای اول بعد از عمل و در نواحی که موهای اهدا کننده از روش FUT است قرمزی و گاهی تورم ایجاد می کند. میله ها متمایز از حساس بودن و داشتن زمان طولانی تری برای رشد است.

با این حال، بیماران می توانند برای کاهش درد پس از جراحی از مسکن استفاده کنند. این علائم باید طی چند روز ناپدید شوند.

به طور کلی، درد و ناراحتی که هنگام کاشت مو تجربه می‌کنید، نسبتاً کوتاه است زیرا زمان بهبودی سریع است. برای اکثر بیماران ما، این هزینه کمی برای به دست آوردن موهای خود و افزایش اعتماد به نفس آنها است.

کاشت مو به روش FIT

مدیریت درد بعد از کاشت مو

همانطور که گفتیم درد اصلی ناشی از عمل کاشت در هنگام تزریق داروی بیهوشی ایجاد می شود و برخی افراد نمی توانند این درد را تحمل کنند، بنابراین پزشک به این افراد توصیه می کند قبل از شروع عمل کاشت از داروهای آرام بخش و خواب آور استفاده کنند، زیرا باعث ایجاد درد می شود. فرد خود را بدتر احساس می کند درد در حین جراحی

برخی از افراد پس از جراحی کاشت مو دچار درد می شوند، این مراجعین می توانند با مصرف مسکن ها درد خود را پس از جراحی کاهش دهند.

پس از جراحی کاشت مو، برخی از کاندیدهای کاشت مو پس از رعایت نکردن توصیه های پزشکی دچار تورم چشم و پیشانی می شوند. این اتفاق با درد و تورم می‌افتد، می‌توانید با گذاشتن کیسه یخ روی ناحیه متورم و مصرف مسکن‌ها، درد را تسکین دهید.

دکمه بازگشت به بالا