مطالب میجیک

تماس با نمایندگان کنوانسیون حمایت از همه تبعیض علیه زنان – خبرگزاری آنلاین | رسانه های ایران و جهان

مرکز اطلاعات؛ محله: نزدیک به دو دهه از زمان مجلس ششم می گذرد و یک مجمع 30 نفره در زمینه ریشه کن کردن انواع اشکال تبعیض علیه زنان تصویب و تصویب کرده است. تعهداتی که در زمان هستند موافقم رقابت درگیری بین هواداران و معترضانش رخ داد.

حامیان این نشست گفتند که این امر به زنانی که حق احترام را دارند اجباری می شود و قول رد همه انواع تبعیض علیه زنان و مردان را می دهند. خواهد شد

این بیانیه در حقیقت طرفدار حقوق برابر برای زن و مرد است و استدلال می کند که فارغ از جنسیت و ترکیب بدن ، قانونی ، اجتماعی اقدامات ، فرهنگ ها یا آیین هایی که برای برابری و برابری زنان و مردان مشترک است. و اگر مرد از همه شرایط سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و اقتصادی بیمار باشد ، نژادپرست قلمداد می شود و باید با آن مخالفت کرد.

مخالفان این شکایت ، از جمله علما و پیروان بسیاری ، زنان و حقوق خانواده ، جلسه ای را خواندند که مخالف احکام اسلامی و قوانین خانواده بود و استدلال می کند که بسیاری از عناصر در توافق بین المللی با زن و مرد در این زمینه برابر هستند. وی خاطرنشان کرد: این برخلاف فلسفه اسلامی است.

اما پس از چندین اعتراض ، در اول اوت 2003 موافقت نامه های بین المللی در دادگاه های هلند به تصویب رسیده است ، اما این توافق توسط مجلس عوام تأیید نشده و مطابق قانون است.

اما این پایان داستان نیست! مطالعات نشان می دهد که اگرچه کنوانسیون حذف همه اشکال در برابر تبعیض علیه زنان غیرقانونی است ، اما برای اهداف و اصول مختلف مدتی طول می کشد. تفسیر “خصوصیات برابری جنسیتی”.

آمار و ارقام عددی و تعدیل جنسی در برخی زمینه ها ویژگی های عدالت جنسیتی را به خود اختصاص داده و قدرت اینها را منعکس می کند. متخصصان در اصل برابری جنسیتی نقش دارند.

مطالعات نشان می دهد که اختلاف در شاخص های هویت جنسیتی مبتنی بر تعاریف است ، بنابراین چه می شود که برابری اعداد می تواند معیار عملکرد باشد؟ اندازه گیری عدالت !؟

نه تنها این که آنها به صورت عادلانه نوشته شده و خوانده شوند ، بلکه در اصل ، روشها و افق های برابری جنسیتی و اجماع ، همه اشکال تبعیض علیه زنان را از بین برده است. !

رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود به افتخار بزرگداشت اهل بیت در سال 2016 ، هشدار داد: انشاء الله ، كسانی كه اسم عدالت جنسیتی را بر عهده دارند ، نخواهند كرد. تعریف آنچه که به عنوان یک برابری جنسیتی درک می شود.

تحقیقات نشانگر ویژگی های عدالت جنسیتی که توسط دفتر معاون رئیس جمهور زنان ارائه شده است نشان می دهد که این خصوصیات بیش از هنجارهای جنسیتی است. و!! آنها به جای اینکه فقط به عدالت امیدوار باشند ، برابرند! بنابراین ، می توان شباهتی بین این خصوصیات و برجستگی کنوانسیون حمایت از کلیه علل مشاهده کرد.

نباید از این نکته غافل شد که خدای متعال دو زن ، زن و مرد را از همان روحیه ، اما با حقوق و وظایف مختلف آفریده است. اختلافات آنها فقط در نقش ، ساختار و اثربخشی هر یک تفاوت ایجاد می کند.

بنابراین لازم است طرفداران کنوانسیون رفع همه تبعیض ها مجدداً برقرار شوند و از توسعه و اجرای همان احساسات جلوگیری کنند. لطفاً ویژگی های عدالت جنسیتی و غربی شدن سازمان مقدس خانواده های اسلامی.

منیرا افشین پور دانشجوی دکترا رشته دادرسی و حقوق

دکمه بازگشت به بالا