مطالب میجیک

 زنان محجبه در آلمان مورد تبعیض شدید قرار دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از “نه برای طولانی مدتتحقیقات محققان مدرسه اقتصاد لندن و دانشگاههای پیتسبورگ و پنسیلوانیا در ایالات متحده نشان می دهد که زنان محجبه در آلمان به شدت مورد تبعیض قرار می گیرند.
گروهی از محققان دانشکده اقتصاد لندن و دانشگاه پیتسبورگ و پنسیلوانیا در ایالات متحده به تازگی تحقیقی را در مورد تبعیضی که زنان در آلمان انجام می دهند انجام داده اند ، نتایج به تازگی در مجله معتبر علوم سیاسی آمریکا منتشر شده است. در این مطالعه ، محققان در 26 ایستگاه قطار در شهرهای بزرگ آلمان از بازیگران زن خواستند تا شرایط مختلفی را با و بدون حجاب اجرا کنند. مطابق با این مطالعه ، گروه اول بازیگران خود را آلمانی یا اروپایی معرفی کردند ، گروه دوم ادعا کردند که مهاجر هستند و گروه سوم با حجاب اسلامی به ایستگاه قطار رسیدند. آنها سعی می کردند درباره زنانی که بعد از تولد فرزندانشان کار می کنند به شما بگویند.

برخی بازیگران زن از مادران شاغل انتقاد می کنند ، برخی آن را حق زن می دانند و برخی دیگر بی طرف هستند. چندی بعد ، بازیگر این ابزار را منتشر کرد تا ببیند آیا کسی می تواند کمک کند. جالب است بدانید که نظرات بازیگران این رساله درباره زنی بود که خود کار می کرد ، بر دیدگاه شهروندان و مردم از طریق ایستگاه ذکر شده تأثیر نمی گذارد. بلکه به طور سیستماتیک ، با زنان محجبه متفاوت رفتار می شود.

ماتیاس پورتنریکی از محققان می گوید: “هنگامی که مجرمان چیزهایی را روی زمین می اندازند ، عموماً شخصی که قصد نجات او را دارد ، اما در مورد زنانی که حجاب می کنند چنین نیست.” متأسفانه افراد کمتری مایل به کمک به زنان مبتلا به قطع عضو هستند. این مطالعه نشان می دهد که رفتار شهروندان آلمانی متفاوت از زنان محجبه است. “در حقیقت ، این مطالعه ثابت می کند که زنانی که روسری بر سر دارند در جامعه آلمان مورد تبعیض قرار می گیرند.”

علاوه بر این ، به گفته محققان ، یکی از بازیگران با حجاب صحبت می کند و افراد را به پایان می رساند. به عنوان مثال ، اگر او را تحسین کنند زیرا او به سر کار بازگشته است ، این حمایت بیشتری از طرف افراد دیگر خواهد بود. با این حال ، هیچ کس به محتوای تلفن زنان منتشر نشده توجه نکرد. نتایج نشان داد که بسیاری از افراد بدون تعصب عمدی از زنان محافظت می کنند و آنها را محافظه کار و سنتی می دانند. پورتنر در این در باره او گفت: “در واقع ، نتایج مطالعه نشان می دهد که تعصب اشتباه است.” “کسانی که سابقه مهاجرت دارند بیشتر دارای علم و سواد هستند و برای مردم آلمان و اروپا مفید است.”

برای از بین بردن تبعیض در جامعه آلمان ، پورتنر راه حل جالبی ارائه می دهد. وی گفت: “ما باید فضایی را در سطح جامعه ایجاد کنیم که در افرادی که سابقه و مهاجرت ندارند یافت شود.” البته ، ارتباط مستقیم بین آنها کافی نیست ، مهم این است که همه شهروندان برای ایجاد هویت مشترک با هم همکاری کنند. اما همه ما می دانیم که این امر نه تنها به تمایل مهاجران بلکه به تلاش های کل جامعه برای تلاش برای ادغام بهتر بستگی دارد. “

دکمه بازگشت به بالا