مطالب عمومی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش گروه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر. محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی بهروز ناصری را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب کرد.

متن جمله Dr. طهرانچی بیان کرد:

برادر دکتر جناب بهروز ناصری

با سلام و درود

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده معظم له، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان ایلام و واحد ایلام» منصوب می شوید.

انتظار می رود از همه ظرفیت معنوی و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه برای تقویت نقش مدیران دانشگاه استفاده کند تا بتواند منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ دانشگاه، توسعه فضای انقلابی و ارتقای علم را محقق کند. دانشگاه اسلامی و ارتقای واحدهای دانشگاهی بر اساس محورهای زیر.

1- ایجاد بنیان دین و فرهنگ و توجه به آموزش در کنار آموزش به عنوان رکن مهم سیاست فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش متناسب با نیاز جامعه در طرح آمایش سرزمین

3- ارتقای سطح تحقیقات کاربردی و توسعه و استفاده بهینه از تحقیقات تحصیلات تکمیلی برای حل مشکلات کشور در چارچوب طرح نظارت رایگان.

4- ارتقاء فرهنگ سازمانی و اجرای نظام اداری چابک و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده بزرگ دانشگاهی و ذینفعان.

5- افزایش بهره وری تمامی عوامل در رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف ایجاد بستری برای نوآوری فناورانه و اشتغال اعضای پرجمعیت دانشگاه بر اساس دانش. .

6- حفاظت از دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با نظارت بر انضباط و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیر ضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی برای تقویت و حمایت از تولید داخلی.

7- هدایت و هماهنگی ادغام بین واحدهای زیرمجموعه استانی در چارچوب مأموریت، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و نظارت بر حسن اجرای امور در این واحد.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیأت امنا و مسئولان استانی و کمک به توسعه مناطق هوشمند استان بر اساس طرح آمایش دانشگاه.

امیدوارم با اتکال به آستان ذات اقدس الهی در خدمت به اسلام و مسلمین و هدف مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

ناصری دارای مدرک دکتری و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام و دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات محمد میرزایی حیدری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تشکر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/110/

دکمه بازگشت به بالا