مطالب عمومی

دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با ۲ خانواده شهید

بهروز ناصری رئیس، حجت الاسلام امیر هادی زاده رئیس هیئت حاکمه و تنی چند از اعضای شورای اسلامی واحد دانشگاه آزاد استان ایلام با خانواده شهید محمدیان و شهید یحیی شهبازی دیدار کردند.


بیشتر بخوانید:

دیدار دانشگاهیان دانشگاه زاهدان با خانواده ای از شهدای دفاع مقدس


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این دیدار گفت: استقلال و استقلال ایرانیان مسلمان و اقتدار نظام مرهون خون شهدا است و تکریم خانواده های شهدا در این راه بر عهده همه مسئولان است. بهترین راه ممکن

بهروز ناصری افزود: امنیت ملی هم اکنون به خاطر خون گرانقدر شهدا در وضعیت نابسامانی بین المللی قرار دارد. دفاع مقدس مردم استان ایلام که در جنگ انجام شده بیشترین مرز مشترک را با عراق داشتند با تمام وجود از این مرز دفاع کردند و همه مسئولان به رشادت ها و رشادت های مردم این استان احترام گذاشتند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلام محلی برای نشر و تبیین آرمان های والای امام سیهد، سیهد و کتاب آسمانی مقام معظم رهبری است. امروز مفتخریم که فرزندان این دو شهید بزرگوار (شهید محمدیان و شهید شهبازی) از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و نمایندگان اداری و مالی دانشگاه و انصافاً در سنگر آموزش و پرورش نیز حضور دارند. آموزش علمی به دانش آموزان به عنوان پدران خود که همسرشان شدند از ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

تکریم خانواده شهدا محال ترین کار است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: تکریم خانواده شهدا محال ترین کار است و یاد شهدای گرانقدر و صبور و الطاف خانواده های معظم شهدا باید همواره مورد محبت قرار گیرد.

حجت الاسلام امیر هادی زاده افزود: یکی از مهمترین وظایف در جامعه دانشگاهی و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی تبیین و نشر ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و در این راستا، دوران دفاع مقدس نیازمند تبیین و بازگویی بیش از پیش برای دانش آموزان است.

در این دیدار مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با اهداء لوح از دو خانواده معظم شهدای گرانقدر قدردانی کردند. شهید محمود محمدیان در سال 1359 در منطقه عمومی دهلران واقع در استان ایلام و شهید والامقام یحیی شهبازی در سال 1361 در منطقه عملیاتی میمک شهرستان مهران استان ایلام به شهادت رسیدند.

آخرین پیام / 4121 /

دکمه بازگشت به بالا