مطالب عمومی

دانشگاه آزاد اسلامی به برندسازی محصولات عشایر ایلام کمک می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام ، محمد میرزایی حیدری در دیدار با مدیرکل امور عشایر استان ایلام اظهار داشت: ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلام آزاد برای عشایر استان تأمین می شود.

وی افزود: جوامع عشایری کشور به ویژه استان ایلام حق بزرگی نسبت به نظام و انقلاب دارند و مطمئناً آنها استانداران و مدافعان واقعی انقلاب و نظام هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام افزود: “البته ، تولیدکنندگان محصول با نام تجاری ، تغییر خوبی در اقتصاد خانوار عشایر ایجاد می کنند و در این بخش ، دانشگاه آزاد اسلامی به اساتید متعهد و فداکار و انجام تحقیقات کمک خواهد کرد. پروژه ها.”

ظرفیت عشایر استان ایلام برای جذب گردشگری بی نظیر است

میرزایی حیدری گفت: در طول تاریخ و به ویژه در دوران جنگ و دفاع مقدس عشایر از اولویت های اصلی دفاع از ایران اسلامی بوده اند و اکنون باید رونق اقتصادی را فراهم کنیم و با تمام توان به خانواده های عشایر کمک کنیم.

وی ادامه داد: ظرفیت عشایر در استان ایلام برای جذب گردشگری بی نظیر است و البته با فعال شدن این بخش ، زندگی خانواده های عشایر تغییر خواهد کرد.

مارک محصول دهم استانی مهم است

دیدار محمد میرزایی-حیدری ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مدیرکل امور عشایر استان ایلام

مدیرکل امور عشایر استان ایلام نیز در این نشست صحبت کرد: محصولات عشایری ایلام از جمله پشم ، گوشت ، روغن حیوانی و … منحصر به فرد و متأسفانه ما می توانیم محصولاتی را به نام استان دیگری به فروش برسانیم ، نوعی طرح تحقیقاتی این موضوع به دانشگاه اسلامی آزاد ایلام اهدا شده است.

فرشاد یاسمی توضیح می دهد: مارک تجاری برای محصولات دهمی برای استان مهم است و دانشگاه آزاد اسلامی قطعاً به کار این گروه برای انجام پروژه های تحقیقاتی و علمی کمک می کند.

وی تأکید کرد: جامعه عشایری استان بیش از نیاز به مراکز آموزش عالی استان بویژه دانشگاه آزاد اسلامی برای شاهد رونق و رونق اقتصادی و تحولات هستند.

آخرین پیام / 4103/4062 /

دکمه بازگشت به بالا