مطالب میجیک

حمایت کمیته امداد استان ایلام از ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، رضا طاهری روز دوشنبه در جمع بانوان کارگری کمیته امداد استان اظهار داشت: به دلیل اینکه بیشتر خدمات امدادی به افراد نیازمند و متقاضیان توسط امدادگران ارائه می شود، این امر باعث شده تا زمینه امداد خیلی خوبه حساس تر

وی تصریح کرد: احترام به افراد کمک خواه و مراجعه کنندگان به کمیته مددکاری باید سرلوحه کارهای روزمره مددکاران باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام افزود: ارائه خدمات به گروه مددجویان علاوه بر حفظ کرامت آنها باید موجب رضایت و اقناع این قشر شود.

وی بیان کرد: بر اساس تاکید مرکز مددکاری، ارائه خدمات به نیازمندان از طریق سامانه هوشمند مددکاری باید همواره مورد توجه و اولویت قرار گیرد.

طاهری افزود: شناسایی نیازهای مهم خانواده و برنامه ریزی برای رفع آن نیازها باید از سوی کارگران جدی گرفته شود و همه به این امر احترام بگذارند.

وی گفت: در این زمینه اطلاعات خانواده در مورد اشتغال، مسکن، اقلام ضروری و سایر نیازها باید به صورت دقیق در سامانه ثبت شود.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام افزود: با توجه به حمایت کمیته امداد استان از 13 هزار زن سرپرست خانوار، فرآیند اصلی خدمت رسانی به این قشر بر عهده بانوان شاغل است و برنامه ریزی برای رفع نیازهای این قشر. گروه به ویژه اشتغال و توانمندسازی باید جدی گرفته شود.

دکمه بازگشت به بالا