ستاره رئال دلیل بازنشستگی‌اش را فاش کرد

بازنشستگی

ستاره سابق ولز تصمیم دارد در ژانویه 2023 پس از جام جهانی قطر کفش های خود را آویزان کند. گرت بیل دوران حرفه ای خود را در لس آنجلس اف سی به پایان رساند اما روزهای به یاد ماندنی او در تاتنهام و رئال مادرید توسط هوادارانش فراموش نمی شود.

او در مقطعی از دوران حرفه ای خود به عنوان مخوف ترین مهاجم جهان شناخته می شد و زمانی که در سال 2013 به رئال پیوست، عنوان گران ترین خرید تاریخ را از آن خود کرد. به این ترتیب، بیل در طول دوران حرفه ای خود جلوی مدافعان زیادی بازی کرده است.

وقتی از او پرسیده شد که سرسخت ترین مدافعی که تا به حال در جلو بازی کرده کیست؟ او پاسخ داد: «میکا ریچاردز است. من سریعتر از او هستم، اما او ورزشکار، قوی و محکم است.”

ستاره ولزی سه بار قهرمان لالیگا و پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، اما در آخرین سال حضورش در این تیم با انتقادهای زیادی مواجه شد و در نهایت پس از 13 بازی برای لس آنجلس کفش هایش را آویخت.

وی درباره تصمیم خود گفت: عشقم به فوتبال را از دست نداده ام، فقط احساس می کنم به هر چیزی که می خواستم رسیده ام، پشیمان نیستم، از دوران حرفه ای ام بسیار راضی هستم، در تیم ملی ولز می خواهم به نسل بعدی این فرصت را بدهید که شرکت کنند. من هنوز هم بازی را دوست دارم، اما به جایی رسیدم که می خواستم زمان بیشتری را با خانواده ام بگذرانم. “فرزندانم به سرعت بزرگ می شوند و احساس می کنم دارم چیزهای زیادی را از دست می دهم.”

257 251

دکمه بازگشت به بالا