مطالب میجیک

سن و پیشینه دو زن اصلی در بازنشستگی / بازنشستگی با 42 سال – خبرگزاری آنلاین | رسانه های ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، به گفته اداره تأمین اجتماعی ، بازنشستگی تحت تأثیر دو عامل است: تاریخ و تاریخ پوشش و تاریخ بیمه. افراد ، و هر کس می خواهد بازنشسته شود باید هر دو را داشته باشد.

مدل های مختلفی برای استراحت زن و مرد وجود دارد. بازنشستگی پیش بینی نشده ، بازنشستگی زودرس ، بازنشستگی محدودیت ایجاد کنید پیر ، در کار سخت بازنشسته شد و باخت بگیرمرخصی زودرس زایمان موضوعی است که هرکسی حقوق و امتیازات خود را دارد ، که در زیر مورد بحث قرار می گیرد.

با مجوز استراحت کنید محدودیت های سنی

طبق ماده 76 قانون تأمین اجتماعی ، مردان بالای 60 سال و زنان بالای 55 سال می توانند بازنشسته شوند. با این حال ، این افراد باید حداقل 10 سال سابقه بیمه داشته باشند. سالها پرداخت حق بیمه ماهانه قابل بازنشستگی خواهد بود. این برای بیمه گرانی است که 30 سال تجربه نداشته اند و در صورت وجود سابقه بس است به همه آنها دستمزد معیشتی پرداخت می شود.

عدم قطعیت

مطابق تبصره 3 از فصل 76 قانون امنیت ، افراد با پوشش بیمه ای 35 ساله می توانند بدون بیماری معمول بازنشسته شوند.

زنان مسن

مطابق تبصره 4 بخش 76 قانون تأمین اجتماعی ، قانون با توجه به وضعیت زنان و مسئولیت های آنها در خانه ، حمایتهایی را که می توانند از قبل ارائه دهند ، فراهم می کند. استراحت براساس آن ، زنان 42 سال سن دارند و با آن با داشتن 20 سال سابقه کار ، می توانید بازنشسته شوید ، البته این بازنشستگی هر کسی است برای آنها 20 ماه در ماه پرداخت می شود.

در کار سخت و بدون پاداش استراحت کنید بگیر

بند B ماده 76 قانون تأمین اجتماعی شامل مزایای بازنشستگی خاصی نیست به گونه ای که بیمه شدگان در این سمت ها می توانند با 20 سال اشتغال متوالی یا 25 سال بازنشسته شوند. سالهای متوالی که سن قانونی در آن وجود ندارد و در این حقوق بازنشستگی کل درآمد ماهانه است. بله

پروژه ها شامل کار در معدن ، کانال های حفاری نیز هست خوب و فاضلاب و رطوبت نیز کار کن در مخازن بسته ، تخلیه و بارگیری فرآورده های نفتی به وسیله بخار ، کار ماسه ای ، پخت و پز آسفالت ، پاشش و قیر کردن قیر ، کار جوشکاریکار کن در مخازن ، کار کن در گیاهان و درختان و مزارع و سموم دفع آفات ، کار کن با دستگاه های لرزش تا حدی این یک تأثیر مضر برای سلامتی کارمندان است بگیر به عنوان مثال ، کارمندان زندان و کارمندان دادگاه که با زندانیان ، کارمندان مراکز بهداشت روان که مستقیماً در مراقبت از بهداشت روان مشارکت دارند ملاقات می کنند ، می نویسند طبیعت و غیره بگیر تصمیمی گرفته اید

البته فداکاری برای کار سخت برای بازنشستگی باید در آنجا باشد کمیته ها در صورت تأیید ، بررسی کنید مانند بازنشستگان واجد شرایط هستند.

دکمه بازگشت به بالا