برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

تفاوت آبسرد کن های یخچال دار و بدون یخچال

در این مقاله از بتا سرویس سعی می کنیم تفاوت های آبسردکن با یخچال و آبسردکن بدون یخچال را به همراه مزایا و معایب آنها بررسی کنیم. طرح های مختلف کولرهای هوا مناسب برای ادارات، منازل، کارخانه ها، مغازه ها و … می باشد. افراد با توجه به نیاز و شرایط محیطی خود می توانند از بین انواع کولر آبی یکی را انتخاب کنند.

آبسردکن های یخچال همان طور که از نامشان پیداست دارای یک قسمت خنک کننده در داخل یخچال هستند که می توانید مواد غذایی و آب سرد را در آن نگهداری کنید. سرمایش در این نوع کولر آبی به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که انواع غذاها و نوشیدنی ها را برای مدت طولانی نگهداری کنند.

کولرهای آبی وست کول مانند اکثر کولرهای آبی با ولتاژ 220-240 ولت 60/50 هرتز کار می کنند و از 35 گرم مبرد R134a برای خنک سازی استفاده می کنند. توان کل یا توان نامی کولر آبی وست کول 635 وات و توان گرمایشی آن 565 وات است که نسبت به سایر کولرهای آبی بسیار بیشتر است. این باعث می شود این کولر آبی بهترین انتخاب با بالاترین کیفیت باشد. کولرهای آبی یخچال دار و کولرهای آبی بدون یخچال از نظر ظرفیت آب، دمای آب سرد و گرم، ابعاد و وزن، سیستم خنک کننده و کمپرسور، کاربری های مختلف و سایر عوامل بسیار به هم نزدیک و شبیه هم هستند. جدای از آن، آنها تفاوت های مهمی بین خود دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

علاوه بر شیر آبسردکن، یکی دیگر از تفاوت های مهم آنها محل قرارگیری مخزن آب است، در کولرهای آبی بدون یخچال، مخزن در داخل کابین و در قسمت پایین دستگاه قرار می گیرد. این امر باعث می شود که کولر آبی غیر یخچالی برای گردش یا برداشتن آب از مخزن به پمپ نیاز داشته باشد. اما در کولرهای آبی با یخچال چون مخزن در بالای دستگاه قرار می گیرد نیازی به پمپ نیست. همچنین طبق تجربیات تا حدودی احتمال خرابی در این پمپ ها وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا