مطالب میجیک

نماینده پرنسس‌های دیزنی در اینستاگرام/ خط باریک حجاب اصیل و تبرج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ؛ گروه جامعه_ فاطمه میرزا جعفری: مدتی است که ما گزارش هایی را برای به اشتراک گذاشتن حقایق دنبال می کنیم و در پشت عکس های شیک و رنگارنگ برخی از صفحات اینستاگرام وجود دارد که با نام هایی مانند Blogger مطابقت دارد. هر گزارش با عنوان “هنگامی که تجملات به زندگی عادی تبدیل می شود” ، “بازی بچه های اینستاگرام ، به کارگردانی مادران / کودکان کار مجازی” و “میلیون ها کمپین / میلیون ها کلاهبرداری در صفحه های چتر رنگی” ؛ ما پرده روی پنجره مخاطبان تلفن همراه این افراد را حذف کردیم و واقعیت را می گوئیم ؛ به طور پیش فرض ، همه منتقدان و حامیان خود را دارند ، که البته از بیان یک واقعیت برای بسیاری از نویسندگان خلق و خوی که در وبلاگ نامیده می شوند خوشحال نیستند و ما همچنان تحمل می کنیم ، نظرات منفی را رد و حذف می کنیم ، اما اینطور نبود. نزدیک نیست و ما هنوز می خواهیم خوانندگان ما بدانند در هر عکس چه چیزی باعث پشیمانی و آه صدها نفر شده است!

ما در دورانی زندگی می کنیم ، به محض اینکه از خانه خارج شدید ، مردان و زنان مختلف در جامعه توجه شما را به خود جلب می کنند. تنوع پوشاک من از دیرباز در این جهان یک کلمه پر سر و صدا بوده است و صنعت پیچیده مد و لباس من به سرعت در حال تغییر است ، دوران زندگی جامعه به عنوان بازیگر ، نویسنده ، خواننده ، شاعر ، ورزشکار ، مددکار اجتماعی ، روانشناس و غیره. او این کار را نمی کند ، اما با انتشار زندگی روزمره و معمولی خود ، از فریم هایی که رنگارنگ و مجلل به نظر می رسند بسیار خوشحال است و میلیون ها عدد از آنها پخش می شوند. مصرف کنندگان که با نام Influencer و Blogger ، جیب کارآفرینان را به بهانه حمایت از مشاغل خانگی خود خالی می کنند ، آنها را به دنبال کنندگان جعلی تبدیل می کنند.

با انتشار صفحه و متأسفانه مخاطبان به جایی نرسیدند ، بدون اطلاع از عکس ، زن محجبه و وبلاگ نویس حجاب به اصطلاح نیز در فضای مجازی شروع به کار کردند. در حال حاضر ، به غیر از وبلاگ نویس شیشه ای که به طور مکرر و معمولاً ، افرادی که عنوان حجاب و اهداف تبلیغاتی را دارند ، به گونه ای که زنان به عنوان طرفداران حجاب مرتب و شیک هستند ، می تواند تمام فعالیت های اجتماعی را با چادر و دیگران انجام دهد. هدف می تواند مورد استفاده قرار گیرد

تا به حال ، مشکل این نیست که مردم می توانند با نشان دادن نوع پوشش مناسب و تغذیه آنها برای انتخاب حجاب به مقصد برسند. قابل توجه است که با حجاب با وبلاگ نویسان اینستاگرام خطرناک است و برای ارتقاء گام برمی دارد ، اما مشکل این است که مردم فکر می کنند استفاده از روسری حجاب و استفاده از آن برای رسیدن به شادی و پیروان است. علاوه بر این ، اگر حجاب اینستاگرام Blogger را واضح تر دنبال کنید ، می دانید که ممکن است از استراتژی معمول وبلاگ نویس پیروی کند ، این یادآوری است که تجمل گرایی و تعیین جنسیت ، خانه منظم و باید بهترین و لوکس ترین آنها برای افراد عادی مهم باشد. ؛ به هر حال ، چندین صفحه در اینستاگرام با عنوان تبلیغ کننده حجاب وجود دارد که مطمئنا طرفداران و منتقدان زیادی دارند و بسیاری از مردم این جامعه معتقدند که این دختران می خواهند پول در بیاورند و شیوه زندگی خود را تبلیغ کنند و متاسفانه مورد پسند و مشاهده شد. دختران محجبه نیز پخش شدند.

نمایندگی پرنسس های دیزنی در اینستاگرام / خط اصلی حجاب و تبارج

حجاب اصلی چیست؟

حجاب یک حجاب است ، به طور کلی مانعی بین دو چیز است که زنان مسلمان آن را پوشش می دهند و این حجاب شامل معیارهایی مانند خودنمایی در دین ما نیست. چادر به حجاب برتر خود معروف است. مانند چادرهای شیک در اینستاگرام هر از گاهی و بسیار شلوغ است ، اما این مشکل کاهش می یابد زیرا مورد استقبال تماشاگران قرار نمی گیرد.

نمایندگی پرنسس های دیزنی در اینستاگرام

خوشبختانه ، در صفحات وبلاگ نویسان پنهان ، ما به ندرت کمپین ها و هدایای جعلی ، میزهای ناهار خوری فانتزی و استفاده از خدمات مختلف آرایشی و بهداشتی را مشاهده می کنیم. اگرچه در صفحات وبلاگ نویسان محجبه هیچ اشاره ای به سفره ها و میزهای فانتزی نشده است ، اما وبلاگ نویسان پنهان با همکاری و درک شریک زندگی خود ، سرشار از عشق ، خانه ای رنگارنگ و انواع لباس هایی که گاه چادر و اغلب بدون چادر هستند. در فضای. او به صورت مجازی و به شیوه ای متفاوت عمل می کند و حس پشیمانی و ناامیدی را برای مخاطبانش برمی انگیزد. متأسفانه ، این روزها ، وبلاگ نویسان پنهان نیز راه خود را برای مجموعه ای که شرح داده ام ایجاد می کنند. اگرچه ممکن است مراسم مجلل نباشد ، اما او هنوز کاروان را از دست نداد و سعی کرد تماشاگران را به شیوه دیگری حفظ کند.
استراتژی پنهان وبلاگ نویسان این است که به مدل های مختلف بستن روسری و شال آموزش می دهند ، که البته با آرایش جلوی دوربین سوار شده و سوالات و پاسخ های دوستیابی را آموزش می دهند. این کار باید با کمک یک روانشناس انجام شود ، نه یک وبلاگ با مشکلات روزمره و جذب مخاطب و گاهی تبلیغات لباس و الزامات حجاب ، و تبلیغات باعث می شود که مخاطب در حالی که هنوز در این صفحه است کمی با دیگر وبلاگ نویسان تفاوت داشته باشد.

با مشاهده عکس های وبلاگ نویسان محجبه ، سلیقه همسرتان را تغییر دهید

سبک های مختلف وبلاگ نویسان ، استفاده از چادرهای لوکس ، آرایش با مدلهای آموزشی مختلف برای پوشیدن روسری که بسیاری از آنها برای خانمهایی که می خواهند فعالیت های روزانه خود را انجام دهند مناسب نیست ، همچنین ذائقه مخاطبان این صفحات را تغییر داده است. او گفت: “مرد مذهبی من ، و پس از مشاهده وبلاگ نویسان عکس ، او همچنان من را مجبور می کرد که چنین پرده هایی را بپوشم و شیوه دوست داشتن آنها را تغییر دهم ، در حالی که بسیاری از این مدلها برای زنانی که مایل هستند مفید است.” “او باید روی ماشین شخصی خود کار کند و همانطور که می گوید مجبور نیست استارت بزند.”

نمایندگی پرنسس های دیزنی در اینستاگرام / خط اصلی حجاب و تبارج

همانطور که قبلاً نیز گفته شد ، وبلاگ نویسان محجبه در اینستاگرام سالم تر از وبلاگ نویسان معمولی هستند ، اما یک خط باریک بین درست پوشیدن حجاب و دور ماندن از برج بسیار مهم است. مخاطبانی که از آنها پیروی می کنند باید درک بسیار بالایی داشته باشند و بدانند که وبلاگ نویس های حجاب نمی توانند مشاور ازدواج واجد شرایط را تغییر دهند. آنچه دیگر وبلاگ نویسان با حجاب و مذهب در اینستاگرام انجام می دهند ؛ مخاطبان چه می دانند که زندگی کاری به اندازه اجرا بر درآمد وی برای دیگران تأثیرگذار است؟ خواه با دیدن چالش هایی که در غرب توسط وبلاگ نویسان کپی شده است ، خواه باید باشد یا نه ، چیزی به مخاطب اضافه شود یا این بدان معناست که این زوج آنقدر زمان و تنوع دارند که به دنبال دلایل کمی برای شاد بودن و خوشبختی هستند ، اما من من و همسر باید تلاش و کوشش و کسب درآمد پیدا کنیم. مجازات برای مخاطب!

دکمه بازگشت به بالا