برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

فروش پکیج اینستاگرام یا رویافروشی در اینستاگرام؟

رویافروشی در تبلیغات به مفهوم تکنیک‌ها و روش‌هایی اشاره دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توان احساس رویا و امید را در مخاطبان ایجاد کرده و آن‌ها را به خرید یا اقدام واکنش‌گرا ترغیب نمود. این روش‌ها معمولاً از مفاهیم روان‌شناسی و انگیزشی بهره می‌برند تا افراد را به https://mymember.shop/خرید-لایک-اینستاگرام یا تصمیم‌گیری مشابه ترغیب کنند.

همانطور که می دانید کتاب های انگیزشی نوعی به مردم رویا می فروشند و به آن ها امید واهی میدهند؛ اینکه اگر به یک چیزی فکر کنید، اون چیز اتفاق میافتد. مثل قانون جذب کتاب راز! آیا امکان دارد که شما در خانه خود نشسته و در ذهن خود تصویری از یک خودروی لوکس را تداعی کنی و پس از مدتی، آن خودرو را واقعاً داشته باشی؟ یا به عنوان مثال،‌ با فکر کردن به دمبل و هالتر و باشگاه، بدن خود را تقویت کنی و به تناسب اندام برسی!

اون عده از افراد که به جای ورزش و رژیم برای داشتن تناسب اندام به قرص‌های لاغری پناه میبرن! نمونه‌های بازر از رویایی فکر کردن هستن! استوری تلینگ را با رویافروشی در تبلیغات اشتباه نگیرید! در رویافروشی هم،‌ ماکتر داستان بافی می‌کند و به مخاطب وعده‌های الکی می‌دهد. اما در استوری تلینگ، مارکتر سعی دارد با گفتن واقعیت به شکل داستان مخاطب را جذب کند. استوری‌تلینگ در تبلیغات به عنوان یک روش قدرتمند تبلیغاتی، از داستان‌های زنده و جذاب برای جلب توجه مخاطبان استفاده می‌کند و ارتباط عاطفی عمیق‌تری را بین مخاطب و محصول یا خدمت ایجاد می‌کند.

رویافروشی در تبلیغات چیست؟

رویافروشی در تبلیغات یک استراتژی بازاریابی است که در آن تاکید بر ایجاد تصویری آرمانی و ایده‌آلی از محصول یا خدمت به مخاطبان می‌شود، به طوری که آنها را به دنیایی ایده‌آل و رویایی می‌کشاند. این استراتژی به کمک ارتباط با احساسات، آرزوها، و انتظارات مخاطبان، آنها را ترغیب به خرید و مشارکت می‌کند. اصطلاح “رویافروشی” به معنای ایجاد تصویری زیبا و جذاب از آینده‌ای بهتر و آرمانی است که با خرید یا مصرف محصول یا خدمت، این آرمان به واقعیت تبدیل می‌شود.

در تبلیغات رویافروشی، از المان‌هایی مانند تصاویر زیبا، کلمات شورانگیز، احساسات مثبت و واقعیت‌های متنوع استفاده می‌شود تا مخاطبان را به یک دنیای بهتر و ایده‌آل‌تر جذب کند. این استراتژی معمولاً در تبلیغات محصولات یا خدماتی مثل کتاب‌های انگیزشی، برنامه‌های آموزشی، محصولات زیبایی و بهداشتی، و دوره‌های توسعه شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که گفتیم، یکی از نمونه‌های معروف از این نوع تبلیغات، کتاب “قانون جذب” (The Law of Attraction) اثر رهنما رهام مورگان است که اصولی راجع به جذب موفقیت و خوشبختی به وسیله تمرکز بر افکار مثبت و تصویرسازی را مطرح می‌کند.در کل، رویافروشی به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی، با تأکید بر ایجاد ارتباط عاطفی و ترغیب مخاطبان به تجسم آرمان‌ها و رویاهای خود، تلاش دارد تا آنها را به اقدام و خرید ترغیب کند.

چرا کودکان به سمت بلاگر شدن می‌روند؟

امروزه ما در فضای مجازی و رسانه دارای بلاگرها یا به اصطلاح شاخ‌های اینستاگرامی هستیم که تمام جزئیات زندگی لاکچری، ثروت زیاد، امکانات زندگی، سفرهای لوکس‌ و… که دارند را به اشتراک می‌گذارند. این موضوع برای بچه‌ها جذابیت دارد. این بچه‌ها با دیدن این تصاویر پیش خودشان می‌گویند: « ببین فلان بلاگر چقدر زندگی خوب و خوشی دارد، چقدر موفق است، چقدر طرفدار دارد و…» بنابراین این مسائل برای بچه‌ها که مخاطب این بلاگرها هستند جعل می‌شود. یعنی این کودکان تصور می‌کنند که برای داشتن چنین زندگی باید مشهور و بلاگر شوند.

کودکان برای بلاگر شدن چه کاری انجام می‌دهند؟

وقتی دیده شدن و شهرت برای کودکان جذاب می‌شود. بسیاری از خط قرمزهای خودش، خانوادش، فرهنگ و ارزش‌های کشورش را نادیده می‌گیرد و دست به هرکاری می‌زند تا به شهرت برسد. در حال حاضر ما در جهانی زندگی می‌کنیم که در یک لایه‌ای، موفقیت و قدرت براساس دیده شدن تعریف می‌شود و امروز اینستاگرام هم دیدنی ترین رسانه است. ما در اینستاگرام می‌توانیم تصاویر متفاوتی را پشت سرهم و به سرعت ببینیم و درباره آن نظر بدهیم. هیچ‌کدام از رسانه‌ها مانند تلگرام، یوتیوب، توییتر و… کارایی اینستاگرام را ندارند. بنابراین فضای دیدن و دیده شدن در میان بچه‌های کشور ما نقش بازی می‌کند. اما این فضا دارای آسیب‌های بسیاری است که زندگی کودک بلاگرها را تهدید می‌کند.

نحوه فروش محصولات در اینستاگرام

فروش در اینستاگرام ساده است. فقط چند مرحله برای شروع وجود دارد، بنابراین برای دستورالعمل‌های دقیق، راهنمای ما را در زیر دنبال کنید:

۱. ساخت وبسایت‌ اختصاصی برای فروش

برای فروش در اینستاگرام، به یک پلتفرم تجارت الکترونیک قابل اعتماد نیاز دارید که راهی امن و آسان برای پرداخت‌ها، ارائه محصولات، مدیریت مشتریان و سفارش‌ها و ردیابی عملکرد فروش باشد.

۲. ایجاد محتوای جذاب

اگر می‌خواهید مخاطبان خود را افزایش دهید و در اینستاگرام بفروشید، ایجاد محتوای جذاب برای محصولتان ضروری است. اما زمانی که نزدیک به ۱ میلیارد نفر که در فید اینستاگرام و صفحه کاوش خود پیمایش می‌کنند، چگونه محصول خود را متمایز می کنید؟ در اینجا چند نکته سریع برای کمک به شما وجود دارد:

  • تحقیقات بازار انجام دهید. قبل از اینکه هر چیزی را پست کنید، مهم است که بتوانید مخاطبان هدف خود و نوع محتوایی که با آنها مخاطب را جذب می‌کند، را درک کنید. نگاه کنید که افراد موفثق در حوزه کاری شما چه می‌کنند و از آن به عنوان الهام بخش برای فروش در اینستاگرام استفاده کنید.
  • از هشتگ ها استفاده کنید. هشتگ ها راه بسیار خوبی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر هستند. سعی کنید از هشتگ های محبوب ترجیحاً هشتگ های کمتر از ۱ میلیون و مرتبط با محصول خود استفاده کنید.
  • تصاویری با کیفیت بالا. از تصاویر با کیفیت بالا در پست های خود برای جذب بینندگان استفاده کنید. می‌توانید از عکس های خود و همچنین فیلم‌ها استفاده کنید.
  • با فالوورهای خود تعامل ایجاد کنید . به نظرات پاسخ دهید، سؤال بپرسید و نظرسنجی ایجاد کنید. این کار به ایجاد گفت و گو با مخاطبان کمک می‌کند و باعث می شود که آنها بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این موارد پست کردن منظم، کلیدی برای درگیر نگه داشتن فالوورهای شماست. یک برنامه زمان بندی پست تنظیم کنید و به آن پایبند باشید.

۳. اضافه کردن لینک فروشگاه به بیو پروفایل اینستاگرام

شما می‌توانید در بیو اینستاگرام خود یک لینک قرار دهید. هر زمان که مشتری شما را در اینستاگرام پیدا کند، احتمالاً به صفحه پروفایل شما رفته و پیوند را مشاهده می‌کند. بنابراین، وجود آن در همه زمان‌ها باعث تشویق ترافیک به فروشگاه آنلاین شما می‌شود.

۴. از استوری نهایت استفاده را ببرید

استوری اینستاگرام یک ویژگی عالی است که به شما کمک می‌کند محصولات را به نمایش بگذارید و با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید. در اینجا کارهایی که می‌توانید با استوری اینستاگرام انجام دهید آورده شده است:

ـ پیشنهادات ویژه را تبلیغ کنید.

ـ معرفی محصولات جدید.

ـ افزودن لینک به استوری اینستاگرام یک روند بزرگ است که باعث افزایش ترافیک برای بسیاری از مشاغل شده است. نحوه افزودن لینک به استوری اینستاگرام: در پنجره استوری اینستاگرام عکس یا ویدیو بگیرید یا از یکی از رول دوربین خود استفاده کنید. روی نماد زنجیره کلیک کنید تا پیوندی به استوری خود اضافه کنید (در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد). لینک فروشگاه خود را وارد کنید و پس از اتمام کار، روی علامت تیک بزنید.

۵. ریل‌های خلاقانه بسازید

ریل‌های اینستاگرام فرصتی عالی برای ابراز خلاقیت و تعامل با دنبال کنندگان را فراهم می‌کنند. با مجموعه ویرایش منحصر به فرد آن، می توانید ویدیوهای سرگرم کننده ای ایجاد کنید که از بقیه متمایز باشد. به علاوه، با قابلیت افزودن موسیقی، هشتگ و سایر افکت‌ها، می‌توانید محتوای خود را فراتر از پست‌های معمولی بردارید و آن را برای فالوورهای خود بیشتر مشاهده کنید.

الگوریتم تمایل به محتوای ویدیویی دارد، بنابراین مطمئن شوید که از آن به نفع خود استفاده کنید. برای شروع کار با Reels، اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و روی نماد Reels در پایین صفحه ضربه بزنید. سپس، موسیقی مورد نظر خود را از آرشیو اینستاگرام انتخاب کنید یا صدای خود را آپلود کنید. هنگامی که موسیقی را در اختیار دارید، می توانید ویدیوی خود را ضبط و ویرایش کنید

۶. ایجاد اعتماد و اعتبار برند با محتوای تولید شده

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ابزار بسیار قدرتمندی است. طبق داده‌های موجود، رفتار کاربر، مردم ترجیح می‌دهند به توصیه‌های شخص دیگری اعتماد کنند تا یک برند. مشتریانی که محصولات شما را به نمایش می‌گذارند می‌توانند به ایجاد اعتماد و اصالت کمک کنند و جامعه‌ای را به دنبال کنندگان شما ارائه دهند تا بخشی از آن باشند.

دنبال کنندگان خود را تشویق کنید تا محتوای مرتبط با کسب و کار خود را ایجاد و به اشتراک بگذارند مثلاً یک چالش عکس برای آنها ایجاد کنید تا در آن شرکت کنند. از آنها بخواهید که شما را در پست های خود تگ کنند. محتوای تولید شده توسط کاربر را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. این کار کاربران اینستاگرام را تشویق می‌کند تا محتوای بیشتری تولید کنند. حتما از دنبال کنندگان خود برای ایجاد و به اشتراک گذاری محتوا تشکر کنید.

دکمه بازگشت به بالا