مطالب عمومی

مردم انگلیس از وحشت کرونا بیش از یک میلیارد پوند مواد غذایی خریدند/قتلگاه خانه‌های سالمندان در اروپا و آمریکا

دانشگاه جان هاپکینز گفت در طی 24 ساعت گذشته تعداد 1،568 کشته جدید در این کشور 91.921 نفر کشته شده اند.

این تعداد همچنین حاکی از آن است که 19.970 مورد جدید Quid-19 در سال گذشته اضافه شده است ، به طور کلی تعداد افرادی که به ویروس ها آلوده می شوند در ایالات متحده یک میلیون و 528.568 نفر ناشناخته نیستند. مقایسه چهره های جدید جانس هاپکینز با مرکز روز قبل نشان می دهد که تعداد قربانیان کرونا در ایالات متحده دو برابر شده و تعداد بیماران کاهش یافته است.

اما گزارش Worldometer ، تعداد كل افراد آلوده به كروناویروس ایالات متحده 570.583 و قربانی این قربانی است كه در 93.533 زندگی می كند. ایالت نیویورک با 362 هزار و 630 مورد و 28.648 مرگ و میر ، هنوز هم شایعترین بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در ایالات متحده است.

ترامپ: نانسی پلوسی موضوعات روانشناختی زیادی دارد

رئیس جمهور آمریكا دونالد ترامپ روز سه شنبه اظهار داشت كه مصرف داروهای ضد مالاریا هیدروكسیكلروكین یک تصمیم شخصی است و وی برای افزایش ایمنی كرونا از آن استفاده می كند.

نانسی پلوسی ، سخنگوی مجلس نمایندگان آمریكا ، اظهارات ترامپ را “غیرمسؤولانه” توصیف كرد و گفت: “فکر نمی كنم به او پاسخ خواهم داد.” لحظه کنونی Pelosi یک زن بیمار است ، مشکلات زیادی دارد. “بسیاری از مسائل روانشناختی وجود دارد.”

دونالد ترامپ

رئیس جمهور آمریكا صبح دوشنبه اظهار داشت كه روزانه برای مبارزه با ویروس Covid-19 قرصهای هیدروکسی كلروكین مصرف می كند. ترامپ به خبرنگاران گفت که مصرف قرص ها را از یک هفته قبل و استفاده از روی به عنوان یک اقدام پیشگیرانه آغاز کرده است. وی در پاسخ به این سوال که چرا دارو را مصرف کرده ، معتقد است که قرص ها خوب هستند و داستان های خوبی در مورد آن شنیده بودند.

کورونا و شبح مردگان در مرکز پیرمرد اروپا و آمریکا است

بعد از بیمارستان ها و مراکز پزشکی در جهان ، خانه هایی که یک پرستار دارد ، شامل تاج های عظیم است ، به خصوص در کشورهای اروپایی که سن سالمندان در آنها قابل توجه است.

مرکز مراقبت از انگلیس ، که دارای 122 خانه سالمندان خصوصی است ، گفت: 71 درصد از مراکز تا به امروز حداقل یک مورد از بیماری عروق بیماری کرونا قلب داشته اند و 586 نفر در اثر بیماری قلبی درگذشت. از دست داد. براساس اعلام دفتر ملی انگلیس ، تعداد قربانیان کورونا در خانه های سالمندان در اول ماه مه 12409 نفر بود. به گفته گاردین ، ​​تعداد کشته شدگان در میان سالمندان هنوز هم زیاد است ، با حدود 10 هزار نفر دیگر و هنوز نگران تعداد تلفات هستند. اکنون کارشناسان بر این باورند که با افزایش تست های تشخیصی در مرکز مراقبت از سالمندان ، می تواند دوباره اتفاق بیفتد.

خانه های سالمندان در ایالات متحده در پشت پنجره برای جلوگیری از تاج گذاری ملاقات می کنند

در سوئد ، سایر کشورهای قاره اروپا ، بیش از نیمی از آنها در خانه سالمندان درگذشت. برخی از کارکنان مراقبت های ویژه معتقدند عدم دسترسی به این مراکز در بیمارستان عامل اصلی مرگ و میر است. طبق گزارش واشنگتن پست ، در کانادا ، 81 درصد از مرگ و میر بیماری کرونا در خانه های سالمندان رخ می دهد.

10 کشور رکود اقتصادی آمریکا به دلیل بیماری و مرگ کرون

در ایالات متحده آمریکا نیز ، مرگ امیر در آسایشگاه ها مهم است. آمار منتشر شده توسط سازمان بهداشت و درمان ایلینویز نشان می دهد که حداقل 1975 نفر از ساکنان آسایشگاه ایالتی در اثر تاجگذاری جان خود را از دست داده اند و تقریبا نیمی از تمام حوادث بیماری کرونا را به خود اختصاص داده اند.

تأثیر اصلی کرونا در بازار کار انگلیس

آخرین اخبار کرونا اتحادیه اروپا نشان می دهد که بحران ماه آوریل کرونا ضربه بزرگی برای بازار کار انگلیس بود. براساس آمار دفتر آمار ملی (ONS) در لندن ، تعداد افرادی که ادعای مزایای بیکاری در انگلستان را دارند ، در ماه آوریل 856.500 افزایش یافته است. این در نتیجه بالاترین برای افرادی است که این شرایط را در انگلیس دارند.

دولت انگلیس در طول بحران کرونا یک سپر محافظ برای بازار کار ایجاد کرد. تخمین زده می شود که در وهله اول حدود 7.5 شغل ذخیره شده است. اما به گفته کارشناسان بازار ، انگلیس با بدترین وضعیت روبرو است. براساس اعلام بانک انگلیس ، اقتصاد این کشور در سال جاری شاهد کاهش 14 درصدی خواهد بود.

هشدارهای مسافرتی در اروپا لغو می شود

وزیر امور خارجه آلمان همچنین هایکو ماس همچنین از توافق با کشورهای اروپایی برای اخطار هشدارهای ضد تاجگذاری در اروپا در اواسط ژوئن خبر داد. صدر اعظم آلمان همچنین با استناد به یک نهاد معتبر بین المللی و ادعای نیاز بین المللی برای پرداختن به ویروس عروق بیماری کرونا ، از سازمان بهداشت جهانی در برابر انتقادهای ایالات متحده حمایت کرد.

دانشگاه ماربورگ در آلمان نیز از آغاز آزمایش واکسن Corona در ماه سپتامبر خبر داده است. طبق اعلام این دانشگاه ، واکسن کروناویروس در آزمایشات بالینی در انسان آزمایش شده است.

بیشتر بخوانید:

ایالات متحده تعداد واقعی قربانیان کورونا را ذکر نکرد

دولت آلمان همچنین درباره تئوری های توطئه توسط گروههای مختلف در جریان بحران کورونا هشدار داد. اولریک دیمر سخنگوی دولت آلمان گفت: “دولت نگرانی ها و نگرانی های شهروندان در دوره کورونا را درک کرده و از اقدامات ضد کورونا انتقاد می کند ، اما جایی برای ایده آل ها ، اطلاعات غلط و اسطوره ها و شایعات دروغین وجود ندارد.”

طبق اعلام موسسه رابرت کوچ در آلمان ، بیش از 20،400 کارگر بهداشت آلمانی از ابتدای بحران عروق بیماری کرونا در آلمان به بیماری کورو ویروس آلوده شده اند. از 18 ماه مه حدود 11 هزار و 800 مورد بیماری قلبی عروق بیماری کرونا در بیمارستان ها ، مراکز دیالیز و خدمات اورژانس گزارش شده است.

دولت اسپانیا همچنین اعلام کرده است که ممنوعیت سفر از ایتالیا را که از 11 مارس شروع شده است ، برداشته می کند. البته هر اسپانیایی که وارد این کشور شود مجبور است از قانون دو هفته قرنطینه پیروی کند.

بازار خودروی اروپا در رکورد نیست

بازار اتومبیل اروپا نیز در ماه آوریل به دلیل بحران کرونا فرو ریخت. طبق آمار اتحادیه اروپا ، 270.682 اتومبیل جدید در ماه آوریل در اتحادیه اروپا فروخته شده است که نسبت به ماه گذشته 76.3 درصد کاهش یافته است. در ژانویه و فوریه سال جاری ، فروش خودرو در اتحادیه اروپا به شدت کاهش یافت. در ماه مارس ، فروش خودرو بیش از نیمی کاهش یافت و در ماه آوریل ، مجدداً تاج به دلیل هوای نامناسب سقوط کرد. به دلیل بحران Corona ، بیشتر مراکز ثبت نام اتومبیل در اروپا در ماه آوریل تعطیل شدند. در کشورهایی که دارای بحران شدید کرونا هستند ، فروش خودرو به شدت کاهش یافته است. در ایتالیا ثبت اتومبیل 87.6 درصد و در اسپانیا 96.5 درصد کاهش داشته است. در فرانسه میزان فروش خودرو در ماه آوریل 88.8 درصد کاهش یافته است. در آلمان ، ثبت نام جدید خودرو 61.1 درصد کاهش یافته است.

فرانسه و آلمان 500 میلیارد یورو به دنبال کمک هستند

فرانسه و آلمان به دنبال یک برنامه بازسازی 500 میلیارد یورویی برای جبران خسارات اقتصادی اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا هستند. این اعتبار بازسازی برای جبران خسارات وارد شده به بخش هایی از اتحادیه اروپا که بیشترین خسارت اقتصادی را متحمل شده اند ، استفاده خواهد شد.

ماکرون

رئیس جمهور فرانسه امانوئل ماکرون

رئیس جمهور فرانسه ، امانوئل مکرون و صدراعظم آلمان ، آنگلا مرکل گفتند که این کمیسیون صلاحیت قرض گرفتن از بازارهای مالی را به نمایندگی از اتحادیه اروپا دارد. تخصیص این بودجه باید توسط هر 27 کشور عضو اتحادیه اروپا تصویب شود. ماکرون ابتکار فرانسه و آلمان را “یک گام بزرگ” خواند و گفت این اولین بار است که این کشور به اتحادیه اروپا قرض داده است.

مرکل گفت که دو کشور قوانین و رقابت اتحادیه اروپا را برای دیدن یک اروپا قوی تر و با افتخار تر پس از بحران انتخاب کرده اند. وی گفت كه كشورهای عضو اتحادیه اروپا و دستگاههای اجرایی آنها در مجموع 3 تریلیون یورو برای جبران اثرات اقتصادی رسوایی هزینه خواهند كرد. هر دو رهبر گفتند که آنها به دنبال “توافق مستقیم” در بودجه اتحادیه اروپا و اعتبار برای بازسازی هستند.

اما این پیشنهاد ممکن است با مقاومت کشورهایی مانند هلند ، جایی که دولت بودجه را رد می کند ، روبرو شود. آلمان مدتهاست که مخالف یک طرح وام مشترک است ، اما مرکل گفت: “این یک بحران خارق العاده است ، بنابراین ما این راه حل غیرمعمول را انتخاب کرده ایم.”

نیم میلیون اروپایی به قاره سبز بازگشتند

اتحادیه اروپا بیش از نیم میلیون نفر را که در امتداد مرز کرونا به دام انداخته اند ، به کشورهای عضو خود در خارج از مرزها آورده است.

این اقدام نتیجه تلاش مشترک گروهی از کار کنسولی است که از 17 مارس ، زمانی که ممنوعیت بحران در بسیاری از کشورها تاج و تخت ، با هدف بازگرداندن شهروندان اروپایی به کشور مبداء خود انجام شده است ، آغاز شده است. براساس این گزارش ، بیش از نیم میلیون اروپایی از زمان افتتاح این گروه در 17 مارس ، با وجود محدودیت هایی برای بسته شدن مرزها و لغو پروازهای بین المللی ، دوباره احیا شده اند.

10 کشور اول اروپا که به کرونا آلوده شده اند

SchengenVisaInfo اتحادیه اروپا گزارشی را در مورد این موضوع منتشر کرده است که نامزد چارلز میشل ، رئیس شورای اتحادیه اروپا است. 580،000 نفر دوباره برگشتند.

خرید و سرقت از تصاویر و خطوط طولانی به سمت غرب

سیستم های مراقبت های بهداشتی در بسیاری از کشورهای قدرتمند و ثروتمند در سراسر جهان پس از شیوع ویروس با چالش های جدی روبرو شده اند و گفته می شود اقتصاد و سیاست در بسیاری از این کشورها با چالش هایی روبرو بوده است. ملتهای متحد به نفع منافع خود ، سر خود را قطع کرده و اندکی پیشرفت کردند.

اما در این میان اتفاق دیگری در غرب افتاد. “خط” این است که طیف گسترده ای از اقلام از ضروریات اساسی گرفته تا بهداشت و موارد خوب مانند اسلحه و حشیش را خریداری کنید. شایعات دریافت بسته های کمک های غذایی پس از بحران اقتصادی ناشی از کرونا و افزایش بیکاری در ایالات متحده و اروپا ، فاجعه این کشور را نشان داده است. این وضعیت باعث شده است که بسیاری از آنها طبقه متوسط ​​را به فقر بیاندازند و او را به صحنه ای سوق دهند که در کشورهای آفریقایی و آسیایی دیده شده است.

پس از باز شدن کورونا درهای کشورهای اروپایی و ایالات متحده ، باعث ایجاد نگرانی و نگرانی در بین آن کشورها شد ، اما برای حفظ مواد غذایی و سلامتی و محافظت از کالاها مانند ماسک ها با عجله به فروشگاه ها می روند. این حمله به سرعت تشدید شد و سریع مقاومت در برابر خواسته های کشور و افزایش قیمت ها افزایش یافت.

گروه های بزرگی از اروپایی ها و آمریکایی ها جلوی فروشگاه غذا می خرند

در اواخر ماه مارس ، به دنبال اخبار مربوط به اوضاع در ایالات متحده ، خبرگزاری رویترز این موضوع را در گزارشی شرح داد.

مغازه در آنیون کانتی نیوجرسی ساعت 8 صبح افتتاح شد و تمام بطری های شیر و آب ظرف 5 دقیقه به پایان رسید.

در شهر آستین ، تگزاس ، پمپ بنزین ها به پایان رسیده است. بطری سفیدکننده را نمی توان در فروشگاه زنجیره ای هوم دپو در شهر فارفاکس ، ویرجینیا یافت.

به نوشته روزنامه انگلیسی “دیلی میل” ، پس از شیوع بیماری کورو ویروس ، انگلیسی ها از ترسیدن از عجله به فروشگاه مواد غذایی می ترسند و بیش از 1 میلیون میلیارد ارزش در سه هفته گذشته خریداری کرده اند و یک صف طولانی ساخته اند. در حالی که این روند ادامه دارد ، دولت انگلیس از شهروندان خواست تا از ریختن قفسه های فروشگاه جلوگیری کنند و بیشتر به سمت افراد آسیب پذیر متمرکز شوند.

چین: ما Corona را توسعه داده ایم

در یک تحقیق جدید ، دانشمندان دانشگاه پکن با تزریق درمان و افزایش ایمنی کوتاه مدت ویروس از شریان بیماری کرونا استفاده کرده اند. سونی شی ، رئیس مرکز دانشگاه ژنتیک پکن گفت: “از آنجا که نتایج این آزمایش دارویی برای موشهای آلوده به کورو ویروس مثبت است ، ما یک آزمایش بالینی دارویی را در انسان طراحی کردیم.” وی گفت: این دارو بر اساس آنتی بادی بیمار از جسم تاج گرفته شده است. محققان چینی می گویند که امیدوارند این دارو تا پایان سال و با طولانی شدن روند تولید واکسن آماده عرضه شود. مقامات بهداشت چینی گفتند که علاوه بر تلاش برای یافتن تاج ، پنج واکسن ضد coronavirus را نیز آزمایش کردند.

به استثنای چین ، براساس گزارش ها ، در حال حاضر حدود 100 پروژه واکسن بیماری کرونا در سراسر جهان در حال انجام است.

با این حال ، سازمان بهداشت جهانی می گوید حداقل 12 تا 18 ماه زمان لازم برای تولید واکسن است.

حمایت ژاپن از مشارکت تایوان در سازمان بهداشت جهانی

با وجود مخالفت چین برای پیوستن به تایوان در سازمان بهداشت جهانی ، ژاپن به همراه ایالات متحده از مشارکت این جزیره در این سازمان حمایت کردند. روزنامه های ژاپنی چهارشنبه گزارش دادند که این درخواست طی یک کنفرانس مجازی سازمان بهداشت جهانی انجام شده است ، و توکیو تأیید و حمایت از مشارکت تایوان در موضوعات مربوط به مجمع عمومی است. وزیر امور خارجه و برخی سیاستمداران با انتقاد از چین مبنی بر ممانعت از ورود تایوان به مجمع عمومی سازمان ملل ، ادعاهای مشابهی را مطرح كردند. با این حال چین ادعا کرده است که این بخشی از سیاست ایالات متحده است و برخی متحدین از جمله استقلال طالبان در تایوان می توانند به این هدف دست یابند.

قربانیان در چهار کشور عربی رو به افزایش است

شمار تلفات ناشی از شیوع Coronavirus در چهار کشور عربی از جمله عربستان سعودی و عراق افزایش یافته است. شمار کشته شدگان کورونا در عربستان سعودی 9 ، 4 نفر در عراق ، 2 در سومالی و 1 در مراکش بود. امروز ، وزارت بهداشت عربستان سعودی از ثبت 9 کشته و 2،509 مورد کرونری جدید خبر داد. وزیر همچنین گفت که تعداد افرادی که با تاج زندگی می کنند به 59.854 نفر رسیده است ، تعداد کشته شدگان به 329 نفر و تعداد کسانی که بهبود یافته اند برای رسیدن به 31.634 نفر رسیده است. وزارت بهداشت سومالی گفته است که گزارشاتی مبنی بر 47 مورد جدید و دو مورد فوت گزارش شده است.

10 کشور برتر جهان بیشترین تعداد بیماران و کشته شدگان کرون را دارند

تعداد بیماران در تاج سومالی 2 هزار و 502 نفر افزایش یافته است ، تعداد جان باختگان 59 نفر و تعداد بهبود یافته ها 178 نفر است. وزارت بهداشت همچنین اعلام کرد که رجیستری عراق درگذشت چهارم و 57 مورد از کروناویروس جدید است ، اظهار داشت: تاکنون 2 هزار و 366 نفر بهبود یافته اند. تعداد قربانیان کرونا در عراق از ابتدا تاکنون 131 نفر افزایش یافته است که 3 هزار و 366 مورد و مرگ و میر 2600 نفر بوده است.

وزارت بهداشت مراکش امروز از کشته شدن یک نفر و 71 مورد از کروناویروس جدید خبر داد. تعداد کشته شدگان کورونا در مراکش تا سال 193 افزایش یافته است ، و 2323 نفر کشته و 3.901 کشته دارند. Coronavirus ، معروف به Covid-19 ، در اواسط ماه دسامبر در شهر چینی ووهان گزارش شد. ویروس به چین شیوع یافته است.

اندونزی: عربستان سعودی زیارت را تعریف می کند

اندونزی از دولت عربستان سعودی خواسته است که به دلیل شیوع کوروی ویروس و تعلیق آئین های حج در عربستان سعودی تصمیم بگیرد که در سال جاری وظیفه دریافت حج را داشته باشد. سخنگوی اداره اوقاف اندونزی از دولت عربستان سعودی خواست تا وظیفه دستگیری حاج امسال را روشن کند ، زیرا مقامات آل سعود به دلیل شیوع تاج ویروس مراسم تاج را تا ماه مارس به حالت تعلیق درآورده اند.

سفر به مکه

عمان فتح الرحمان گفت که کشورش دلخور است که دولت سعودی تصمیم خود را قبل از پایان ماه رمضان اعلام می کند و اندونزی تمام قراردادهای اسکان و حمل و نقل و توافق نامه ها با سعودی ها را رد می کند. اندونزی بیشترین جمعیت مسلمان جهان را دارد و سال گذشته 231000 زائر حضور داشتند که بیشترین تعداد در بین کشورهای اسلامی است. سال گذشته ، 2.5 میلیون نفر در جهان حج در عربستان سعودی انجام می دهند. مراسم زیارت اواخر تیرماه آغاز شد. عربستان سعودی دومین منبع درآمد پس از عبادت حج و عمره است.

روسیه: غرب مجبور نیست از اسلحه های کورونا استفاده کند تا فشار سیاسی به سوریه وارد کند

نمایندگان روسیه در مقر سازمان ملل متحد در ژنو ، سوئیس ، روز سه شنبه از کشورهای غربی انتقاد کردند که قصد دارند با سلاح های کرونا ، فشارهای سیاسی را بر روی چندین کشور از جمله سوریه وارد کنند.

گنادی گتیلوف ، فرستاده روسی در مقر اتحادیه اروپا ، گفت: “به جای کمک به تعمیر زیرساخت های آسیب دیده در سوریه ، کشورهای غربی از کویت-19 برای اهداف سیاسی استفاده می کنند و مقامات سوری متهم به تخریب عمدی سیستم بهداشتی این کشور شده اند.” . گاتیلوف گفت: “مردم جهان می دانند که این تحریم ها به مقامات سوریه اجازه نمی دهد یا اقدامات بشری را انجام دهند تا به طور مؤثر پاسخ دهند و به کسانی که به آن احتیاج دارند کمک کند.” یک مقام ارشد دفتر روسیه در توییت دیگری نوشت: “اگرچه هنوز خطر ابتلا به عفونت وجود دارد ، ظلم و ستم تجهیزات آمریکایی به زندان تبدیل شده است که توسط سوریه کنترل می شود.” “با این حال ، واردات دارو یا تجهیزات پزشکی به شمال شرقی سوریه باید در اولویت قرار گیرد.” دولت آمریکا اکنون درخواست های مختلفی از انجمن های بین المللی و بین المللی برای تحریم تحریم های ایران ، سوریه ، کره شمالی و ونزوئلا دریافت کرده است ، اما تاکنون اقدامی برای تعلیق یا لغو آنها نکرده است.

ابتکار عمل افغانستان برای حمایت از فلسطین در کرونا کراگ

افغانستان در آستانه روز قدس و بازدید روزافزون ویرایش کرونا ، با نصب تابلوهای مزین به شعرها و تصاویر بلیتمقدس و فلسطین در تصاویر تصاویر این روزها در مجامع پرازدحام ، میدانهای شلوغ و پرتردد تصحیح کابل ، هرات ، نانگرهار ، بدخشان ، فاریاب و مزار شریف تصاویر تصاویر رهبری جهادی و سیاسی این کشور به همراه شعرهای مختلفی از کادو و فلسطین در مشهد ایجاد شده است.

شماری از عالمان دینی ، فرهنگی و سیاسی ، تبلیغات اجتماعی در این راستا در صفحات شخصی که می توانند صاحب نظر شوند تا بتوانند خودشان را به عنوان خوانده شده بخوانند و فلسطین ادا داشته باشند ، همچنین بتوانند از این نظر در لیست های اخیر جمعه ماه مبارک رمضان برتر باشند سطح ویروس کرونا تصمیم نشود. استان حامیان قدس و اخوت اسلامی افغانستان در بین دیگر سازمان های فرهنگی و دینی این کشور پسرانآن که تظاهرات و تجربیات مردمی را به شما می دهد از ویرایش ویروس کرونا ممنوع شده است ، می توانید در مورد راهکار متفاوتی در مورد فلسطین و قدس راهاندازی استفاده کنید. رد رتبهتاتاتتا ا ر رتبهتت رتبهت

انتهای پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا