مطالب عمومی

ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حجت الاسلام امیر هادی زاده نماینده ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و تنی چند از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام حضور یافتند. سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه استان ایلام با برگزاری 3000 کنگره بزرگ شهید استان ایلام جشن گرفته می شود.


بیشتر بخوانید:

استاد آزاد شاه دانشگاه اسلامی «با شهید به شهید» را ثبت کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این نشست گفت: موفقیت در برگزاری کنگره 3 هزار شهید دفاع مقدس بزرگترین رویداد فرهنگی تاریخ انقلاب اسلامی در ایلام است که فضای معنوی در آن باقی خواهد ماند. استان. برای چندین سال

بهروز ناصری افزود: در جریان برگزاری کنگره و دیدار اعضا با رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیام مقدس ایشان به کنگره، مکانی شکل گرفت که استان ایلام در کانون توجه اسلام ایرانی و مردم استان قرار گرفت. به ویژه خانواده شهدا از برگزارکنندگان کنگره تشکر کردند که این عالی است.»

وی افزود: امروز سپاه استان ایلام همانطور که در حوادث استان ایلام میدان دارد به عنوان بازوی کاری برای پیشرفت و توسعه استان ایلام عمل می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تصریح کرد: ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری این دانشگاه در خدمت توسعه استان ایلام است و تنها با روحیه جهادی و عملکرد انقلابی می توان مشکل را حل کرد و این ویژگی ها هم اکنون در سپاه استان ایلام و آن متجلی است. فرماندهان شایسته .

ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان ایلام است

ناصری خاطرنشان کرد: دکتر طهرانچی امروز با روحیه جهادی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلام را رهبری و مدیریت می کند و تاکید همیشگی ایشان بر استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی است.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی در مرحله انقلاب اسلامی است و باید در مسائل استان ایلام به ویژه در حوزه علمی بیشتر حضور داشته باشد. . و حوزه فرهنگ

شاکرمی تاکید کرد: اسلام ایرانی خون خود را مدیون شهدا و رشادت های آنان است و برگزاری کنگره سه هزار شهید گمنام و تکریم و تکریم شهدا کمترین کاری است که برای خانواده های شهدا انجام داده است.

وی تصریح می‌کند: دانشگاه آزاد اسلامی محل گفت‌وگو است و باید پناهگاه نیروهای انقلابی، ارزش‌ها و عملکردهای اعلامی گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

هادی زاده، سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز توضیح داد: با اعلام گام دوم انقلاب، فعالیت های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی شتاب گرفت و اکنون با حضور گامی جدید رئیس به یکی از مهمترین اولویت های دانشگاه تبدیل شده است.

در پایان این دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلام ایلام با اهدای لوح از خدمات سردار شاکرمی برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام قدردانی کرد.

آخرین پیام / 4078 /4062 /

دکمه بازگشت به بالا