مطالب میجیک

طرح نهضت ملی پیشرفت بانوان در گلستان عملیاتی می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: زنان در آموزش و اعتلای جامعه دینی و مبارزه با تهاجمات فرهنگی مهاجم نقش موثری دارند.

وی با اشاره به طرح ملی جنبش پیشرفت زنان توسط سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زنان ستون های آموزش و ستون بلوغ ، رشد و تعالی و گفتمان سازان اصول و اصول مهم برای تقویت بنیان خانواده و جامعه هستند و اگر مفتخریم که بگوییم درباره عظمت شهدا. ما می گوییم که همه آنها شامل مادرانی هستند که دارای تحصیلات مجاهدین و خانواده های مدرسه ای و خانواده های انقلابی هستند.

دیلمی به عنوان مرجعی درباره برنامه سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه زنان و توجه به گروه توانمندسازی که در انقلاب اسلامی تأثیرگذار بود ، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی برای برنامه ریزی حرکت ملی زنان گلستان به دلیل ظرفیت زیاد در زمینه های مختلف ، برنامه ریزی کرد. با همکاری سازمانهای مردمی ، نهادهای انقلابی و دولتها.

معاون فرهنگی و معارف تبلیغات اسلامی گلستان بیان می کند: این پروژه در نظر گرفته شده است ، نیرو می دهد ، قدرت می بخشد و ظرفیت و فرهنگ عامه در زمینه زنان ایجاد می کند.

در مرحله بعدی ، او چندین محور مهم این طرح جامع را به اشتراک می گذارد و می افزاید: شناسایی و ثبت نام زنان در این طرح با مشارکت انقلابی ، جهاد و محبوبیت با رویکرد ، تحقیق محتوا ، آموزش و آموزش ، جامعه اجتماعی ، فعالیت های تبلیغاتی ، توضیح و تولید محصولات و خدمات فرهنگ.

دیلمی گفت: کسانی که می خواهند از این طرح ثبت نام و سود کسب کنند می توانند به وب سایت pishraftyaran.ir مراجعه کرده و یا با شماره های 226 ، 322364571 ، 322360051 ، زنان اهلی ، اداره تبلیغات اسلامی گلستان تماس بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا