اقتصادی

طرح نظارت بر بازار نوروز در گلستان آغاز شد

میجیک/گلستان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از آغاز طرح ویژه نظارت بر بازارهای نوروزی و رمضانی در استان خبر داد.

تقی حسام امروز سه شنبه 18 اسفند در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش جمعیت. خواستم برای خرید و انجام سفرهای نوروزی و همچنین آغاز تعطیلات نوروزی با آغاز ماه مبارک رمضان، طرح نظارتی ویژه در استان گلستان.

وی با بیان اینکه طرح پایش بازار در دو دوره اجرا می شود، افزود: مرحله اول این طرح از 17 اسفند ماه جاری در گلستان آغاز شد و تا 29 این ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات استان گلستان افزود: مرحله دوم طرح نظارت ویژه بر بازار از اول فروردین ماه 1402 آغاز و تا 13 اردیبهشت ادامه دارد. این طرح در مرکز استان ها و ادارات تابعه دولت همه روزه از ساعت 16 الی 20 و روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 14 اجرا می شود.

حسام تاکید کرد: با توجه به افزایش تقاضا برای خرید برخی کالاها و لزوم برخورد با تخلفات و همچنین حمایت از اقشار آسیب پذیر چمه، طرح ویژه نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان در فاز اول، فروشگاه های زنجیره ای، مرکز اصلی خرید ابزار و میوه خشک، میادین میوه و تره بار، شرکت های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط را بررسی و بررسی کرده اند.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم این طرح، مراکز اقامتی و پذیرایی، منازل، هتل ها و فروشگاه های زنجیره ای و … مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند، هشدار داد: در این مرحله رئیس اداره کل زندانبانی استان گلستان . با همکاری بازرسان تشکل های صنعتی، معادن، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و … نسبت به بازرسی واحد اقدام می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان بر برخورد جدی و قانونی با متخلفان و پاسخگویی به شهروندان و مسافران تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ساکنان در صورت مشاهده گران فروشی، قاچاق، احتکار، کم فروشی و … مراتب را گزارش کنند. مسئله. حضوری یا از طریق سامانه 135. گزارش تعزیرات حکومتی.

حسام با اشاره به اینکه سامانه 1490 دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز آماده دریافت تخلفات بهداشتی است، گفت: مردم نیز می توانند تخلفات را به 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا