مطالب میجیک

نگرانی نهادهای رسمی انگلستان نسبت به موج افزایش خشونت‌های خانگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش ایندیپندنت ، سرویس رسمی خشونت خانگی انگلیس از حوادث خشونت خانگی در طول قرنطینه کرونا ویروس هنگام بازگشایی مدارس و بازگشت کودکان به مدرسه ابراز نگرانی کرده است.

میجیک اعلام کرد که یک مرکز تماس انگلیس ، فراخوانی برای نجات زنان و کودکان و کمک به خشونت خانگی تا پایان ماه است کل در 21 روز اول قرنطینه ، تعداد قتل های خانگی در دهه گذشته دو برابر شده است.

به گفته کارشناسان ، کودکان در طول روز قرنطینه خشونت خانوادگی زیادی را تجربه می کنند ، اما به دلیل عدم تماس با مدارس ، معلمان و دیگران قادر به کمک نیستند.

پس از بازگشایی مدرسه ، مرکز خشونت در خانواده از معلمان خواست تا با پلیس و مراکز اجتماعی برای کمک به کودکان آسیب دیده همکاری کنند.

لوسی هادلی رئیس امور زنان در مرکز ملی خشونت خانگی در انگلستان گفت: خشونت خانگی باعث آسیب طولانی مدت به سلامت روانی و رشد کودکان می شود. وی گفت که پسرش از مادر خود مخرب تر است زیرا مورد آزار قرار گرفته است.

بیش از یک سوم زنانی که قربانی خشونت خانگی می شوند نیز از افزایش سو abuse استفاده از کودکان خبر داده و احساس ناامنی از امنیت فرزندان خود در خانه را تأیید می کنند.

پس از شروع قرنطینه در کشورهای اروپایی به دلیل گسترش تاج ها ، نهادهای رسمی کشور از افزایش بی سابقه خشونت خانگی خبر دادند.

هفته گذشته ، مرکز خشونت خانگی در ایرلند شمالی اعلام کرد که سطح خشونت خانگی در این کشور در دوره قرنطینه به بالاترین سطح از زمان آغاز به کار خود رسیده است ، به طور متوسط ​​روزانه 88 مورد خشونت خانگی ثبت می شود. در ایرلند رخ داده است.

دکمه بازگشت به بالا