مطالب میجیک

شهناز یاری: بازی با نفت فینال لیگ است/ فوتسال زنان حرفه‌ای شده است

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا یک دیدار با داور نفت آبادان در مرحله پنجم نهایی لیگ برگزار کرد و گفت که اگرچه برخی از بازیکنان به دلیل مصدومیت در دسترس نیستند ، آنها به خوبی حریفان خود را آنالیز کرده اند.

به گزارش میجیک ، هنوز دو هفته به پایان مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان باقی مانده است. هفته پنجم مسابقات (26 خرداد) حساس ترین بازی ها بین سایپا تهران و کارخانه نفت آبادان برگزار می شود. از آنجا که رقابت بین دو تیم برای هر قهرمان قابل پیروزی است ، بنابراین او گام بلندی را برای کسب جام برداشت.

شهناز یاری درباره عملکرد زمانی برابر تیم فوتبال خراسان رضوی در هفته چهارم مسابقات به میجیک گفت: این یک مسابقه مرگ و زندگی است و تیم بازنده باید از قهرمان خداحافظی کند. خراسان رضوی یکی از بهترین تیم های لیگ است ، ما می دانیم که کار بسیار دشواری بوده است و قبل از اینکه چند بازیکن به دلیل مصدومیت و کارت های دو نفره نداشته باشیم ، باید استراتژی خاصی را تهیه کنیم.

وی افزود: آرزو صادقیانی زاده و نسرین قمی را نداریم ، شاهین افلاکی نیز در نیمه دوم از ناحیه مچ پا آسیب دید و نتوانست کار را ادامه دهد ، بنابراین ما فقط با 6 بازیکن کار کردیم ، اما در نهایت هدف کسب سه بازیکن بود امتیاز. “، ما آمدیم.

یاری به دیدار هفته پنجم مقابل نفت آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: این آخرین بازی لیگ است زیرا هر دو تیم خراسان و هافاری با وجود کیفیت خود از دور مسابقات قهرمانی خارج شده اند. اگرچه در مقابل نفت چند بازیکن نداریم ، اما حریفان را به خوبی آنالیز کرده ایم و نقاط ضعف آنها را می دانیم. مسابقه با این تیم یک مشکل بود زیرا ما به دو بازیکن اصلی باختیم و متأسفانه نتیجه نگرفتیم ، اما اکنون بر اساس آنچه که داریم و بازیکنان ، سعی داریم به عنوان برنده از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: هر اتفاقی که برای این چهار تیم بیفتد ، هیچ چیز از ارزش ها و تیم هایی مانند مس رفسنجان ، رهیاب تهران و نامی نو اصفهان گرفته نمی شود. این تیم در لیگ بسیار خوب بازی می کند و به همین دلیل لیگ طی سالهای گذشته حرفه ای و پویا بوده است.

یاری در مورد عملکرد خراسان رضوی در لیگ گفت: خراسان یکی از تیم های با کیفیت لیگ است و مسابقه ای که با این تیم برگزار کردیم از بهترین ها بود. علاوه بر این ، نفت آبادان و حفاری بازیکنان و کادرفنی فوق العاده ای دارند که همه آنها برای دیدن یک مسابقه با کیفیت بهم می پیوندند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا